Do wysokich warszawianek

1. Data: 2003-01-28 18:18:11

Temat: Do wysokich warszawianek
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy którejś z Was udało się znaleźć szlafrok, który sięgałby do ziemi?????
Od dwóch miesięcy usiłuję sobie kupić nowy szlafrok. Oblazłam całą W-wę,
wszystkie markety i butiki i wszystkie szlafroki sięgają mi max do pół
łydki. Ja jestem niska - 164 cm!!!! Na pytanie, gdzie są szlafroki dla
wysokich, sprzedawczynie mówią, że nigdy takich nie miały...... A może
gdzieś szyją na miarę??? Poradźcie coś.
Anka - coraz bardziej zła:(

1. Data: 2003-01-28 18:26:16

Temat: Re: Do wysokich warszawianek
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Jan 2003, Miranka wrote:

> [...]
> łydki. Ja jestem niska - 164 cm!!!! Na pytanie, gdzie są szlafroki dla
> wysokich, sprzedawczynie mówią, że nigdy takich nie miały...... A może

A jaki to ma być szlafrok? Z takim zwykłym frotte nie powinno być
problemu. Jeżeli miał być bardziej wymyślny, to może rzeczywiście długość
stałaby w sprzeczności z dezajnem...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-01-28 18:55:49

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
.jfedor.org...
> A jaki to ma być szlafrok? Z takim zwykłym frotte nie powinno być
> problemu. Jeżeli miał być bardziej wymyślny, to może rzeczywiście długość
> stałaby w sprzeczności z dezajnem...

Raczej w sprzeczności z pazernością producentów. 20 cm materiału
zaoszczędzone na każdym szlafroku to przecież ogromny zysk. Frotowych do
ziemi też nie ma. To znaczy, są - te, które mnie sięgają do ziemi są
przewidziane dla panów 190 cm wzrostu i mają im sięgać do... pół łydki.
Nawet jeden taki biały raz zmierzyłam - pachy wypadły mi poniżej
bioder.......
Beznadzieja.
A.

1. Data: 2003-01-28 19:03:08

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Miranka " wrote:

> [...]
> gdzie są szlafroki dla wysokich, sprzedawczynie mówią, że nigdy
> takich nie miały...... A może gdzieś szyją na miarę??? Poradźcie coś.

Nie wróze Ci dobrze,
ja przez rok szukałam białego frotte tak przed kolano,
jedyne wymaganie - to frotte m abyc dobre gatunkowe, grube, miekkie w
dotyku.
Kupiłam, i owszem, ale w H&M w Berlinie za 25 euro - śliczne, cudowne.
A w Polsce nadal zadne nie wpadło mi "w oko".
Straszna nedza jesli chodzi o ten rodzaj asortymentu :(

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-28 19:08:13

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej w sprzeczności z pazernością producentów. 20 cm materiału
> zaoszczędzone na każdym szlafroku to przecież ogromny zysk. Frotowych do
> ziemi też nie ma.

Moja dziewczyna jest podobnego wzrostu i ma, kupiony chyba w zeszłym roku,
szlafrok frotte do ziemi. Niestety różowy, ale za to z kapturem.
Więc istnieją...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-01-28 19:12:36

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Miranka wrote:

> [...]
> łydki. Ja jestem niska - 164 cm!!!! Na pytanie, gdzie są szlafroki dla
> wysokich, sprzedawczynie mówią, że nigdy takich nie miały......

kup sobie meskie xl. ja mam taki, siega mi do kostek (mam 160 cm).
zwykly frociak, kupiony iles tam lat temu w sklepie z bielizna na
grochowie.

xx.

1. Data: 2003-01-28 19:33:57

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
.jfedor.org...
.
> Więc istnieją...
GDZIE??????? Pisz szybko (mam nadzieję, że dziewczyna aktualna i możesz
spytać:)
Anka

1. Data: 2003-01-28 19:40:22

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anek" <a...@b...com> wrote in message
> zwykly frociak, kupiony iles tam lat temu w sklepie z bielizna na
> grochowie.

W tym cały szkopuł, że "ileś tam lat temu" były, a teraz nie ma. Mój sprzed
kilku lat (do ziemi, damski, z delikatnego miękkiego frotte, w dodatku
ładnie skrojony) właśnie dogorywa:((( Stąd te desperackie poszukiwania.
Anka

1. Data: 2003-01-28 20:01:40

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Miranka wrote:

> W tym cały szkopuł, że "ileś tam lat temu" były, a teraz nie ma. Mój sprzed
> kilku lat (do ziemi, damski, z delikatnego miękkiego frotte, w dodatku
> ładnie skrojony) właśnie dogorywa:((( Stąd te desperackie poszukiwania.

no tak. taki z przeznaczenia damski-dlugi to faktycznie moze byc problem
(chociaz nie zaloze sie, ze mi dzis taki w cubusie nie mignal, jak
bylam), ale meskie sa nadal w sprzedazy - ostatnio zaopatrywalam pana
ojca. sa tez polarowe szlafroki podobnej dlugosci, bardzo ladne.

xx.

1. Data: 2003-01-29 09:33:21

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Miranka:
> [...]
> Od dwóch miesięcy usiłuję sobie kupić nowy szlafrok. Oblazłam całą W-wę,
> wszystkie markety i butiki i wszystkie szlafroki sięgają mi max do pół

Nie wiem, czy tam mają, ale sklep z piżamami i szlafrokami jest
w podziemiach Dworca Centralnego, nieopodal McDonalda. Jeśli
tam nie będą mieli, to nie wiem, gdzie będą...

Saddie
--
/\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
=^;^= http://aravis.itpp.pl/