Dosiego

41. Data: 2005-01-06 01:01:30

Temat: Re: Do siego - OT
Od: "W e n i" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZBoczek tak sie popisal :
Kurwa, a niech która włączy latarkę etyki - zajebię! :)

*****
Coz na glupote ponoc nie ma lekarstwa...
ale na chamstwo ponoc jest...
wiec sie lecz...

Ps...pewnie zadna nie wlaczy latarke etyki
bo jak jestes w klice wszystko ujdzie 'na sucho',
a jak nie jestes to pewnie beda sie baly sie tego: 'zaj***'

42. Data: 2005-01-06 07:05:19

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "W e n i" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Oj idiom...idiot...

Jak ładnie napisałaś:

'nie wzburza nas czego nie ma w nas'

Zatem jeśli liczyłaś, że dwa razy przekręcając mój nick mnie obrazisz -
pomyliłaś się:)

Nie jesteś pierwsza, nie będziesz pewnie ostatnia. Zatem wyróżniłaś się
tutaj czymś innym :)

Jeśli chodzi o Twoją polszczyznę, to już parę osób zwróciło Ci uwagę, że
orty też Ci się przydarzają.

Poza tym, nie wiem czy wiesz, ale byk w stylu dosiego to niewiele więcej niż
hierciekawe (i tu i tu po drodze zginęło jedno kliknięcie klawiaturą) -
dlaczego więc zwrócenie uwagi Basi z wykrzyknikami i śmiesznymi zarzutami
(że nie zna znaczenia) jest tylko zwróceniem uwagi, a zwrócenie uwagi Tobie
jest czepianiem się?

Skoro porównujesz nas do mrówek, to powinnaś wiedzieć czego możesz się
spodziewać - mrówki są jadowite (przynajmniej niektóre ;) )

Dołączę się do postulatu Sveany - daj już sobie spokój. Najlepiej - zmień
nick i zacznij na nowo, tym razem już zgodnie z tematyką grupy. Może
następnym razem Ci się uda....

Czego Tobie i przede wszystkim - sobie ;) życzę

Monika

P.s. A jeśli już mówimy o małych kąsających stworzonkach - weź pod uwagę, że
na razie Ty używasz pod moim adresem obraźliwych słów - czyżbyś stosowała
się do innego powiedzenia? "Jeśli nie jesteś od kogoś lepszy, obrzuć go
wyzwiskami"?

43. Data: 2005-01-06 07:11:03

Temat: Re: Do siego
Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "W e n i" :

> Osmielilam sie odpisac jej w stylu: motyw na zastanowienie: 'Dosiego ???'
> No i zaczelo sie...tu jest chyba jakies tzw. mrowisko...
> wyglada na to ze delikatnie wlozylam kij w mrowisko iiiii mrowki mnie
> obsiadly...
> A fe...a fuj...brrrrrr...zmasowany atak mrowek... !?

Mam nadzieję że to ostatni post w tym wątku, ale pozwolę sobie jeszcze na
wytłumaczenie, tego czego zapewne nie rozumiesz.

Otóż Weni - przeglądając grupę pl.soc. rodzina nie znalazłam Twoich postów
na tematy merytoryczne - dotyczące rodziny.

Wystąpiłaś na grupie pierwszy raz i ten pierwszy raz to od razu było
czepialstwo.
Daję Ci słowo honoru że inaczej przyjęłabym tą uwagę od Agnieszki K. lub od
Z.Boczka, lub od kogokolwiek innego z którymi miałam okazję wiele razy
dyskutować na tematy merytoryczne od chwili powstania grupy.

Natomiast osoba, która na grupie jest nowa i pierwszym swoim postem od razu
się czepia, jednocześnie sama pisząc niedbale i popełniając zarówno
literówki, jak i błędy ortograficzne (np. "napewno") spotkała się z takim
przyjęciem z jakim się spotkała.

Ot i wszystko. Nie mam do Ciebie absolutnie żadnej urazy, mam tylko prośbę
abyś więcej udzielała się merytorycznie (akurat sa ciekawe wątki), mniej
"czepialsko".

Pozdrowienia.

Basia

44. Data: 2005-01-06 07:20:14

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps...pewnie zadna nie wlaczy latarke etyki
> bo jak jestes w klice wszystko ujdzie 'na sucho',
> a jak nie jestes to pewnie beda sie baly sie tego: 'zaj***'

Spiskowa teoria dziejów ?

Monika

45. Data: 2005-01-06 07:21:25

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "W e n i" napisała ...
> Hmm...widac jednak ze potrafisz *opacznie* sobie tlumaczyc...

Dlaczego opacznie ?
Przecież zwrócenie uwagi, komuś kto daje prezent
i komuś, kto składa życzenia, to dokładnie to samo.
W końcu zawsze mógłby się lepiej postarać. ;-)

Mała Mi

46. Data: 2005-01-06 08:54:56

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1...nigdy nie uwazalam sie za 'purystke' wiec swoja uwage
> Pani Zlosliwa bez Brakow skierowalas do niewlasciwej osoby !

Dedykuję Ci powiedzenie:

"Złośliwość jest przywilejem ludzi inteligentnych"

pozdrawiam :)

Idiot .... eeee... Monika :D

47. Data: 2005-01-06 08:59:07

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W e n i wrote:

> [...]
> Bojow nigdzie *nie zaczynam* toczyc, ale jak widac bronic sie potrafie !
> Po tym co i jak napisalas widac ze poczucia humoru to ty raczej nie masz
> i z nerwami cos kiepsko u ciebie...i nie rob ze mnie awanturnicy jak sama
> jestes!
> A slowo 'wszak' widac lubie uzywac tak jak ty 'upierd***', z ta roznica ze
> twoje jest chamskie a moje nie...nieprawdaz...
> Z zasady nie zabiegam o wzgledy i nie polizuje sie, a ty raczej martw sie
> o siebie i uwazaj zeby ci wlasne slowa oscia w gardle nie stanely...

A obluda wszystkimi szwami podartej kapoty wylazi, pani wielce
swiatobliwa i Pismo znajaca..... (zainteresowani moga poczytac na grupie
psreligia).
Busted, baby!

--
sveana

48. Data: 2005-01-06 09:04:45

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisal w wiadomosci
> Szczegolnie atak na Margole stanie Ci oscia w gardle.

Iiii, dlaczego atak na mnie mialby byc akurat najbardziej brzemienny w
skutki? Nie sadze, bym byla najstraszliwsza osoba z tej grupy, choc,
przyznam ze skrucha, mam ostatnio rzeczywiscie straszne braki w zlosliwosci.
Obiecuje nadrobic zaleglosci :)

Sadzac ze stylu Weni, podejrzewam ja o zwiazki z dzudzu z pl.rec.kuchnia,
czepliwa i fermentliwa to istota, choc Weni do dzudzu intelektualnie nieco
brak.

Ja zaczynam ignorowac, namawiam do tego samego.

Margola

49. Data: 2005-01-06 09:23:45

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczegoz to tylko do niej ?!
> Skoro blad publiczny to zgodnie z podstawowymi zasadami
> dobrego wychowania publicznie blad w temacie glownym
> mozna a moze nawet trzeba poprawic, zeby inni nie uczyli sie 'zla'...

Jakąż to troską otaczasz współczytelników, jestem wzruszony.
A co byś powiedziała na sytuację gdy piszesz komuś na priv o jego błędzie,
dając mu szansę samemu go poprawić ?

Pozdrawiam
Andrzej

50. Data: 2005-01-06 09:27:03

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości > Sadzac ze stylu Weni, podejrzewam ja o zwiazki z dzudzu z
pl.rec.kuchnia,
> czepliwa i fermentliwa to istota, choc Weni do dzudzu intelektualnie nieco
> brak.

A mnie ona kojarzy się z marną imitacją Rocha Dz.

> Ja zaczynam ignorowac, namawiam do tego samego.

No, nie, czyżbyś namawiała mnie do pozbawienia się tej ludycznej rozrywki ?
;)

pozdrawiam

Monika

Gdzie w Warszawie dobra terapia malzenska?
Gdzie w Warszawie dobra terapia małżeńska?
Matka czy zabawa?
MOPS szuka rodzin zastępczych-odpłatnie! !!
Błacha sprawa ?