Do znawców róż - QUIZ

21. Data: 2003-04-16 08:18:00

Temat: Re: Do znawców róż - QUIZ
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Basia Kulesz wrote:
> "Rafal Wolski" <r...@h...pl> wrote in message

> No wiesz?! Piękny, świeży, cielisty, bladoróżowy kolor porównywalny z
> kwiatem jabłoni - a Ty od razu o majtkach:-) Już nawet nie napiszę, co mi
> się skojarzyło:-)))))
Spoko. Faceci tak maja - wiem, bo znam takiego, co na wszystko, co jest
bladorozowe mowi, ze to ma kolor majtkowy. Prowadze teraz dochodzenie,
skad u niego te rozowomajtkowe doswiadczenia ;)
Wobec tego pozostaje chyba sie do tego przyzwyczaic. Zreszta, podobno
faceci rozrozniaja kazdy kolor, pod warunkiem, ze niebieski, wiec nie
burz sie tak na te biedne stworzenia, wszak ich zmysly nie sa tak ostre,
jak nasze :)

Pozdrawiam na niebiesko,
robal.

22. Data: 2003-04-18 15:26:48

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Walesiak" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:b7hood$7bt$1@news2.ipartners.pl...

> Jeszcze nie wiem.
> TooOld ma 7 pkt na 10 możliwych. Na studiach zwykle zaliczało 50% plus 1
> ;-]]]

Zależy kto ;-PP Ja miałem piątki (oprócz filozofii marksistowskiej i
wojska ) .
A tak poza tym to MOJA PANI czyta te nasze posty i mi się dostało lekko
;-))))
Ale jakoś sobie poradziłem .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

23. Data: 2003-04-18 18:30:07

Temat: OT- QUIZ
Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> wysuszeniu

Dziewica pospolita - roślina krótkotrwała,wymagająca szczególnej
pielęgnacji.Chętnie poddaje się flancowaniu.Po przepikowaniu przestaje być
dziewicą .

Stara panna - roślina długotrwała i pnąca ,czepiająca się wszystkiego i
wszystkich.Żyje w miejscach odosobnionych,nie wiadomo z kim.

Kochanka - roślina kwitnąca , pasożytnicza, z rodziny motylkowatych.Z uwagi
na duże koszty,w rodzimych warunkach trudna w hodowli domowej.Rozkwita nocą.

Żona - pożyteczne zwierzę domowe,bardzo nerwoweale wytrwałe. Żywi
sięodpadami .W hodowli domowej bardzo opłacalna,przynosi duże korzyści.

Rozwódka - należy do owadów występujących w dużych ilościach, zwana w
przyrodzie pod nazwą szarańcza.Samiczki pozostawia w spokoju,samców niszczy
do korzeni.Czyni szkody w ubraniu,zwłaszcza w kieszeni.

24. Data: 2003-04-18 18:52:12

Temat: Re: OT- QUIZ
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b7pghf$gdv$4@nemesis.news.tpi.pl Too Old
<t...@t...pl> napisał(a):

> Żona - pożyteczne zwierzę domowe,bardzo nerwoweale wytrwałe. Żywi
> sięodpadami .W hodowli domowej bardzo opłacalna,przynosi duże korzyści.

Hejka. Czyli raczej nie zwalczać?
Pozdrawiam łagodnie Ja...cki

Myśl! - Bigamia polega na tym, że ma się o jedną żonę za dużo. Monogamia
też. (Gogol)

25. Data: 2003-04-18 19:44:58

Od: "Agnieszka Walesiak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old" <t...@t...pl>

> A tak poza tym to MOJA PANI czyta te nasze posty i mi się dostało lekko
> ;-))))
> Ale jakoś sobie poradziłem .

Ufff, to dobrze, ze jakoś dajesz sobie radę :-))

Ad rem:

No więc zanabyłam różę pnącą Luis Odier. Posadziłam ją w pojemniku. Teraz
już tylo pozostaje czekać. Czy muszę coś jeszcze zrobić tej róży aby dobrze
rosła?

I jeszcze posadziłam drugą, "różę sztamową na pniu". W ogóle nie rozumiem,
co to jest "róża sztamowa na pniu" (może ktoś wie?) ale zapowiada się
ładnie. Ciekawe, jak dalej będą rosły.

--
Pozdrawiam, AgaWa

26. Data: 2003-04-18 19:48:18

Od: "Agnieszka Walesiak" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old" <t...@t...pl> napisał

> (...)

Jeszcze jest "kobieta-bluszcz":
leży i pachnie.

--
Pozdrawiam, AgaWa

27. Data: 2003-04-18 20:21:52

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b7pklv$1f4o$1@news2.ipartners.pl Agnieszka
Walesiak<a...@w...pl> napisał(a):

> W ogóle nie rozumiem, co to jest "róża sztamowa na pniu"
> (może ktoś wie?) ale zapowiada się ładnie.

Hejka. Jeżeli roślina jest na pniu, to oznacza, że jest nie ścięta, nie
zebrana. Pewnie chodzi w Twoim przypadku o różę pienną, która, jak sama
nazwa wskazuje, się nie pnie.
Pozdrawiam domyślnie Ja...cki

H.Z: Temat lekcji: Oglądanie ryb wodnych. :-)

28. Data: 2003-04-19 06:39:58

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> Żona - pożyteczne zwierzę domowe,bardzo nerwoweale wytrwałe. Żywi
> sięodpadami .W hodowli domowej bardzo opłacalna,przynosi duże korzyści.

;-))) Ojej, az mi lzy pociekly.

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
Cichlid Press Polska
www.cichlidpress.pl

29. Data: 2003-04-19 07:11:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Walesiak" <a...@w...pl> wrote in message
> I jeszcze posadziłam drugą, "różę sztamową na pniu". W ogóle nie
rozumiem,
> co to jest "róża sztamowa na pniu" (może ktoś wie?) ale zapowiada się
> ładnie. Ciekawe, jak dalej będą rosły.

Albo róża sztamowa (to chyba germanizm) albo po polsku pienna, choć
poprawniej byłoby "szczepiona na pniu".

Pozdrawiam, Basia.

30. Data: 2003-04-19 08:18:16

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b7qsur$3a5$2@nemesis.news.tpi.pl Basia
Kulesz<b...@i...pl> napisał(a):

> Albo róża sztamowa (to chyba germanizm) albo po polsku pienna,
> choć poprawniej byłoby "szczepiona na pniu".

Hejka, według nas (odbyłem konsultację z żoną) róża sztamowa, to róża
szlachetna, wielkokwiatowa (kwiaty na długiej łodydze), raczej krzaczasta,
niż pienna :-) Niemieckie słowo der Stamm ma wiele znaczeń, m.in. oznacza
szczep. A więc róże szczepione?
Pozdrawiam różanie Ja...cki

H.Z: Zęby cioci są z protezy. :-)

spathiphyllum kwitnie!