Dosiego

101. Data: 2005-01-07 10:29:08

Temat: Re: Do siego
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:crlmmf$3l8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A tak z ciekawości - który motyw spowoduje jej najbardziej żywiołową
reakcję
> ? ;)

Dobrze że pytasz zawczasu, to jedyna szansa ;)

Pozdrawiam
Andrzej

102. Data: 2005-01-07 18:55:42

Od: "W e n i" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam...
zycze wszystkim tego co najlepsze...
'idiom' (moze zeczywiscie bardziej do niej pasuje : idiot!)
i 'sve@na' = sve malpa na - nooo bardzo do niej pasuje
zycze zwlaszcza zdrowia psychicznego...

Do siego roku :))))))))))
Weni

103. Data: 2005-01-07 19:21:57

Od: sveana <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W e n i wrote:

> Pozdrawiam...
> zycze wszystkim tego co najlepsze...

Czyli? Polamania gnatow?

> 'idiom' (moze zeczywiscie bardziej do niej pasuje : idiot!)

Zawsze obdarowujesz dyskutantow swoim nickiem, ktory masz dla
przyjaciol? :-P [_RZ_eczywiscie - ja sie nie czepiam, naprawde]

> i 'sve@na' = sve malpa na - nooo bardzo do niej pasuje
> zycze zwlaszcza zdrowia psychicznego...

Prawda? Czujesz jego niedostatek, i chcialabys, by innym takowy rowniez
doskwieral?

> Do siego roku :))))))))))

Tobie rowniez, zwlaszcza madrego takiego.

A.

104. Data: 2005-01-07 19:51:48

Od: "idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam...
> zycze wszystkim tego co najlepsze...
> 'idiom'   (moze zeczywiscie bardziej do niej pasuje : idiot!)
> [...]

Nie mogę się opanować ;)

Ponieważ Weni twierdzi, że ten, kto rozmówcy przypisuje jakieś cechy, sam je
posiada, jej wystąpienia w tym wątku można podsumowac taką oto charekterystyką:

Weni wszak jest idiotą, małpą, ma zwidy, stosuje uwagi ad personam, nie zna
znaczenia słów, których używa, nie czyta ze zrozumieniem, jest manipulatorką,
nie ma argumentów i nic mądrego do przekazania, a na dodatek (i co może -
najważniejsze) jest mrówką! :D

Niezła lista, co ? ;) (chyba zebrałam do kupy wszystkie główne zarzuty pod
adresem mnie i jeszcze paru osób na grupie)

Wbrew życzeniom Weni mam nadzieję, że nie bedziemy mogli w przyszłym roku
obserwować jej podobnych wystąpień...

Monika

105. Data: 2005-01-08 19:30:06

Temat: Re: Do siego - OT
Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2005 16:43:10 +0100, Margola Sularczyk
<margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał:

> Margola

Witaj w nowym roku :)

--
Elżbieta

106. Data: 2005-01-09 14:39:43

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Bartnicka w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Tylko tak z czystej ciekawości zapytam: to tę grupę da sie jeszcze czytać?

Tylko tak z czystej ciekawości zapytam: to Ty oglądasz tu obrazki?

--
Kreujemy się na lepszy poziom? Pfff.. :>

107. Data: 2005-01-09 14:42:55

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> przepraszam - oczywiście dekagramach :)

Ufff, zdeżyłaś :)

--
Zdążyłaś, oczywiście :)

108. Data: 2005-01-09 14:43:34

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Szklanka.

Koleżanka?
Zbyszek-kieliszek.

--
Big cyc.

109. Data: 2005-01-09 14:45:58

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Co zrobisz?
> I jak - tiaaaaaaa - przedewszystkim jak....

Acha... chodzi o to, czy nożem czy bolcem? :]

> Eulalka, co przy atrakcyjnej ofercie może i by się
> dała skusić ;)

Już peelinguję swoje boskie członki :)

--
Śiwa Kali męska rzecz mnoga :)

110. Data: 2005-01-09 14:50:50

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W e n i w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> Coz na glupote ponoc nie ma lekarstwa...
> ale na chamstwo ponoc jest...
> wiec sie lecz...

FUT pl.sci.medycyna
(Z ciekawości: jak się leczy chamstwo?)

> Ps...pewnie zadna nie wlaczy latarke etyki
> bo jak jestes w klice wszystko ujdzie 'na sucho',
> a jak nie jestes to pewnie beda sie baly sie tego: 'zaj***'

Przez krótką chwilę miałem chęć wpisania Cię za to na listę gatunków
chronionych, ale wróciło do mnie, jak potraktowałaś resztę (i mi
przeszło).
Doradzę tylko zatem: Otrzeźwiej, zmień sprytnie nicka i podejdź na
grupę bez uprzedzeń, histerii i filmów, jakie miałaś do tej pory.

--
Grupa zwykle odpowiada tak, jak zostanie sama potraktowana.
A ja należę do tej grupy (nie jako 'kliki' ale 'świadków').

Gdzie w Warszawie dobra terapia malzenska?
Gdzie w Warszawie dobra terapia małżeńska?
Matka czy zabawa?
MOPS szuka rodzin zastępczych-odpłatnie! !!
Błacha sprawa ?