DoM Dziecka - SEX0Łódź - dzisiaj

1. Data: 2003-01-12 09:32:42

Temat: DoM Dziecka - SEX0Łódź - dzisiaj
Od: "Emu" <E...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

No, dzisiaj (niedziela) w TVN o 22.00 na żywo sprawa z tym domem dziecka w
Łodzi, co to sex się odbywał. Ciekawe jak zareagują wychowawcy. Program się
chyba nazywa POD NAPIECIEM>

1. Data: 2003-01-13 17:22:54

Temat: Re: DoM Dziecka - SEX0Łódź - dzisiaj
Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Łodzi, co to sex się odbywał. Ciekawe jak zareagują wychowawcy. Program

cała łódź jest fajna :

bakterie w szpitalach dziecięcych (noworodki umierają)
afera ze "skórami" - łódzkie pogotowie u szczytu popularności
teraz molestowanie w domach dziecka

kwass-miasto

1. Data: 2003-01-14 21:21:20

Od: "Ataga" <g...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viadro" <u...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> bakterie w szpitalach dziecięcych (noworodki umierają)
> afera ze "skórami" - łódzkie pogotowie u szczytu popularności

No nie. Wara od Lodzi! Nie sadzisz, ze to jest kwestia naglasniania pewnych
spraw? Kiedys wezma sie za inne a Moja Lodz zostawia!

1. Data: 2003-01-19 14:26:35

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 14 Jan 2003 22:21:20 +0100 "Ataga" <g...@p...wp.pl>
<b01ut3$mta$1@korweta.task.gda.pl>:

> No nie. Wara od Lodzi! Nie sadzisz, ze to jest kwestia naglasniania
> pewnych spraw? Kiedys wezma sie za inne a Moja Lodz zostawia!

Nie oszukuj się.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-01-19 15:45:44

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kruzel" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie oszukuj się.
>
> Pozdrawiam
> Marek

Ale za to "Ziemia obiecana" ;-)))

Pozdrawiam, enni

1. Data: 2003-01-19 23:09:50

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 19 Jan 2003 16:45:44 +0100 "enni" <e...@g...pl>
<b0eh89$ja7$1@news.gazeta.pl>:

> Ale za to "Ziemia obiecana" ;-)))

'Sprawiedliwość' jest skuteczna, ale ślepa i bezduszna.

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-01-21 18:13:23

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 'Sprawiedliwość' jest skuteczna, ale ślepa i bezduszna.
>
> Pozdrawiam
> Marek
Hm, to ja poproszę o ratunek. Tylko nie Łódź ;-)

Pozdrawiam, enni

1. Data: 2003-01-21 18:50:51

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Jan 2003 19:13:23 +0100 "enni" <e...@g...pl>
<b0k2k8$9vk$1@news.gazeta.pl>:

> Hm, to ja poproszę o ratunek. Tylko nie Łódź ;-)

Może do śmierci jakoś dożyjesz... jak nie, to nie wiem,
zajmij się czymś, albo co? :)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-01-21 21:01:36

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może do śmierci jakoś dożyjesz... jak nie, to nie wiem,
> zajmij się czymś, albo co? :)
>
> Pozdrawiam
> Marek
" A kiedy przyjdzie także po mnie...by mi zabełtać błękit w
głowie". Jak to mówi Szymborska " o śmierci bez przesady: " nie zna
się na żartach" ;-)
Każdy dożywa (orze) jak morze(y), tzn. jak może ;-)
Przecież nie wolnam ;-)

(Jakby były trudności, to służę komentarzem ;-)))

Pozdrawiam, enni

1. Data: 2003-01-21 22:07:04

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Jan 2003 22:01:36 +0100 "enni" <e...@g...pl>
<b0kci0$hva$1@news.gazeta.pl>:

> " A kiedy przyjdzie także po mnie...by mi zabełtać błękit w
> głowie".

Mój konkretny umysł ma często kłopoty z trawieniem poezji.
Metafory pewnie odjazdowe.;)

> Jak to mówi Szymborska " o śmierci bez przesady: " nie
> zna się na żartach" ;-)

Wisława Szymborska przyrządza treściwe, a lekkostrawne posiłki.:)

> Przecież nie wolnam ;-)

Któż jest całkiem wolny? Niejeden od wolności ucieka.
Przyjmując, że wolność to uświadomiona konieczność, nie ma się
co dziwić.;) W tym założeniu jest chyba jednak przesada.:)

> (Jakby były trudności, to służę komentarzem ;-)))

Do żartów? To skomentuj swój poprzedni.

Pozdrawiam
Marek

--
Tańczący z dinozurami.

zdrada w sieci
Mam prosbe
stracilem entuzjam wobec niej
Być albo nie być (z drugą osobą) - oto jest pytanie
toksykomania -alkohol, leki, narkotyki