Dofinansowanie do endoprotezy

1. Data: 2007-03-28 12:26:22

Temat: Dofinansowanie do endoprotezy
Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Opiszę tak w skrócie jaki mam problem. Jestem osobą niepełnosprawna z
orzecznictwem II gr. na stałe.Jestem po wrodzonym zwyrodnieniu stawu
biodrowego ( zwichnięcie, martwica glówki panewki,itd....). Wiedziałam
że w przyszłości czeka mnie endoproteza, ale nie przypuszczałam że
już. Mam 30 lat, całkiem dobrą pracę i tu zaczyna się problem. Dopadło
mnie- nie mogę stanąć na nodze- diagnoza: wskazania do zabiegu
wstawienia endoprotezy. Termin: 18 mies. Chyba że sama się zaopatrzę w
ww.endoprotezę, to zabieg będę miała przeprowadzony od ręki. I stąd
moje pytanie, bo niestety nie mogę sobie pozwolić na tak długie
oczekiwanie na zabieg, muszę wrócić w miarę szybko do pracy, bo ją
mogę stracić ( znamy wszyscy realia na polskim rynku pracy ). Gdzie
mogę się zwrócić o jakiekolwiek dofinansowanie do zakupu endoprotezy,
a najlepiej pokrycie całych kosztów zabiegu. Czy w ogóle jest to
możliwe. Nie mam zdolności kredytowej, nie mam skąd znaleźć takiej
kasy " :-((. Jestem zatrudniona na najniższej krajowej ( jak to u
prywaciaży ), mąż na bezrobociu bez prawa do zasiłku i dziecko w wieku
szkolnym.
Może ktoś potrafi mi doradzić gdzie powinnam się zwrócić z wnioskiem
o pomoc przy zakupie takiej endoprotezy.
Pozdrawiam
Aneta

2. Data: 2007-03-28 14:45:50

Temat: Re: Dofinansowanie do endoprotezy
Od: BogusławaP <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Witam.

Może ktoś potrafi mi doradzić gdzie powinnam się zwrócić z wnioskiem
o pomoc przy zakupie takiej endoprotezy.
Pozdrawiam
Aneta
-------------
Zanim zaczniesz kupowac endoproteze sama, wyczerp wszystkie bezplatne
dostepne Ci srodki dane..

Nie wiem z jakiego wojewodztwa jesteś, ale obecnie nie ma rejonizacji i
mozna leczyc sie w roznych wojewodztwach. Są rowniez szpitale w ktorych
czeka sie na operacje endoprotezy 3 lata...Sprobuj zapytac w Szpitalu
Gorniczym w Sosnowcu, tam swego czasu czekalo sie na endoproteze 6 m-cy, a
do operacji endoprotezy przydziela prof.Gaździk o bardzo dobrej renomie...

drugi aspekt sprawy to:

(...) Prezes NFZ może wydać zgodę na leczenie za granicą, jeśli dane
leczenie lub badanie diagnostyczne jest wykonywane w Polsce, jednakże z
uwagi na długi okres oczekiwania na przyznanie danego świadczenia
zdrowotnego, zainteresowany nie może być poddany leczeniu w terminie zwykle
niezbędnym. (...)

Ja dodam, ze rozmawialam jakis czas temu bedac na rehabilitacji z osoba,
ktora miala robiona operacje endoprotezy w Niemczech i bardzo sobie
chwalila,a pokrywala jej koszty leczenia owczesna Kasa Chorych...

do poczytania:

http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/8336

Pozdrawiam
Bogusława

Czy ktos e dzisiejszej Gazecie Wyborczej widzial ten artykul?
Koncepcja strony, portalu o motoryzacji prośba o opinie
Telefon dla osoby niedoslyszacej
Noszenie protezy nogi
Skladka na ubezpieczenie zdrowotne