Dobre żelazko

1. Data: 2005-02-16 11:35:13

Temat: Dobre żelazko
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przymierzam sie do zakupu zelazka Moja druga polowa mnie naciska ;) I teraz
co wybrac W domu mialem Philips i dzialal dobrze wiec tez sie do takowego
przymierzam. Cena do ok 200pln Prosze o jakies propozycje Moze w weekend
skocze do MM i kupie bez VAT'u ;)

2. Data: 2005-02-16 11:43:39

Temat: Re: Dobre żelazko
Od: "Aga" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skocze do MM i kupie bez VAT'u ;)
>

> polecam Tefala. Prawie dziesięć lat mi już służy. Bez zastrzeżeń.
Ergonomiczny uchwyt, ładny kształt.

> pozdrawiam
> Agata

szukam kinkietow
Lokówko-suszarka jaka?
Samodzielny montaż grzejników CO
plyta ceramiczna - plamy - help
Twój głos w sprawie patentów na oprogramowanie