Dosiego

51. Data: 2005-01-06 09:27:37

Temat: Re: Do siego - OT
Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:crj08t$a06$1@news.onet.pl...
> Jakąż to troską otaczasz współczytelników, jestem wzruszony.
> A co byś powiedziała na sytuację gdy piszesz komuś na priv o jego błędzie,
> dając mu szansę samemu go poprawić ?

No wiesz????

Taka okazja?????

Margola Wzburzona

52. Data: 2005-01-06 09:36:17

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co byś powiedziała na sytuację gdy piszesz komuś na priv o jego błędzie,
> dając mu szansę samemu go poprawić ?

No, co Ty! Przecież nikt by się wtedy nie dowiedział, jaka bystra jest Weni,
a jaka głupia Basia (bo używa słowa, którego znaczenia nie zna)

Weni pewno liczyła na super wejście na grupę...

pozdr

Monika

53. Data: 2005-01-06 09:54:58

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Kurwa, a niech która włączy latarkę etyki -
zajebię! :)

Co zrobisz?
I jak - tiaaaaaaa - przedewszystkim jak....

Eulalka, co przy atrakcyjnej ofercie może i by się
dała skusić ;)

54. Data: 2005-01-06 10:00:33

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik =sve@na= napisał:

> A obluda wszystkimi szwami podartej kapoty wylazi, pani wielce
> swiatobliwa i Pismo znajaca..... (zainteresowani moga poczytac na grupie
> psreligia).

Mnie się nie chce.

Eulalka

55. Data: 2005-01-06 10:06:30

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk wrote:

> Iiii, dlaczego atak na mnie mialby byc akurat najbardziej brzemienny w
> skutki? Nie sadze, bym byla najstraszliwsza osoba z tej grupy, choc,
> przyznam ze skrucha, mam ostatnio rzeczywiscie straszne braki w zlosliwosci.

Noz wlasnie dlatego :-) Bo zaatakowala taka sympatyczna, mila, pomocna i
zyczliwa ludziom osobe, jak Ty. I jest to szczera prawda, IMO. Tak cie
odbieram.

--
sveana

56. Data: 2005-01-06 10:07:58

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Mnie się nie chce.

mi tez po kilku postach sie odechcialo;-) Takiej lukrowanej grafomanii
dawno nie widzialam.

--
sveana

57. Data: 2005-01-06 12:43:01

Temat: Re: Do siego
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam nadzieję że to ostatni post w tym wątku, ale pozwolę sobie jeszcze na
> wytłumaczenie, tego czego zapewne nie rozumiesz.

Obawiam się, że był to daremny wysiłek...

Popatrz na odpowiedź na mój post, w którym usiłowałam wytłumaczyć to samo -
poraża zwięzłością, poziomem merytorycznym i kulturą...

pozdrawiam

Monika

58. Data: 2005-01-06 12:46:29

Od: "W e n i" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam nadzieję że to ostatni post w tym wątku, ale pozwolę sobie jeszcze na
> wytłumaczenie, tego czego zapewne nie rozumiesz....
-----
Wlasnie wchodze na grupe i widze, ze jednak ten twoj post
nie jest ostatni , ze jest jeszcze duzo postow...
ojojoj widac ze ludzie tu bardzo lubia sie czepiac...

Mam nadzieje ze to sie zmieni, ale pozwole sobie jeszcze
na wytlumaczenie ci tego co zapewne nie wiesz...
Otoz...nie ma to zadnego znaczenia czy i ile postow wczesniej napisalam
na tematy rodziny wszak nie wyskoczylam z niczym nowym i nie na temat,
a zareagowalam jedynie na to co juz bylo napisane !
Czyzbys uwazala ze starzy bywalcy grupy maja inne prawa niz nowi ?!
Z tego co piszesz tak wynika...a to jest chore myslenie...

Jak moja reakcaja w stylu : 'Dosiego ???' jest dla ciebie czepialstwem
to rzeczywiscie masz problem !

Rowniez nie mam urazy, ale twoja prosba nie jest dla mnie rozkazem
i po takich reakcjach, po takim czepianiu sie mnie... nie mam ochoty
na przebywanie w tym towarzystwie...

59. Data: 2005-01-06 12:49:22

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W e n i wrote:

> Rowniez nie mam urazy, ale twoja prosba nie jest dla mnie rozkazem
> i po takich reakcjach, po takim czepianiu sie mnie... nie mam ochoty
> na przebywanie w tym towarzystwie...

Podajcie mi chusteczke (byle nie taka do pupy), bo nie chce sobie
makijazu rozmazac....;)

Good riddance, my dear.

--
sveana

60. Data: 2005-01-06 12:49:44

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "W e n i" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zmasowany atak...albo zmasowane czepianie sie...mnie... ?!
> O tempora o mores !

Myślisz, że zmasowane ataki są znakiem czasów? Że w przeszłości ich nie
było?

Monika

Gdzie w Warszawie dobra terapia malzenska?
Gdzie w Warszawie dobra terapia małżeńska?
Matka czy zabawa?
MOPS szuka rodzin zastępczych-odpłatnie! !!
Błacha sprawa ?