Dobre garnki do plyty ceramiczne

1. Data: 2005-01-23 09:22:55

Temat: Dobre garnki do plyty ceramiczne
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuje w miare dobrych (sredniej klasy) garnkow o przystepnej cenie (nie
za duzej ;)) do plyty ceramicznej.
Co mozecie polecic??

2. Data: 2005-01-23 09:53:26

Temat: Re: Dobre garnki do plyty ceramiczne
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Poszukuje w miare dobrych (sredniej klasy) garnkow o przystepnej cenie
> (nie za duzej ;)) do plyty ceramicznej.
> Co mozecie polecic??

TEFAL Ingenio
:-)
u mnie sie sprawdzaja

3. Data: 2005-01-23 11:14:42

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-01-23 10:22:55 niejaki MrOwA napisał:
> Witam
>
> Poszukuje w miare dobrych (sredniej klasy) garnkow o przystepnej cenie (nie
> za duzej ;)) do plyty ceramicznej.
> Co mozecie polecic??

ikea - kupiłem - są rewelacyjne (za tą cenę)

--
P0zdrawiam
p0li

4. Data: 2005-01-23 11:40:15

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale jakies konkretne te garnki z ikeii ??

5. Data: 2005-01-23 18:36:48

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2005-01-23 12:40:15 niejaki MrOwA napisał:
> ale jakies konkretne te garnki z ikeii ??

no takie metalowe, okrągłe, walcowate z gruubym dnem i pokrywką z dziurką
:)

zmierzyłem fi pól płyty i kupowałem z miarką - najtańszy kosztował 19 zł -
najdroższy 39 zł (taki na bigos :))

--
P0zdrawiam
p0li

6. Data: 2005-01-24 08:44:04

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale jakies konkretne te garnki z ikeii ??

Seria 365+. Kilka garnków różnych rozmiarów z pokrywkami, do tego akcesoria
typu sitka do frytek i wkładki do gotowania na parze, plus teflonowa
patelnia. Dość sensowne, można myć w zmywarce (oprócz patelni, choć ja myję,
no i piszą, żeby ich nie suszyć, choć jw.), a najbardziej je lubię za to, że
uchwyty im się praktycznie nie nagrzewają (za to wlewa się do nich woda przy
zmywaniu, hehe :). Do kupienia w kompletach i na sztuki; wydawały mi się
drogie (kilkadziesiąt złotych za sztukę), dopóki nie zobaczyłam, ile potrafi
zażądać konkurencja ;), a bywają w promocjach.

Pozdrawiam
H. (acz mogliby jeszcze zrobić taki maciupci garnuszek bez długaśnej rączki,
przydałby się)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

7. Data: 2005-01-24 08:52:48

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok
nawet ciekawe te garnuszki ale mam pytanko w instrukcji jest napisane ze
najlepsze jest czarne dno lepiej przyjmuje cieplo a te sa koloru aluminium i
co wy na to ??

8. Data: 2005-01-24 09:19:03

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukała:

> [...]
> drogie (kilkadziesiąt złotych za sztukę), dopóki nie zobaczyłam, ile potrafi
> zażądać konkurencja ;), a bywają w promocjach.

O, to muszę się przyjrzeć. Noże z serii 365+ bardzo mi przypasowały.
Kiedyś sobie kupię do kompletu piłę ręczną do chleba z tej serii, muszę
tylko wymyślić jak ją wyeksponować w celu zadziwiania wizytujących... ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

9. Data: 2005-01-24 09:27:04

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...] O, to muszę się przyjrzeć. Noże z serii 365+ bardzo
> mi przypasowały.

O, to muszę się przyjrzeć :D

> Kiedyś sobie kupię do kompletu piłę ręczną do chleba
> z tej serii, muszę tylko wymyślić jak ją wyeksponować
> w celu zadziwiania wizytujących... ;)[...]

Witać z w ręku? ;)

Pozdrawiam
H. (a cóż to za cudo? 8-)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

10. Data: 2005-01-24 09:49:40

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukała:

> Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
>
> O, to muszę się przyjrzeć :D

<http://42.pl/url/axo> vel
<http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Categ
oryDisplay?catalogId=10101&storeId=19&categoryId=102
28&langId=-27&parentCats=10108*10216*10228&cattype=s
ub>

Ujęły mnie za serce jednym wyrazem w instrukcji obsługi. Brzmi ono
*ostrzyć*. I nie jest poprzedone słowem "nie"... ;)

Po wypróbowaniu kilku super-hiper-duper noży z opisem "nie ostrzyć, nie
myć, nie oddychać podczas używania a najlepiej nie patrzeć na" wolę mieć
nóż, który mogę wręczyć małżonkowi z poleceniem naostrzenia.

> Witać z w ręku? ;)

Nie, do tego bardziej pasuje największy nóż albo tasak (tego nie mam, bo
nie używam [1])

> Pozdrawiam
> H. (a cóż to za cudo? 8-)

A takie: <http://42.pl/url/axq> vel
<http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/Produ
ctDisplay?catalogId=10101&storeId=19&productId=10294
&langId=-27&parentCats=10108*10216*10228>

Obrazek luzem tu: <http://www.ikea.com/PIAimages/11543_PE088856_S4.jpg

Jo'Asia

[1] Chociaż... Może nie używam bo nie mam? ;)

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-
.__.'| -< Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej:
"Gar'ybgawi: wyspa szczęśliwa" >-

Uzytkowanie Favorita 84470vi
strych
zmywarka czy ta?