Dobra ksiazka kucharska

1. Data: 2006-07-16 12:20:11

Temat: Dobra ksiazka kucharska
Od: "Mandella" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Otoz poszukuje dobrej ksiazki kucharskiej dla osoby, ktora dopiero zaczyna
przygode z gotowaniem i szuka przepisow na typowe dania, obiad, kolacja,
jakis deser w zestawieniach glownie standardowych (chociaz jak beda rowniez
przepisy bardziej egzotyczne to b.fajnie). Jak wspomnialem ksiazka powinna
byc przystepna dla osoby zaczynajacej gotowac.
Mozecie cos polecic? Autor, wydawnictwo, tytul, cokolwiek :)

pzdr
M.

2. Data: 2006-07-16 12:33:30

Temat: Re: Dobra ksiazka kucharska
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mandella" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> byc przystepna dla osoby zaczynajacej gotowac.
> Mozecie cos polecic? Autor, wydawnictwo, tytul, cokolwiek :)

Ilustrowana Kuchnia Polska, autor Henryk Dębski, Wyd. "Muza S.A."
"Kuchnia Polska - Dania na każdą okazję", autor Marek Łebkowski, Wyd.
"Readers Digest".

3. Data: 2006-07-16 12:49:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Mandella" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> Ilustrowana Kuchnia Polska, autor Henryk Dębski, Wyd. "Muza S.A."
> "Kuchnia Polska - Dania na każdą okazję", autor Marek Łebkowski, Wyd.
> "Readers Digest".

Na obu można znaleźć wiele ciekawych książek. Polecam także współczesne
książki kucharskie w języku polskim wydawnictwa Könemann - księgarnia
internetowa Merlin
http://www.merlin.com.pl/frontend/dzial/1,3878
http://www.muza.com.pl/
http://www.digest.com.pl/index.php?pid=90100&cid=1&p
=1

4. Data: 2006-07-16 12:52:58

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-16 14:20:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Mandella* skreślił te oto słowa:

> Mozecie cos polecic? Autor, wydawnictwo, tytul, cokolwiek :)

Marek Łebkowski, Najlepsze przepisy kuchni polskiej.

To nie tylko przepisy, ale i wstepy tematyczne, z ktorych mozna sie
dowiedziec dokładniej co, jak i dlaczego.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

5. Data: 2006-07-16 13:40:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <i...@p...org> wrote in message

> Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
> brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

Chyba, że masz żonę, która nie chce rozwodu...

6. Data: 2006-07-16 14:35:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byc przystepna dla osoby zaczynajacej gotowac.
> Mozecie cos polecic? Autor, wydawnictwo, tytul, cokolwiek :)

Dużo książek dobrych i tanich wydało Wydawnictwo "Prószyński i Spółka"
Wiele jest wyczerpanych, chociaż radzę szukać w księgarniach - czasem można
znaleźć. Po "zaptaszkowaniu" kwadracika nad listą książek w dziale
"Kulinaria" sortowanie książek udostępni tytuły będące aktualnie w ofercie.
A tu link: http://www.proszynski.pl/asp/kategorie.asp?kategoria
_id=34

7. Data: 2006-07-16 17:25:23

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Frytka doskonała" - nie tylko przepisy , ale wyjaśnienia, dlaczego
tak nie inaczej. Dlaczego cebula szczypie w oczy, co zrobić, by przy
krojeniu nie płakać i takie inne. Mono

8. Data: 2006-07-17 09:36:05

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mandella napisał(a) 16/07/2006 14:20:
> [...]
> byc przystepna dla osoby zaczynajacej gotowac.
> Mozecie cos polecic? Autor, wydawnictwo, tytul, cokolwiek :)

Ja tam bym tej osobie poleciła naszą grupę... Sporo się tu nauczyłam :-)

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

9. Data: 2006-07-17 11:41:23

Od: "d... aż się boję dopisać" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja tam bym tej osobie poleciła naszą grupę... Sporo się tu nauczyłam :-)

Szkoda, że nie vice versa

Pani Dżdżownica

10. Data: 2006-07-17 13:40:13

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mandella" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> byc przystepna dla osoby zaczynajacej gotowac.
> Mozecie cos polecic? Autor, wydawnictwo, tytul, cokolwiek :)

Gotowanie dla opornych. Genialna nauka gotowania.

DJD

SZACHY BRUN_HILDE
Gorzkie ogórki
Konfitura z zielonych orzechów włoskich