Do poduchy, Sky'u.

11. Data: 2007-10-18 13:01:00

Temat: Re: Do poduchy, Sky'u.
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Sęk w tym, że oni na to wpadli dawno, dawno temu (za siedmioma górami :-) ).
> M.

Vilar, proszę, cytuj fragmenty, na które odpowiadasz, bo nie łapię...
:-)

--
XL wiosenna

12. Data: 2007-10-18 13:12:45

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Vilar, proszę, cytuj fragmenty, na które odpowiadasz, bo nie łapię...
> :-)

...że niby ci joggini wpadli kiedyś na NLP ;)

A ja myślę że to nasze psycho-głąby wreszcie
powoli dochodzą do istoty mechanizmów
relacji międzyludzkich ;P

13. Data: 2007-10-18 14:18:49

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duzo ode mnie wymagasz XL-ko - rekonfiguracji całej poczty, kiedy do tej
grupy zaglądam raz na kilka dni :-).

M.

14. Data: 2007-10-18 14:19:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przytyczek w nos bialej rasy, ktora wszystkie inne ma w glebokim powazaniu
(przeważnie).

15. Data: 2007-10-18 17:12:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przytyczek w nos bialej rasy, ktora wszystkie inne ma w glebokim powazaniu
> (przeważnie).

No cóż -jako spadkobiercy mentalności judaistycznej
potrzebujemy "specjalnej troski" opatrzności.
"Gdzie rozpanoszył się grzech
tam jeszcze obficiej
rozlała się
łaska..."

16. Data: 2007-10-18 17:13:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Duzo ode mnie wymagasz XL-ko - rekonfiguracji całej poczty, kiedy do tej
> grupy zaglądam raz na kilka dni :-).

"Komu wiele dano od tego wiele wymagać się będzie" ;)

17. Data: 2007-10-18 18:44:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Uuu, nie cenię tego Pana, bo co to za sztuka mówić, a potem żyć zupełnie
> inaczej???
>
> Tu Bluzgacz ma rację, tak postępują kilkunastoletni ludzie.

Zapros mnie do knajpy z tancami.
Wezme Cie za reke i wyciagne na opustoszaly parkiet.
Pstrykne palcami i poleci Chill out - J. Lee Hookera.
Wbije usta w Twoja szyje, bede gladzil Cie po karku i palcami rozczesywal
Twoje wlosy na potylicy.
Bedzie duzo wyuzdania, tak duzo az przycichna rozmowy dookola. Reka bede
macal i sciskal Twoj zgrabny (?) tylek, jak typowy ramol, ktorym jestem -
wiesz o tym.
Gdy pojdziesz do toalety - podaze tam za Toba i znowu wbije swoje usta,
jednak tym razem poczujesz je miedzy nogami.
Bede robil Ci tak dobrze, ze w trakcie tego bedziesz wyzywala mnie od
najgorszych, przeklinala gorzej niz ja kiedykolwiek to czynilem.
Poznasz wtedy prawdziwa siebie a na koncu wytrysniesz i poczujesz ogromny
wstyd. Poplaczesz sie, a ja w tym momencie z twarza skurwiela bede
bezlitosnie obdarzal Cie moim bezczelnym spojrzeniem i wycieral rekawem
resztki Twojego ejakulatu z ust.
Chyba nie musze mowic, ze po wszystkim bedziesz robila mi laske a lzy w
oczach nie beda ze smutku, ale z powodu tego, ze wepchne Ci te moje marne
9-10cm w gardlo i bede je rznal jak popierdolony zboczeniec.
Himera - jestes nastepna. A pozniej Fra. Zrobie Was wszystkie, obiecuje.
Te, ktorych nie wymienilem niech sie tez szykuja, posiade tutaj kazda
kobiete, bo moim celem jest robienie Wam Drogie Panie dobrze, zaslugujecie
na to. Suki.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

18. Data: 2007-10-18 18:53:40

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> kobiete, bo moim celem jest robienie Wam Drogie Panie dobrze, zaslugujecie
> na to. Suki.

Moje suki.
Zapomnialem dodac.

19. Data: 2007-10-18 19:14:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
zaslugujecie
> na to. Suki.
> --
He he -widać kolejna sie na nim poznała...
A może na niej? Bluzgacz sfrustrowaną lesbą? ;P

20. Data: 2007-10-18 20:00:56

Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Oct 2007 20:44:35 +0200, Bluzgacz napisał(a):

> Zapros mnie do knajpy z tancami.

a kiedy twoj teatrzyk sie skonczy, przyjdzie do mnie i powie, bylam dzisiaj
z bluzgaczem, ale kiedy mnie jebal, przygladalam sie sufitowi, bo ten
wydawal sie ciekawszy niz jego sapanie. Wtedy to ja wezme ja do do siebie,
wlacze nastrojowa muzyke, a ona w koncu poczuje sie wyjebana, nie przez
orangutana, tylko faceta, ktory wie co to jebanie, ale rowniez jak wzbudzic
w kobiecie inne uczucia niz tylko bycie ponizona. Ponizanie lasek jest ok,
ale sa od tego lepsze rzeczy. Tak na prawde drzemie we mnie wiele uczuc,
ktore przelane na kobiete stana sie czyms czego jeszcze nigdy nie przezyla
i nigdy nie przezyje z kim innym niz ze mna. Kazdy umie dac w ryj o ile sie
tego nie boi, kazdy umie powiedziec ty suko, mam nadzieje ze moj kutas cie
w koncu rozpierdoli od srodka, ale nie umie przelac przez chuja na kobiete
wielkiej kumulacji uczuc. Jesli bedzie chciala, zapale tez z nia bata, a
wtedy nasza ciala stana sie jednoscia.

MOWIŁEM TO JA, prawiczek.

--
przytule i obrzygam# 5793410