Dobry tort

1. Data: 2003-05-28 16:47:04

Temat: Dobry tort
Od: "lidia" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbe, chcialabym przepis na dobry tort.
Z góry dziekuje za odpowiedz.

1. Data: 2003-05-29 06:52:39

Temat: Re: Dobry tort
Od: "Agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lidia" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mam prośbe, chcialabym przepis na dobry tort.
> Z góry dziekuje za odpowiedz.

podam Ci przepis na najszybszy i bardzo smaczny tort. Tak wyszło, ze
jako kobieta pracujaca czesto musze sie spieszyc i wykorzystywac
połprodukty. Tak tez jest w tym torcie.
- Gotowy biszkopt - 3 czesciowy (moze byc kakaowy)
- wodeczka (taka mala buteleczka wystarczy) + kubek kawy rozpuszalnej
z cukrem (moze tez byc mocna herabata, ale wazne, ze ma byc słodkie i
alkoholowe)
- 2 Gotowe kremy w paczce - zrobione tylko na mleku, bez tłuszczu
(orzechowy i kakaowy jest bardzo dobry)
- tarta gorzka czekolada

Zawsze zaczynam od zrobienia kremów, najczesciej 2 roznych. Biszkopt -
przekładam 1 czesc - mocno nasączam kawa z wodka, na to krem, nakładam
na to 2 czesc biszkoptu - nasączam, kłade krem, 3 czesc znowu nasaczam
i krem na wierzch. Reszte kremu wkladam do tuby i robie ozdoby,
posypuje tarta czekolada, jak mam to dodaje inne ozdoby. Tort powinien
postac troche w lodówce (zawsze na drugi dzien jest nalepszy), czasami
(szczegolnie wtedy jak widze, ze wyszedł mi bardzo mokry) wkładam go
do zamrazalnika i wyjmuje na pare godzin przed imprezą. Zrobienie
takiego tortu zajmuje 30 minut, jak chce zeby wyjatkowo ładnie
wygladał, to troche dłuzej - zdobienie to trudna praca. Ten torcik
podbił serca calej mojej rodzinki, co gorsza jak sa jakies duze
imprezy, to zawsze zostaje oddelegowana do robienia tortów...

Smacznego
Agata

Tortille - pomożecie?
torba na kolkach na zakupy - pytanie
ale obiad szykuje...
Przyprawy kuchni azjatyckiej - gdzie kupic?
Grillowanie