Dobra!

31. Data: 2007-12-04 23:14:27

Temat: Re: Dobra!
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:mtctzlpcbwq9$.116002m6q7h68$.dlg@40tude.net...

> Jasne, że Google, przecież całego tekstu nie pamiętam!
> A jeśli nie to, no to tylko "Seksmisja" lub monolog Gargamela ze "Smurfów"
> :-)))
> Zresztą - czy to takie ważne?

No wlasnie, przeciez ty ogladasz tylko badziewia i czytasz szmatlawce na
ktorych budujesz swoja opinie na temat otaczajacego swiata.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

32. Data: 2007-12-04 23:15:06

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatecznie mogę na chwilę się zmusić, bo akurat niczego ciekawego nie mam
> do czytania... za wyjątkiem zbioru zadań maturalnych z matematyki ;-P

Jutro pewnie w wiejskim kiosku kupisz kolejnego tabloida plyciaro, na
ktorego tak zawsze czytasz.

33. Data: 2007-12-04 23:15:35

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Osiecka albo co. Jakaś stara piosneczka.
> Spytaj Radeckiego tu, bo ja nie wiem, skąd ją znam:
> http://basiaacappella.wordpress.com/2007/06/27/podro
ze-ksztalca/

> Coooo? Tylko nie DM!

> Ostatecznie mogę na chwilę się zmusić, bo akurat niczego ciekawego nie mam
> do czytania... za wyjątkiem...[niepotrzebne skreślić]

Eeee...lepiej się nie zmuszaj... jeszcze musiałabyś przyznać mu rację
pod przymusem wyczytanego argumentu i co? Zmusiłby cię do zmiany poglądów
[ ach zapomnialem że ciebie nic zgoła nie zdoła do tego zmusić... ;)]

34. Data: 2007-12-04 23:18:39

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[..........]

> Fakt. Ja jestem!
> Ty się liczysz?
> ;)

To jeszcze ja :)
Sky czy masz może jakiegoś własnego bloga ?

Nagash

35. Data: 2007-12-04 23:18:52

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Użytkownik "Nagash" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zdajesz sobie sprawę, że to można rozumieć jako trolling ?

Przeciez mówiłem że ja tu robię za podkładacza się -a nie wierzyłeś! ;P

> Przy okazji Sky dam ci radę, którą zgaduję znasz - "Nie oceniaj po
> pozorach".

Ależ ja ją tu nawet nagminnie wykładam...przy okazji "podkładania się" ;)
[pamiętaj na jakiej grupie jesteś i jakie cele mają osoby "zajmujące się"]

36. Data: 2007-12-04 23:22:44

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:15:35 +0100, Sky napisał(a):

> [...]

> pod przymusem wyczytanego argumentu i co? Zmusiłby cię do zmiany poglądów
> [ ach zapomnialem że ciebie nic zgoła nie zdoła do tego zmusić... ;)]

No, widzę, że jednak nie całkiem zapomniałeś.
Ale, skoro w ogóle nadal z Tobą rozmawiam, to i DM dla mnie bedłka - jakoś
może ścierpię, ale nie miej nadziei, bo to tylko w celach badawczych nad
ciekawostkami tego świata, przydatnymi do rozmów, o których Ci pisałam.
W końcu musimy mieć jakieś tematy ;-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

37. Data: 2007-12-04 23:23:30

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:18:39 +0100, Nagash napisał(a):

> To jeszcze ja :)
> Sky czy masz może jakiegoś własnego bloga ?

pl.sci.psychologia :-DDD

38. Data: 2007-12-04 23:23:44

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> "Nagash" <n...@p...onet.pl> wrote in message
>
> Zamkniesz ten ryj i przestaniesz w koncu odpisywac trollom glupia pizdo?
> Jak masz problem to poczytaj w googlach co te jelopy pisza i jak bedziesz
> mial jeszcze watpliwosci to wykurwiaj.

Dopiero od niedawna czytam grupę więc nie wiem kto jest kto.
No, teraz już wiem więcej.

39. Data: 2007-12-04 23:24:49

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:23:44 +0100, Nagash napisał(a):

> Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał w wiadomości

> Dopiero od niedawna czytam grupę więc nie wiem kto jest kto.
> No, teraz już wiem więcej.

I po co Ci taka wiedza? - on tak może w kółko, a wiedza się musi rozwijać
;-PPP

40. Data: 2007-12-04 23:28:27

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pl.sci.psychologia :-DDD

Ciekawe skojarzenie, czyż nie :)))

Pytam o ten inny typ bloga.

> XL wiosenna

Nagash

Czy naprawdę muszę...
ZBYTECZNIE...
badanie
SKONCZYL SIE...
czy troll jest w stanie zrozumieć swoje trollowanie? :)