Dobry blues dla Michała na 8 marca

11. Data: 2009-03-09 14:10:03

Temat: Re: Dobry blues dla Michała na 8 marca
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 09 Mar 2009 12:11:07 +0100, medea napisał(a):

> Czyli każdy ma jakieś granice wytrzymałości... :)
>
> Ewa

Michałek ma tylko jedną: JA.

12. Data: 2009-03-09 15:24:46

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Czyli każdy ma jakieś granice wytrzymałości... :)

Ubezpieczyłem się:
"I nie myśl sobie, że mi nerwy puściły. Staram się ułatwić Ci
konwersację."
:D

michał

13. Data: 2009-03-09 15:31:51

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

[...]Zażyj tabletkęęęęęęęee........

Zażyję tabaki. Tak się rozpala Ikselkę. Wystarczy iskierka i przestaje
się wysilać. Podpisałaś się bardzo wymownie. Mogłaś posłuchać trena...
:)

michał

14. Data: 2009-03-09 16:09:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 16:24:46 +0100, michał napisał(a):

> Ubezpieczyłem się:
> "I nie myśl sobie, że mi nerwy puściły. Staram się ułatwić Ci
> konwersację."

Tak, ubezpieczyłeś siebie: nie, nie myśl, że ci nerwy puściły.

15. Data: 2009-03-09 16:11:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 16:31:51 +0100, michał napisał(a):

> [...]
>
> Zażyję tabaki. Tak się rozpala Ikselkę. Wystarczy iskierka i przestaje
> się wysilać. Podpisałaś się bardzo wymownie. Mogłaś posłuchać trena...

Słucham tylko siebie, siebie :-)
Skad się tobie bierze oczekiwanie, że kobieta powinna kogoś słuchać poza
sobą...

16. Data: 2009-03-09 16:41:51

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Słucham tylko siebie, siebie :-)
> Skad się tobie bierze oczekiwanie, że kobieta powinna kogoś słuchać poza
> sobą...

Z Biblii.

Qra

17. Data: 2009-03-09 16:50:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Mar 2009 17:41:51 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Z Biblii.
>
> Qra

U Michała??? - odkąd on taki biblijny?
A jeśli już słuchać - to trzeba mieć jakiś autorytet. Nic nie mam do Trena,
ale autorytetu nie jest w stanie mi wskazać palcem byle kto, kto sam żadnym
autorytetem dla swojej żony nawet nie jest i musi wyżywać się w
pornoopowiastkach w necie.

18. Data: 2009-03-09 23:20:47

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" :

> [...]
> kto sam żadnym autorytetem dla swojej żony nawet nie jest i musi
> wyżywać się w pornoopowiastkach w necie.

To musi być fajne uczucie, móc się tak cieszyć z własnej niekompetencji
we wszystkicj możliwych wymiarach. Ty chyba czujesz się naprawdę
szczęśliwa z własną negacją. Im bardziej infantylna, im bardziej
wiarołomna, im bardziej prymitywna, im bardziej tania i bez polotu, im
mniej kobieca, im mniej komunikatywna, im mniej dowcipna, im bardziej
obrzydliwa i żenująca - tym szczęśliwsza. Im więcej osób się zawiedze,
im więcej osób poczuje na sobie Twoja obsesję, tym lepiej się czujesz.
:)
Może i ciekawy okaz z Ciebie. Taki UPSSSsceniczny eksponat w muzeum
absurdu.

michał

19. Data: 2009-03-09 23:26:35

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:
> Użytkownik "Ikselka" :

korzystając z okazji, chciałbym pozdrowić ciocię ikselkę i poinformować
ją, że jak zwykle popierdoliło jej sie już wszystko.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

20. Data: 2009-03-09 23:37:19

Od: "Veronika" <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> iksi, przeczytaj to tak:
> "gdy dwóch mówi, żem pijany, tom pijany".

"Fajnie tak się przypierdolić do ikselki?"
Twój czas dobroci dla ikselek już się skończył?

V-V

Nieósmomarcowo.
NO TO CYK !!!
NIE PYTAJCIE, GDZIE SIĘ PODZIAŁY WASZE PIENIĄDZE!
Wiara wpływa na działanie mózgu i dodaje sił