Dobra drogeria i-netowa

1. Data: 2003-11-08 17:18:48

Temat: Dobra drogeria i-netowa
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znajdę gdzieś w sieci sklep internetowy z ofertąkosmetyczną takich firm
jak Estee Lauder, Lancome, Biotherm i Clinique?

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-08 18:19:24

Temat: Re: Dobra drogeria i-netowa
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Ligeia" <e...@p...com.pl>

>Czy znajdę gdzieś w sieci sklep internetowy z ofertąkosmetyczną takich firm
>jak Estee Lauder, Lancome, Biotherm i Clinique?

oczywiscie. ale nie w Polsce (w sensie - nie polski). moze byc np.
strawberrynet.com, wysylaja za darmo po calym swiecie.

anek

1. Data: 2003-11-08 18:43:34

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek wrote:
> elo "Ligeia" <e...@p...com.pl>

> oczywiscie. ale nie w Polsce (w sensie - nie polski). moze byc np.
> strawberrynet.com, wysylaja za darmo po calym swiecie.
>
> anek

Za darmo?! Tzn., że kompletnie nic się nie płaci za wysyłkę, tylko za sam
kosmetyk???

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-09 19:28:12

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Ligeia" <e...@p...com.pl>

>Za darmo?! Tzn., że kompletnie nic się nie płaci za wysyłkę, tylko za sam
>kosmetyk???

tak.

anek

1. Data: 2003-11-09 20:12:00

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek wrote:
> elo "Ligeia" <e...@p...com.pl>

> tak.
>
> anek

A korzystałaś z usług tego sklepu i możesz go polecić jako sprawdzoną firmę?
Bo słyszałam np., że z przesyłkami do Polski bywają jakieś problemy...

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-09 21:09:38

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Ligeia" <e...@p...com.pl>

>A korzystałaś z usług tego sklepu i możesz go polecić jako sprawdzoną firmę?
>Bo słyszałam np., że z przesyłkami do Polski bywają jakieś problemy...

nie korzystalam, bo jak chcialam, dawno temu (bedzie ze dwa lata), to
ichniejsze biuro obslugi zaczelo robic zwyczajowe (w owym czasie)
ceregiele i dostalam maila, ze musze im faksowac karte, podpis i trzy
zdjecia (nie wiem, cos w tym rodzaju). moje znajome sie klocily i
jakos to przewalczaly, ja napisalam tylko temu baranowi, ze w takim
razie ja i moja visa idziemy na zakupy gdzie indziej. niemniej jednak,
po jakims czasie przestali te glupoty wypisywac i chyba z piec moich
znajomych kupuje tam regularnie i nachwalic sie nie moze. wiec
posrednio polecam.

anek

1. Data: 2003-11-10 19:39:45

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

anek wrote:
> [...]
> po jakims czasie przestali te glupoty wypisywac i chyba z piec moich
> znajomych kupuje tam regularnie i nachwalic sie nie moze. wiec

Aha, no to w takim razie wielkie dzięki za linka. :-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-11 19:23:54

Od: "M" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znajdę gdzieś w sieci sklep internetowy z ofertąkosmetyczną takich
firm
> jak Estee Lauder, Lancome, Biotherm i Clinique?

http://perfumy.pl
Sama zamawialam u nich i wszystko jest ok, do tego zawsze jeszcze dorzucaja
jakas probke perfum, kremu, itp.
Polecam.

Monika

1. Data: 2003-11-11 21:13:51

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "M" <n...@n...nospam>

>firm
>>
>http://perfumy.pl
>Sama zamawialam u nich i wszystko jest ok, do tego zawsze jeszcze dorzucaja
>jakas probke perfum, kremu, itp.

moze sie myle, ale oferta kosmetyczna to chyba nie perfumy, tylko
raczej kosmetyki kolorowe i pielegnacyjne?

anek

1. Data: 2003-11-11 21:34:04

Od: "M" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

> moze sie myle, ale oferta kosmetyczna to chyba nie perfumy, tylko
> raczej kosmetyki kolorowe i pielegnacyjne?

Tak, tak, jasne, sorry pomylilam sie, myslalam, ze tam tez jest seria
kosmetyczna tych firm.

Monika

pieprzyk na twarzy
polecam