Dobra katolicka mamusia, ona też widzi szatana.

21. Data: 2013-09-25 22:37:19

Temat: Re: Dobra katolicka mamusia, ona też widzi szatana.
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-25 16:10, Adrenalinka pisze:
> Trybun
> Religia katolicka to największy morderca ludzkości, więc to nie ludzi wina tylko
tej religii, bo jej dogmaty do tego pchają.

E tam - propaguje same dobre, wzniosłe wartości, i na tym sie warto
skoncentrować. A nie na marginesie który pod parawanem Kościoła prowadzi
swój przestępczy proceder.

22. Data: 2013-09-26 06:50:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> nie gadaj z nim jakos blado wygladasz :(

ze strachu? eeeee, duchy sie nie bojo... chyba?

23. Data: 2013-09-26 09:55:24

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
> [...]

E tam - propaguje same dobre, wzniosłe wartości,  i na tym sie warto
skoncentrować. A nie na marginesie który pod parawanem Kościoła prowadzi

Marginesem to tam są dobrzy księża, tak jak mordeczy komunizm jest cacy dla ciebie to
i mordeczy katolicyzm jest cacy dla ciebie, dla milionów pomordowanych nie są cacy.

24. Data: 2013-09-26 10:11:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Nie gadam z przesladowca Lenona!

Ok- to skoro nie chcesz ze mną gadać,
to_dlaczego_podpinasz_się_do_moich_wątków_i_odpowiad
asz_na_moje_posty? Ja
Cię widzę tylko wtedy, kiedy ktoś Cię zacytuje- albo teraz- bo Cię na chwilę
odplonkowałem. Napisz proszę- mnie i jak myśle- inni też będą
zainteresowani- po co to robisz?
Zauważ, że propozycję normalnej dyskusji ode mnie otrzymujesz już po raz
któryś z rzędu.

--

Chiron

25. Data: 2013-09-26 10:13:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> nie gadaj z nim jakos blado wygladasz :(

Zobacz jaka chętna jesteś do wzmacniania czyichś negatywnych działań.

--

Chiron

26. Data: 2013-09-26 13:00:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ok- to skoro nie chcesz ze mną gadać,
> to_dlaczego_podpinasz_się_do_moich_wątków_i_odpowiad
asz_na_moje_posty?

Bo_ich_nie_lubie. Tych_klamliwych_ tresci.

27. Data: 2013-09-26 18:21:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

asz_na_moje_posty?

> Bo_ich_nie_lubie. Tych_klamliwych_ tresci.

OK- no ale nie możesz po prostu napisać, z czym się nie zgadzasz- może masz
z czymś rację, z czymś innym- nie. No ale jak napiszesz: "uważam, że to a to
jest kłamliwe.."- no to ja się postaram do tego odnieść. Na tym przecież
polega dyskusja- nie_na_wrzucaniu_inwektyw. Zgadzasz się z tym, co
napisałem? Jeśli nie- to z czym konkretnie się nie zgadzasz?

--

Chiron

28. Data: 2013-09-26 18:36:05

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

asz_na_moje_posty?

> OK- no ale nie możesz po prostu napisać, z czym się nie zgadzasz

???

Uwielbiasz grac skrzywdzonego "ja nie wiem o co chodzi"-glupka :-)

Za kazdym razem jest jasno okreslone z czym sie nie zgadzam.

> polega dyskusja- nie_na_wrzucaniu_inwektyw. Zgadzasz się z tym, co
> napisałem?

Jesli masz na mysli: antypolski smiec, glupia cipa, skurwysyn, etc.To
oczywsicie sie zgadzam.

29. Data: 2013-09-26 19:04:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Uwielbiasz grac skrzywdzonego "ja nie wiem o co chodzi"-glupka :-)
>
> Za kazdym razem jest jasno okreslone z czym sie nie zgadzam.
Nie- wrzucasz inwektywę- nie_zostawiasz_miejsca_na_dyskusję.
Pierwsze z brzegu przykłady:

">>> Nienawiść prowadzi do choroby psychicznej

> :-))

Zajebiste, HA HA HA, ludzie dopisujta sie!
"

"

> Usciślę (chyba dobrze zrozumiałem, ale wyrażam swój pogląd):
> tak samo jak nikt ani nic nie jest w stanie zmienic pogladow
> Twoich/moich/jeszcze czyichs- za wyjątkiem ciebie samego (samej).

a ten zas z tom paranałkom
"
Wybrałem 2 bez_bluzgów. Proszę wskazać, gdzie tu widzisz możliwość dyskusji.

> Jesli masz na mysli: antypolski smiec, glupia cipa, skurwysyn, etc.To
> oczywsicie sie zgadzam.

No ale to właśnie Ty grasz skrzywdzonego pisząc tak. To może powymieniaj
inwektywy, którymi Ty mnie obdarzałeś przez całe lata. I jeszcze- nie użyłem
do Ciebie zwrotu "głupia cipo"

Ghost- ja_Ci_proponuję_normakne_dyskusje- bez inwektyw, szarpania się, etc.
Czy Ty w ogóle tak potrafisz? Z kimkolwiek? Ja Ci proponuję coś IMO bardzo
dla Ciebie trudnego: przetrenuj to ze mną.

--

Chiron

30. Data: 2013-09-26 19:55:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

asz_na_moje_posty?

> Nie- wrzucasz inwektywę- nie_zostawiasz_miejsca_na_dyskusję.

"Antypolskiego smiecia" wrzucam?

> ">>> Nienawiść prowadzi do choroby psychicznej

> Zajebiste, HA HA HA, ludzie dopisujta sie!

Czego tu nie rozumiesz? Ironii? Nigga, please...

I nie rozpedzaj sie, na pewno nie bede biernie dawal wodzic sie za nos by
analizowac wszystkie Twoje "krzywdy" urojone. Skurwysyny sie daja, no chyba,
ze glupie cipy.

Na pregierzu nie dawno bylo o roznicach miedzy kobietami i mezczyznami. Ktos
podal dowcip, ze faceci sa kompilowani, a kobiety leca na wirtualnej
maszyne. Jesli masz pojecie o informatyce, ktore ciagle deklarujesz, to
wiesz co to garbage collection. Zgadnij czym u czlowieka jest odpowiednik
garbage collection?

Tumanienie najgłupszych w polsce.
Oszczerstwo czy fakty?
FP
W 20_stą rocznice śmierci.
Mój mąż widzi we mnie szatana, co robić?