Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...

171. Data: 2002-06-17 06:00:18

Temat: Re: Do widzenia... heh, PRZYJACIELE...
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Piotr Majkowski zapodała:

> A Ty jako "osoba z klasą" :-)))) (ha ha ha) masz pewnie o czci i
> wierze "wyrobione" zdanie. Zapewne z autopsji. heh

Zdecydowanie mi się to nie podoba:-/. Chyba usiłujesz dowalić MOLNARce...

> Pozdrawiam serdecznie wszystkich
> [A dla Molnarki...pozdrówka...(?!)]

I znowu, odbieram to z jakimś niesmakiem.

--
Pozdrawiam:
Justyna

172. Data: 2002-06-23 09:18:33

Od: Piotr Majkowski <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj MOLNARka,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>Atakujesz osobę (a nie argumenty) a to jest _najniższe_ co może być i na
>grupach ... i w życiu.

Robię to co Ty, więc trzymaj "klasę" i nie żal się publicznie.
Ja jestem pamiętliwy, nie licz na przedawnienie.

>Współczuję Ci obcowania z samym sobą ;-/

Możesz być pewna że znakomicie sobie ze sobą radzę, lubię siebie i
świetnie się przy tym bawię.

Nie mam czasu aby toczyć z Tobą jałowe pyskówki. W bezczelności i
tupecie jesteś lokalnym championem. :-))
Adieu, MOLNARka
--
Piotr Marcin Majkowski
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy

173. Data: 2002-06-23 09:23:41

Od: Piotr Majkowski <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj krys,

>Zdecydowanie mi się to nie podoba:-/. Chyba usiłujesz dowalić MOLNARce...

No co Ty, poważnie ?? Holmsie...
:-))

A niesmak ? Usenet to nie kawusia i słodkości.
Zapytaj MOLNARKe eksperta od niesmaku, lub poszukaj w google.

174. Data: 2002-06-23 16:15:40

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Majkowski" <p...@h...com> napisał w

> Robię to co Ty, więc trzymaj "klasę" i nie żal się publicznie.
> Ja jestem pamiętliwy, nie licz na przedawnienie.

A możesz mi podać kiedy to tak bardzo uraziłam Cię Piotrze ?
Bo jakoś nie zdaję sobie z tego sprawy ... a Ty się ciągle na coś z
przeszłości powołujesz ;-(

> Możesz być pewna że znakomicie sobie ze sobą radzę, lubię siebie i
> świetnie się przy tym bawię.

Nie wątpię ... wart pac pałaca ;-///

> Nie mam czasu aby toczyć z Tobą jałowe pyskówki. W bezczelności i
> tupecie jesteś lokalnym championem. :-))

Oszkurde ;-) Nie zdawałam sobie sprawy jak bardzo zabolała CiE utrata tej
_jedynej_ możliwej dla Ciebie palmy pierszeństwa ;-) Oj ... boli, boli
;-))))

A'propos czasu na jałowe pyskówki ... może powinieneś lepiej określić
priorytety i najpierw zorientować się czy masz czas na zakończenie dyskusji
zanim kolejny raz bezsensownie mnie zaatakujesz. Bo teraz to wygląda, że jak
zbity kundelek uciekasz z podkulonym ogonem z placu "boju".

> Adieu, MOLNARka

Już się ucieszyłam, że nareszcie dobrze piszesz mojego nicka ... ale
zerknęłam na kolejnego Twojego posta (odp. dla krys'a) i okazało się, że z
odmianą nadal kiepścutko :-)))

BTW - co z Twoim KF ? Miałam tam być (obiecałeś)... i mnie nie ma ? ;-)))

Pozdrówka
MOLNARka

175. Data: 2002-06-23 17:05:19

Od: Piotr Majkowski <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj MOLNARka,
> [...]

>A możesz mi podać kiedy to tak bardzo uraziłam Cię Piotrze ?
>Bo jakoś nie zdaję sobie z tego sprawy ... a Ty się ciągle na coś z

itd itd...

[ciach ciach]
Nie będę się powtarzał MOLNARka.

176. Data: 2002-06-23 20:46:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> :-))
>
> A niesmak ? Usenet to nie kawusia i słodkości.
> Zapytaj MOLNARKe eksperta od niesmaku, lub poszukaj w google.

Wiesz co? Ja tam wolę pogadać z MOLNARką, ona chociaż dyskutuje z
poglądami, a nie o osobach. Do Twojego poziomu się nie zniżę - żałosny
jesteś.

177. Data: 2002-06-24 19:42:50

Temat: trochę OT, było: Do widzenia
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys"
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

Tymi słowami pewnien znajomy wczoraj próbował
mnie przekonać do czynów lubieżnych
i zapomnienia o mężu. Hmm...jakoś dziwnie
nie odpowiada mi to motto :-)
Asia Słocka

178. Data: 2002-06-24 21:43:59

Od: Piotr Majkowski <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj krys,
a teraz zobaczmy co napisałe(a)ś:

>Wiesz co? Ja tam wolę pogadać z MOLNARką, ona chociaż dyskutuje z
>poglądami, a nie o osobach. Do Twojego poziomu się nie zniżę - żałosny
>jesteś.

Napisałeś co chciałeś. Myślę, że już Ci lepiej.
I jeszcze jedno: myśl samodzielnie.

Kłaniam się.

179. Data: 2002-06-24 21:48:47

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Majkowski wrote:
> Witaj krys,
>
> Napisałeś co chciałeś.

Qurcze, byłam PEWNA, że Justynka ("krys") jest KOBIETĄ!! Coś się
zmieniło? ;-)

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: z...@p...onet.pl

180. Data: 2002-06-24 21:49:10

Temat: Re: trochę OT, było: Do widzenia
Od: Piotr Majkowski <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Asia Slocka,
> [...]

>Tymi słowami pewnien znajomy wczoraj próbował
>mnie przekonać do czynów lubieżnych
>i zapomnienia o mężu. Hmm...jakoś dziwnie

Myślę, że u niektórych osób motto niesie więcej treści niż posty.
Kiedyś była na usenecie osoba podpisująca się jako Lolita z mottem:
"Liż mnie, gryź mnie" :-)))

Kłaniam się.

OT nowa grupa
Re: >> BARDZO PROSZE <<
[OT] propozycja nowej grupy - pl.soc.ślub
Radość - było żal
kupię parasolkę - wózek