Do tych co znalezli z trudem tą drugą połow

1. Data: 2004-03-04 23:14:52

Temat: Do tych co znalezli z trudem tą drugą połow
Od: "Sergius5" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie nieznajomi grupowicze!
Bardzo chciałbym porozmawiac, popytac te osoby ktorym udało sie w koncu
odnalezc ta druga osobe, jestem mezczyzną w srednim wieku i zalezaloby mi
na spostrzezeniach meżczyzn, moze komus bedzie chcialo sie wyslac do mnie
list, bylbym bardzo wdzieczny , mam tak wiele watpliwosci czy potrafie
nauczyc sie rozpoznawania czy to ta odpowiednia dla mnie osoba, wiem ze
szanse na kontakt z kims komu po wielu probach udalo sie jest bardz
nikły ale .... moze jednak
Czy pokrywają sie obserwacje Johna Graya ?
Czy wspolne zaineresowania sa wazne i na ile, Gray twierdził ze raczej
pary o odmiennych zaiteresowaniach maja wieksze szanse przetrwania, w moim
przypadku bylo wrecz odwrotnie.
Moje pytania moga wydawac sie dziecinne ale po kilkunastu
latach malzenstwa niezbyt udanego, wątpliwosci jest wiele.

Moze ktos zechce pogadac i pomoc w yten sposob??

S...@t...pl

1. Data: 2004-03-05 22:50:56

Temat: Re: Do tych co znalezli z trudem tą drugą połow
Od: "Hubert" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> latach malzenstwa niezbyt udanego, wątpliwosci jest  wiele.
>
>   Moze  ktos zechce pogadac  i pomoc w yten sposob??

Dlaczego zakladasz ze Ci co znalezli partnera, zrobili to z trudem?
Pozdrawiam Hubert.

Śmierć albo ... ?
choroba a wojsko
Re: jak rozmawiac z mezczyzna? pyt do panow
Śmierć albo ... ?
poradnia dla ciezarnych w Szczecinie?