Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...

151. Data: 2002-06-14 10:19:44

Temat: Re: Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Dynowska" <u...@a...net> napisał w wiadomości
news:aecfjt$25gn$1@pingwin.acn.pl...

> No tak, ja najpierw odpisałam, a potem obejrzałam "to" zdjecie - i
> faktycznie - przedstawia zjadanie paluszka. I dla didziaka - póki strona
> będzie wisieć pod tym samym adresem - to obawiam się ciągle gdzieś będzie
> dostepna.

Rada na to jest bardziej skomplikowana - musi usunąć stronę ze wszystkich
wyszukiwarek... w szczególności tych, co robią sobie kopie...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

152. Data: 2002-06-14 10:21:04

Od: Ania Stelmach <s...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieradek wrote:

> Asiu, mam tylko jedno male "ale". Przeczytaj sobie na przyklad wszystkie
> posty wszystkowiedzacej pani Joanny Duszczynskiej. Od skonczenia
> ich pouczajacej lektury juz wiem chyba czego sie didziak obawial - zanim
> wylecial z p-s-r.

Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi.
Ja tam posty wszystkowiedzacej pani JD lubie.

slimaczek
--
http://slimaczek.w.interia.pl

153. Data: 2002-06-14 10:24:53

Od: Ania Stelmach <s...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

:www.polsl.gliwice.pl/~d
> idziak/photos.html++site:www.polsl.gliwice.pl+didzia
k&hl=pl&ie=UTF8
> To jest link do kopii w googlach... Trzeba wkleić w
> całości...

Rzeczywiscie... nie ma pozostalych plikow, nie sadzilam, ze to o ta
strone chodzi. Dziekuje za ten link w kazdym razie - fajnie sie
dowiedziec, o co poszlo.

(Marne zdjecia.) ;-)

Didziak, prawdziwy z Ciebie dzidziak. A nie sadzilabym tak, gdyby nie to
pozegnanie, zapewne.

slimaczek

--
http://slimaczek.w.interia.pl

154. Data: 2002-06-14 10:40:58

Od: "Nieradek" <K...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Stelmach" <s...@N...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3D09C390.20B4A5A2@NOSPAM.interia.pl...

> Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi.

Stereotyp ;-)

> Ja tam posty wszystkowiedzacej pani JD lubie.

Tez tak powinnam napisac, bo w koncu dzieki nim uzmyslowilam
sobie cos, czego jeszcze wczoraj nie moglam zrozumiec.

> slimaczek

---
Pozdrawiam,
Kasia
http://www.babyboom.pl/temat.asp?id=384
Gdynia GG#368316

155. Data: 2002-06-14 10:57:11

Temat: Odp: Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nieradek <K...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aecdm1$473$...@n...tpi.pl...

> [...]
> posty wszystkowiedzacej pani Joanny Duszczynskiej. Od skonczenia
> ich pouczajacej lektury juz wiem chyba czego sie didziak obawial - zanim

Kasiu chyba sie nie zrozumialysmy. Absolutnie nie wnikam w to, jak kto moze
zinterpretowac strone didziaka i co moze z tego wyniknac (ja odebralam
zdjecia z przymrozeniem oka jako wyglupy podchmielonych piwkiem
imprezowiczow). Chodzilo mi natomiast tylko i wylacznie o styl w jaki zrobil
to d. Zreszta jego wyjasnienia dla mnie sa zbyt metne i dziecinne, mysle ze
teraz, po ochlonieciu, didziak zaluje upublicznienia swoich żali. Sam sobie
wykonal krecia robote, teraz wszyscy sa ciekawi i przypuszczam staraja sie
dostac na szczatki jego strony z czystej, ludzkiej ciekawosci :-)), jak to
mowia, musimy ponosic konsekwencje swoich czynow.
Pozdrowienia, Asia

156. Data: 2002-06-14 11:01:56

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jun 2002 11:50:43 +0200, podpisując się jako "Joanna
Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

>Na stronie głównej Didziakowej była informacja, o tym, żeby nie wchodzić
>głębiej jak się ktoś boi... Nie chce mi się szukać cytatu... W związku z tym
>sama poczułam się do obowiązku poinformowania też o tym podając link... Czy
>to coś złego? Były już tu na grupie linki do stron pornograficznych bez
>takiego komentarza... a potem pojawiały się posty - jak można podawać link
>bez informacji o tym, że tam takie coś...

No i teraz wychodzi na to, ze tak znienawidzeni przez Didziaka
"przyjaciele" dzięki którym królewicz się obraził na całą grupę
rodzina stają w jego obronie na temat moralności zdjęć.
Świat się kończy...........
Marzena

157. Data: 2002-06-14 11:15:31

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak dwie
> dziewczynay dają sobie buziaka to tez jest perwersja?

Zależy czy z języczkiem;-)

Małgosia

158. Data: 2002-06-14 11:15:57

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:aecfit$ps2$...@n...onet.pl...
> Hmm... A nigdy nie robiłaś takich sztuk z żadnym facetem?

Ekhm, ehe, ehe :-)))))))

> Podawanie ustani czegoś do jedzenia? Przecież to powszechnie znany
erotyczny
> trick. ;-) I wiadomo czym się kończy... Tylko ja nic w ustach tych facetów
> nie zauważyłam... ;-)

Z reguly, ale nie zawsze. Ja z dziecmi tez bawie sie w taki sposob. A co do
konkretnego zdjecia, chlopcy pod wplywem browaru wpadli na taki pomysl,
zreszta w tle znajduja sie inne osoby, ktos im to zdjecie cyknal, wiec nie
jest to cos 'powaznego' tete-a-tete :-))
A.

159. Data: 2002-06-14 12:26:38

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nieradek" <K...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> posty wszystkowiedzacej pani Joanny Duszczynskiej. Od skonczenia
> ich pouczajacej lektury juz wiem chyba czego sie didziak obawial - zanim

Błąd we wnioskowaniu. Chyba, że chłopak wykonał zwrot o 180 albo siedzą w
nim dwie osoby. Akurat między innymi wypowiedzi Joanny (wiem to od niego -
pospieraliśmy się trochę prywatnie kiedy broniłam racji Joanny) spowodowały,
że Didziak na początku istnienia psr postanowił zagościć tu na dłużej.
Chciał pełnić rolę adwokata diabła tej grupy. Mieszał i prowokował. Robił to
z wdziękiem, czasami na granicy dobrego smaku, ale nie wychodził z roli. Aż
tu nagle takie bummm. I mamy temat samograj.

Blanka

b...@p...onet.pl

160. Data: 2002-06-14 12:33:29

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał

> [...]
> zreszta w tle znajduja sie inne osoby, ktos im to zdjecie cyknal, wiec nie
> jest to cos 'powaznego' tete-a-tete :-))

A gdyby nawet to problem leży nie po stronie osób się tak zachowujących ale
po stronie nietolerancyjnego obserwatora.

Pozdrówka
MOLNARka

OT nowa grupa
Re: >> BARDZO PROSZE <<
[OT] propozycja nowej grupy - pl.soc.ślub
Radość - było żal
kupię parasolkę - wózek