Do znawcow win 2

1. Data: 2001-12-18 09:09:37

Temat: Odp: Do znawcow win 2
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:9vn0if$e21$...@n...onet.pl...
> Kochani
> Wczoraj jadlam u Ani (mojej siostry) kolacje. Kolacja byla smaczna, ale
> zdarzylo sie nieszczescie. Mianowicie w pewnym momencie czerwone (wytrawne
> oczywiscie) wino wzielo i sie na mnie wylalo, na mnie i na moj bialy,
> bawelniany sweterek...
> Jak uratowac sweterek ?

cieko bedzie, plamy z czerwonego wina w pierwszej kolejnosci "wysysamy:"
sola kuchenna, duuuuuzo soli na plame i zmieniac sól jak sie napije wina,
jak juz wszystko wypije to dopiero do prania, moze spróbuj, ale raczej to
hyba musztarda po ......
pozdrawiam
ula.

1. Data: 2001-12-18 09:10:21

Temat: Do znawcow win 2
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Kochani
[...]

Wrocilam karetka (czyt. taksowka) do domu i przystapilam do reanimacji
sweterka. W tym celu zanurzylam go w kapieli leczniczej (woda + plyn do
prania).

Dzisiaj sweterek czuje sie lepiej, dalej plywa w kapieli, ale pozostalo mu
trwale inwalidztwo : czarwone plamy od wina przeksztalcily sie w
bladofioletowe. Co robic, co robic ???

Jak uratowac sweterek ?

Ewcia
(zaniepokojona)

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-18 09:33:20

Temat: Re: Do znawcow win 2
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"ulla" <u...@s...com.pl> a écrit dans le message news:
9vn14k$9uk$...@r...eu.org...
, ale raczej to
> chyba musztarda po ......

No to ladne kwiatki...

Ewcia
(coraz bardziej zaniepokojona)

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-18 09:38:42

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> zdarzylo sie nieszczescie. Mianowicie w pewnym momencie czerwone (wytrawne
> oczywiscie) wino wzielo i sie na mnie wylalo, na mnie i na moj bialy,
/.../

> Ewcia
> (zaniepokojona)

W Niemczech jest specjalny srodek od firmy jakiegos dr.-a, jak to w
Niemczech, specjalnie na takie nieszczescia. Trudno mi powiedziec czy
pomoze, bo mi sie podobne przypadki nie zdarzaja - ja za bardzo kocham wino,
zeby sie nim polewac. Za to plamy po marchewce wykanczam Dan
Klorix'em -100ml na litr wody. Zanurzam plame w tym roztworze i czekam pare
minut a potem piore. I schodzi.

Irek, powrociwszy z Berlina, gdzie z tesciowa wykonczyl dwa chilijskie
cabernety

1. Data: 2001-12-18 09:40:55

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> schreef in berichtnieuws
9vn0if$e21$...@n...onet.pl...
> [...]
> zdarzylo sie nieszczescie. Mianowicie w pewnym momencie czerwone (wytrawne
oczywiscie) wino wzielo i sie na mnie wylalo, na mnie i na moj bialy,

Ewcia, to jest przykre, ale tez uwazam, ze ciezko bedzie. Jesli nikt tu z
cudownym srodkiem sie nie zjawi i sweterek i tak bedzie spisany na straty to
sprobuj tego co ja robie z bialymi scierkami. Jesli jest on jak piszesz
naprawde bawelniany, to rozciencz w wiadrze chlor z woda. Musi dobrze
smierdziec. Zamocz ten sweter na 12 godzin. Zagladaj od czasu do czasu jaki
efekt, moze po godzinie juz troche bedzie widac rezultaty i humor ci sie
poprawi.

P.S. A Lusiu zjadl tam cos na tej kolacji?

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-18 09:49:44

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Jakubiec" <a...@f...onet.pl> a écrit dans le message news:
9vn21q$dna$...@n...tpi.pl...

> Ludwikiem go!!! Ludwikiem!!!
>
> [ja tak uratowalam obrus, ale zaludwikowalam _zaraz_ po nieszczesciu...]
>
> Pozdrawiam,
> Agnieszka Jakubiec
>
> PS
> nie mam siostry ;-))

Dzieki, ale brakuje mi armat...
(nie mam ludwika, mieszkam na zgnilym zachodzie)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-18 10:10:30

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@h...com> a écrit dans le message news:
9vn325$fmk$...@n...xs4all.nl...

> [...]
> poprawi.
>
> P.S. A Lusiu zjadl tam cos na tej kolacji?

M-gosiu, takoz zrobie, ale serce mi sie lamie, bo ten chlor to ja znam, a
moj sweterek nie jest naprawde bialy tylko taki "blanc cassé", kremowy... a
jak go do chloru wloze, to sie zniego zrobi cos w rodzaju Michael'a
Jackson'a...

Ewcia
(kompletnie dobita)

ps. Lusiu precowal do pozna (do 22giej). Ze stanu lodowki wynika, ze nie
jadl nic od 3 dni...
E.

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-18 10:23:07

Od: "Agnieszka Jakubiec" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-18 10:35:46

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki, ale brakuje mi armat...
> (nie mam ludwika, mieszkam na zgnilym zachodzie)
>
> Ewcia

Ewciu w chlor nie wkładaj, bo zmieni kolor, ja potraktowałam taką plamę
odplamiaczem vanish, moze jest u Ciebie.. A w ostateczności może pralnia
chemiczna.
Pozdrawiam Ramzes-a.

1. Data: 2001-12-18 10:59:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>, ale raczej to
>
>No to ladne kwiatki...
>
>Ewcia
>(coraz bardziej zaniepokojona)

zostaje Ci tylko wylanie wina na cala bluzke..wyjdzieladne,
gwarantuje

Krysia
K.T. - starannie opakowana

Pytanie - jak to jeść?