Dobra kosmetyczka gdzie w Wawie?

1. Data: 2004-05-11 20:41:16

Temat: Dobra kosmetyczka gdzie w Wawie?
Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje dobrej kosmetyczki w Wawie (Bemowo) dla faceta ktory ma tłusta
cere i mnostwo wągrów:D Prosze o pomoc. Koszt takiego oczyszczania?

Lukasz

1. Data: 2004-05-12 06:41:51

Temat: Re: Dobra kosmetyczka gdzie w Wawie?
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje dobrej kosmetyczki w Wawie (Bemowo) dla faceta ktory ma tłusta
> cere i mnostwo wągrów:D Prosze o pomoc. Koszt takiego oczyszczania?
>
> Lukasz

ja moge polecic w centrum - dokaldnie na Szucha. odpowiada?
pozdr Hesia

1. Data: 2004-05-12 14:05:17

Od: "Łukasz" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladny adres i po ile oczyszczanie buzi? Dwa czy nie bede mial
podraznien?? Mam tlusta i wrazliwa skore
Użytkownik "hesiunia" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Łukasz" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

> ja moge polecic w centrum - dokaldnie na Szucha. odpowiada?
> pozdr Hesia

szampon, a kwaśny odczyn
[Wawa] Afrodyta i Studio Laser
[krakow] Wosk do depilacji na cieplo