Do trzymających najpiękniejsze rośliny :-)))))))

11. Data: 2002-08-07 12:13:55

Temat: Re: Do trzymających najpiękniejsze rośliny :-)))))))
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m1bs8femfo.fsf@sapijaszko.net...

> A co tu ogławiać? Toż to wyciąć trzeba przy ziemi :-)

Poczekaj, a się doczekasz! :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2002-08-07 13:01:22

Temat: Re: Do trzymających najpiękniejsze rośliny :-))))))) - długawe niestety!
Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Janusz Czapski z adresu <j...@p...pl> napisał:
> Bądź łaskaw zwrócic uwagę, że dla WSZYSTKICH respondentów tego wątku
> tytuł był JEDNOZNACZNY.

Bo ja wiem, czy jednoznaczny?
Może ja wykazałem więcej odwagi niż pozostali?
Odważniejszym ode mnie okazał się tylko Grzesiek i Irek.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

13. Data: 2002-08-08 07:34:48

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

'Ptak trzymał w dziobie własne piórko' hi,hi

No nie, wróciłem z zasłużonego urlopu zwiedzając winnice Francji i dawno
się tak nie 'uparskałem'
Do trzymających najpiękniejsze rośliny.

'Ja śmiać się bardzo'

Ja rozumieć to tak;
Że Janusz trzyma te swoje 'winoroslowate' w karbach, w karności i na wodzy
i nie pozwala na spoufalenie:-)
Nie daje im swobody ruchów, działania i nie pozwala na
samodzielność-często ingerując sekatorem ;-((
'Ja śmiać się bardzo jeszcze raz'
Kurczowo trzyma sie tych swoich 'coby to nie miało znaczyć'
Pozdrawiam,mimo że ledwie trzymam się na nogach ze śmiechu :-))
Bogusław Radzimierski

14. Data: 2002-08-08 12:16:06

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEILDAAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

Oooo! Wróciłes do nas??? Cieszę się ogromnie. Bo już miałem wyrzuty
sumienia.....

> No nie, wróciłem z zasłużonego urlopu zwiedzając winnice Francji i dawno
> się tak nie 'uparskałem'

Tak bywa po winie....

> 'Ja śmiać się bardzo'
Tak bywa po winie...

> Ja rozumieć to tak;
Tak bywa po winie...

> Że Janusz trzyma te swoje 'winoroslowate' w karbach, w karności i na
wodzy
> i nie pozwala na spoufalenie:-)
Oczywiście, że nie każdy może się z tymi szlachetnymi roslinami
spoufalać.... :-)

> Nie daje im swobody ruchów, działania i nie pozwala na
> samodzielność-często ingerując sekatorem ;-((
No, widzę ze coś z moich pouczeń w zakresie agrotechniki uprawy winorośli
nawet po winie Ci dzwoni...
> 'Ja śmiać się bardzo jeszcze raz'
Tak bywa po winie...
> Pozdrawiam,mimo że ledwie trzymam się na nogach ze śmiechu :-))
Czyzby tylko ze śmiechu? Jednak wpływ zwiedzania winnic i związanych z nimi
piwnic jest dość długotrwały... :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Cieszę się, że największe wrażenia Twojego urlopu z winnic pochodzą.
Czyzbyś jednak po cichutku przygruntowe storczyki chciał zastąpić porządną
winnicą i stąd Twój wyjazd?
Jakies atrakcyjne sadzonki winorośli przywiozłeś??? Jestem zainteresowany.
:-)
J.

15. Data: 2002-08-08 20:54:49

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> Jakies atrakcyjne sadzonki winorośli przywiozłeś??? Jestem zainteresowany.

> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Ja nie po sadzonki , ja wina dobrego szukałem :-))
:-)) B.R.

16. Data: 2002-08-09 06:47:19

Od: "Jan Junior" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> wrote in message

[...]
> No, widzę ze coś z moich pouczeń w zakresie agrotechniki uprawy winorośli
> nawet po winie Ci dzwoni...

Po winie "dzwoni" jedynie tym "trzymającym" rośliny. ;-)

Pozdrowienia, Jan_jr

A może arbuzy?
Krzew szybko rosnący
krzew szybko rosnący