Dobra, co to jest ten MATRIX

1. Data: 2003-02-25 18:30:22

Temat: Dobra, co to jest ten MATRIX
Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest ten MATRIX, oco chodzi ? (Wiem że film był, ale co to jest?

1. Data: 2003-02-25 18:36:00

Temat: Re: Dobra, co to jest ten MATRIX
Od: Gilbert <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v. konstatuje:
> Co to jest ten MATRIX, oco chodzi ? (Wiem że film był, ale co to jest?

Podążaj za białym królikiem, to się dowiesz...

--
_ __,;;;/ Gilbert
,;( )_, )-\| _________________________________

1. Data: 2003-02-25 19:00:44

Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Co to jest ten MATRIX, oco chodzi ? (Wiem że film był, ale co to jest?

To prawie to samo, co opisał S.Lem w Dziennikach Gwiazdowych w rozdziale "Ze
wspomnień Ijona Tichego".

1. Data: 2003-02-25 20:14:51

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v.:
> Co to jest ten MATRIX, oco chodzi ?

Matrix?
To wszytsko to co widzisz, czujesz, slyszysz, smakujesz
i czego dotykasz. :)
Matrix jest wszedzie, nawet w Twojej glowie. :))))))
To interaktywny program ktory kontroluje Twoje reakcje i wciaz
podsuwa Ci nowe informacje...
Nawet kiedy spisz Twoj sen podsuwa Ci Matrix. :)))

Czarek

1. Data: 2003-02-25 20:41:32

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> [...]
> podsuwa Ci nowe informacje...
> Nawet kiedy spisz Twoj sen podsuwa Ci Matrix. :)))

"The Matrix is everywhere, it's all around us, here even in this room. You
can see it out your window, or on your television. You feel it when you go
to work, or go to church or pay your taxes. It is the world that has been
pulled over your eyes to blind you from the truth."

Ech.. (nie wiem jak to zrobili, ale to do mnie trafia) :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-02-25 20:55:20

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 25 Feb 2003 21:41:32 +0100, "tycztom"
<t...@N...pw.edu.pl> bulgocze:
<b3gktr$qed$1@ochlapek.sierp.net>

BA NA ŁY
poproszę banany, dwa kilo

--
ika - umop apisdn

1. Data: 2003-02-25 21:27:53

Temat: Odp: Dobra, co to jest ten MATRIX
Od: "Mariko" <m...@p...okay.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tycztom <t...@N...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3gktr$qed$...@o...sierp.net...

> [...]
> pulled over your eyes to blind you from the truth."
>
> Ech.. (nie wiem jak to zrobili, ale to do mnie trafia) :)

Ot, obejrzeli sobie filmik pt. Ghost in the Shell, sciagnieli cnajmniej
osiem waznych scen i zahipnotyzowani genialnoscia dziela pana Masamue Shirow
stworzyli cos mniej udanego, ale co trafilo do milionow widzow... :) Bo
GiTS'a w kinie nie puszczali:P

Pozdrowcia,
Mariko

1. Data: 2003-02-25 21:46:03

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom:
> Ech.. (nie wiem jak to zrobili, ale to do mnie trafia) :)

No wlasnie! Do mnie tez. :)))))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2003-02-25 22:14:21

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ika zuzeloth wrote:
> Tue, 25 Feb 2003 21:41:32 +0100, "tycztom"
> <t...@N...pw.edu.pl> bulgocze:
> <b3gktr$qed$1@ochlapek.sierp.net>

> BA NA ŁY
> poproszę banany, dwa kilo

Banany też mnie przyciągają :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-02-25 22:18:42

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariko wrote:

[ciach]

> [...]
> osiem waznych scen i zahipnotyzowani genialnoscia dziela pana Masamue
> Shirow stworzyli cos mniej udanego, ale co trafilo do milionow widzow...

I gdyby nie Mariko, pewnie udałoby im się :)))

P.S. Ja tylko biedny żuczek jestem, dla mnie Matrix też jest GIT a może i
GITS - sam już nie wiem :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Re: Czy to nietolerancja?
Odp: czy wszytko kreci sie wokol pieniedzy>>
Odp: co na nas ma wpływ...
Odp: nasi idole...
Odp: dzień dobry