Do starego Dębskiego

1. Data: 2003-08-26 16:21:45

Temat: Do starego Dębskiego
Od: "mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Dębski, jak Pan wychował syna, że z niego pieniacz internetowy rośnie
i naśmiewający się z inwalidów (patrz archiwum)
mariola

1. Data: 2003-08-26 17:48:26

Temat: Re: Do starego Dębskiego
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mariola napisał:

> Panie Dębski, jak Pan wychował syna, że z niego pieniacz internetowy rośnie
> i naśmiewający się z inwalidów (patrz archiwum)
> mariola

Wolę sie nawet nie domyślać kto ciebie wychował.

E.

1. Data: 2003-08-27 06:46:39

Od: "Eugeniusz Dębski" <e...@i...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariola" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Panie Dębski, jak Pan wychował syna, że z niego pieniacz internetowy
rośnie
> i naśmiewający się z inwalidów (patrz archiwum)
> mariola

Hej!

My, Dębscy, ich synowie, córki i reszta, dzielimy ludzi na mądrych i durni.
Inwalidzi to kompletnie inny podział i my go do niczego nie stosujemy. Bo
inwalida to nie jest cecha osobowości, a głupiec - tak. Chyba że?..

I, Mariolu, PLONK!!!

Namaste!
--
EuGeniusz Dębski

www.debski.art.pl
www.fahrenheit.eisp.pl

1. Data: 2003-08-27 06:52:52

Od: Tomek Głowacki <tomek@nospam_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

mariola wrote:
> Panie Dębski, jak Pan wychował syna, że z niego pieniacz internetowy rośnie
> i naśmiewający się z inwalidów (patrz archiwum)
> mariola

Tutaj przypomina mi się taki oto przepis:

Coś pysznego z pomidorami, groszkiem i kukurydzą :)

potrzebne są :

1 cebula, bądź pół.
2 ząbki czosnku (bądź jeden ;) )
3 dobre pomidorki, soczyste i smaczne - jak na sos.
1 papryka np. czerwona.
puszka kukurydzy i puszka groszku
ze 3 paróweczki, albo cienko pokrojona szyneczka
przyprawy w stylu : tymianek, rozmaryn, lubczyk, bazylia , oregano,
ostra papryka, sól.

Przygotowanie:

podsmażamy cebulkę na złoto, najlepiej na oliwie z oliwek. Dorzucamy
pokrojoną paprykę, chwilkę czekamy. Następnie dorzucamy sparzone, bez
skórki, pokrojone pomidorki. Podduszamy troszkę, wciskamy czosnek.
Jeszcze chwilkę podduszamy aż jedno drugim przejdzie. Potem to słusznie
przyprawiamy, kto jak lubi. Wkrajamy paróweczki albo szynkę. Dusimy tak,
aby nam się z pomidorów sos zrobił. Potem dorzucamy groszek i kukurydzę.
Chwilę to pichcimy i ... pychota :)

Danie dla fanatyków kukurydzy i groszku.

Pozdro,
Tomek

1. Data: 2003-08-27 07:56:11

Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Coś pysznego z pomidorami, groszkiem i kukurydzą :)
>
>/cut/
>Danie dla fanatyków kukurydzy i groszku.

Brzmi dobrze na ciepla kolacyjke albo na pozny obiad. A co by do tego
podac, ryz? Moze kuskus, do tego sosu pomidorowego niezle sie komponuje.
Albo po prostu swieza bagietka (ale jesli to pozny obiad to oznacza ze
sklepy juz zamkneli:( i bagietki nie bedzie).

Agnieszka
DBDG

1. Data: 2003-08-27 08:02:01

Temat: Odp: Do starego Dębskiego
Od: "Ja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 1 cebula, bądź pół.
> 2 ząbki czosnku (bądź jeden ;) )
> 3 dobre pomidorki, soczyste i smaczne - jak na sos.

a z puszki mogą być???

> Danie dla fanatyków kukurydzy i groszku.

a co do tego?? ryżyk się nada??

> Pozdro,
> Tomek

pozdr

M.

1. Data: 2003-08-27 08:05:03

Od: Tomek Głowacki <tomek@nospam_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Szalewska wrote:

> [...]
> Albo po prostu swieza bagietka (ale jesli to pozny obiad to oznacza ze
> sklepy juz zamkneli:( i bagietki nie bedzie).

Próbowałem samo, z chlebkiem. Ale z bagietką jest idealne pewnie. Ja bym
polecał też jakiś makaron "duży" (rurki, świderki)

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2003-08-27 08:27:39

Temat: Re: Odp: Do starego Dębskiego
Od: Tomek Głowacki <tomek@nospam_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wrote:

> a z puszki mogą być???

jak najbardziej, aby smaczne, mogą być te podłużne z puszki - podobno
the best :)

> a co do tego?? ryżyk się nada??

pewnie :)

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2003-08-27 10:40:45

Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariola" <m...@w...pl> napisał...

> Panie Dębski, jak Pan wychował syna, że z niego pieniacz internetowy
rośnie
> i naśmiewający się z inwalidów (patrz archiwum)

co jest, malo ci? przeciez ostrzegalem.
spadaj, dżudżu, na drzewo.

mac.

1. Data: 2003-08-27 17:03:06

Temat: Stary Dębski napisał/Re: Do starego Dębskiego
Od: "sernik" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej debski" <m...@s...killer> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mariola" <m...@w...pl> napisał...

> rośnie
>
> co jest, malo ci? przeciez ostrzegalem.
> spadaj, dżudżu, na drzewo.
>
> mac.

Stary Dębski napisał:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.kuchnia&aid=26233841
"My, Dębscy, ich synowie, córki i reszta, dzielimy ludzi na mądrych i
durni."
Co może oznaczać, że istnieją Dębscy i reszta świata. No ale to zupełne
uproszczenia tej czarno-białej klasyfikacji. Ciekawe jednak do której z tych
dwóch kategorii podziału ludzi zaliczyłby własnego syna. Bo mądry syneczku
to ty nie jesteś!
sernik

Obiad w 0.5 godziny | Pasta primavera
Obiad w 0.5 godziny | Kulki miesne po azjatycku
Najlepsza pizza - sprawozdanie
Obiad w 0.5 godziny | Krewetki z rozmarynem
Obiad w 0.5 godziny | Kurczak z cebula