Dosiego

121. Data: 2005-01-11 08:22:16

Temat: Re: Do siego - OT
Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:roiy4ljvsj65$.1qvrc99xz0z4m$.dlg@40tude.net...
> Zorionak w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> AFAIR (nie mi :)) chodziło o jakieś rozstania i powroty tu, kosztujące
> dużo nerwów.

Chyba otoczenie, bo mnie jakoś niekoniecznie. MOje powody odjścia z gruy
zwiazane są najczęściej z tym, że zaczyna mi brakować czasu na pracę ;) Choć
nie powiem, w kłopoty niektórych grupowiczów zdarza mi sie angażować niemal
emocjonalnie. Ale w rozstania z grupą? a któż to, ta grupa? Żeby budziła
(jako całość) emocje, nerwy czy coś tam? Iiiiii, bzdury.

Margola

122. Data: 2005-01-11 13:21:12

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W e n i wrote:

> Obronczycielka sie znalazla...

yyy obronczycielka ???
;)
pzdr
agi

123. Data: 2005-01-11 13:29:08

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> yyy obronczycielka ???
> ;)

Czepiasz się zwykłego orta. Obrączycielka. Kobieta dręcząca o obrączkę.

Pozdrawiam
H. (jak najbardziej w temacie grupy)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

124. Data: 2005-01-11 13:34:10

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> Czepiasz się zwykłego orta. Obrączycielka. Kobieta dręcząca o obrączkę.
>
> Pozdrawiam
> H. (jak najbardziej w temacie grupy)

To ja przepraszam...
pozdrawiam
agi równiez w temacie ;)

125. Data: 2005-01-11 22:48:45

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Hanka Skwarczyńska
<anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> mówiąc:

>Czepiasz się zwykłego orta. Obrączycielka. Kobieta dręcząca o obrączkę.

Naaah, obrończyni-dręczycielka. Ktoś kto upierdliwie kogoś broni.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

Gdzie w Warszawie dobra terapia malzenska?
Gdzie w Warszawie dobra terapia małżeńska?
Matka czy zabawa?
MOPS szuka rodzin zastępczych-odpłatnie! !!
Błacha sprawa ?