Dobra manikiurzystka [Warszawa]

1. Data: 2004-03-02 22:01:43

Temat: Dobra manikiurzystka [Warszawa]
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dotychczas robiłam manicure w salonie "Andre" na ul. Hożej, ale od kiedy
zmienili miejsce, pogorszyła się jakby jakość oferowanych usług. ;-) Dzisiaj
pani manikiurzystka skaleczyła mi dwa palca i potem przez kilka minut
hamowała cieknącą krew. Robiłam sobie manicure francuski, i widzę, że
końcówki są niezbyt dokładnie pomalowane, a w kilku miejscach lakier
zachodzi na skórę palcy. Nie jest to fatalna robota, ale nie ukrywam, że
mogłoby być lepiej. I teraz zastanawiam się, gdzie najlepiej chodzić na
manicure. Zależy mi na naprawdę porządnym, dokładnym i delikatnym manicurze.
Myślałam też o tipsach, ale z doświadczenia wiem, że trzeba bardzo uważać,
żeby nie trafić na byle jaką manikiurzystkę i nie zniszczyć sobie paznokci
za 150 zł. Jeśli możecie polecić jakieś dobre salony, to będę wdzięczna.
Dzięki.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-03-03 07:50:27

Temat: Re: Dobra manikiurzystka [Warszawa]
Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Dotychczas robiłam manicure w salonie "Andre" na ul. Hożej,
<...>
> Jeśli możecie polecić jakieś dobre salony, to będę wdzięczna.

Moge polecic Pania o artystycznej duszy i nie mniej artystycznym imieniu -
Melpomena.
http://www.mepcia.friko.pl
Robi naprawde ladnie i dokladnie. Kiedys (dawno) pracowala w salonie, teraz
na wlasna reke.

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-03-03 08:03:53

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A no właśnie, ja ćwiczę podobny problem...
Ostatnio wypróbowałam manicure na ul. Okopowej (blisko Anielewicza, salon Kat-
Ren 636-44-55, lada moment będą się przenosić też na Okopową, ale blisko
Zytniej, do lokalu w nowym bloku). Było na tyle przyzwoicie, że mogę polecić.

Mam b. dobre miejsce na robienie tipsów (żelowych - polecam) - dwie panie
robiące tipsy odkąd tylko pojawiły się w Polsce, naprawdę dobre specjalistki
(namiar poszedł na priv, bo nie wiem, czy chcą szerokiej reklamy). Niestety
trudno tam chodzić na manicure, bo często mają zajęte wszystkie najbliższe
terminy i musiałabym zapisywać się z wyprzedzeniem a ja z reguły chcę robić
manicure "tu i teraz".

Pozdrawiam,
Lady Huncwot
(też nabierająca wiosennej ochoty na tipsy)

1. Data: 2004-03-03 08:11:48

Od: "Gracyanus" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Ci salon fryzjersko kosmetyczny na ulicy Bialobrzeskiej 5 w
Warszawie
Jest tam mloda kosmetyczka robiaca bardzo staraniie manicure i tipsy.
Manicure kosztuje 25-30 zl, tipsy 100zl.
telefon to: 822 94 44
Pozdrawiam i polecam :)
Magda

1. Data: 2004-03-10 21:05:34

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozenka wrote:
> [...]
> imieniu - Melpomena.
> http://www.mepcia.friko.pl
> Robi naprawde ladnie i dokladnie. Kiedys (dawno) pracowala w salonie,

Strona nie do końca działa, bo nie ładują się fotki. Szkoda, ponieważ to
najbardziej mnie interesuje w tym momencie. Niemniej kontakt jest, więc
stronkę sobie zachowam i niewykluczone, że w przyszłości wykorzystam.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

CD MATURALNY - przygotuj sie juz teraz i zdaj ten egazmin![spam]
Ciemne włosy
Dzień Kobiet.......doradzicie ?
AVON do kiedy?
przetłuszczające się włosy