Dogrzewanie lazienki zima

11. Data: 2006-10-02 16:33:33

Temat: Re: Dogrzewanie lazienki zima
Od: "Huckleberry" <n...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:1159806371.955704.99230@k70g2000cwa.googlegroup
s.com...

Dom nie należy do nas więc nie zamierzamy go ocieplać, ani zmieniać
systemu CO, pieca, grzejników itp. Potrzebujemy tanie, tymczasowe
rozwiązanie.

Na pewno elektryczny grzejnik z nadmuchem będzie najlepszy i najtańszy w tym
wypadku. Grzałka w grzejniku wodnym da to, że będziesz musiała czekać
godzinę lub kilka zanim się trochę nagrzeje. Nadmuch - 15 minut i jest
gorąco.

12. Data: 2006-10-02 19:55:13

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...com> wrote:

> Dziękuję za podpowiedź... o grzałce chyba pomyślimy (musimy
> zorientować się w kosztach).

W granicach stówy chyba, ale nie pamiętam.

> Chciałam jednak poprawić nieprecyzyjną wypowiedź... W naszej
> łazience jest zimno już teraz (z resztą zawsze jest zimno).
> Więc
> nie wiem czy takie rozwiązanie się sprawdzi bez włączonego CO?

Tak, ta grzałka będzie działała niezależnie.

> [...]
> zmieniać
> systemu CO, pieca, grzejników itp. Potrzebujemy tanie,

To chyba farelka będzie lepsza, ale jeśli ta stówa na grzałkę was
nie przeraża, to ona też by się przydała, choćby do usprawnienia
suszenia ręczników.

J.

13. Data: 2006-10-03 10:40:17

Od: DwaSkrzydla <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prponuję taki prominik podsufitowy podczerwieni, małe wymiary, moc
jednego panelu <800W. Racz rozgrzewki ok 5 min.
Pdr.Mariusz

14. Data: 2006-10-03 11:41:35

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DwaSkrzydla <d...@t...pl> wrote:
> Prponuję taki prominik podsufitowy podczerwieni, małe wymiary,
> moc
> jednego panelu <800W. Racz rozgrzewki ok 5 min.
> Pdr.Mariusz

Odpisuj zgodnie z zasadami usenetu, proszę!

J.

15. Data: 2006-10-09 18:49:17

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com napisał(a):
> Mieszkam w domku, zima w lazience jest dosc zimno, wiec z mezem
> zastanawiamy sie nad dodatkowym ogrzewaniem

...i kupiłam za 34,99zł jakiś termowentylator 'kieszonkowy' firmy
'krzak', dziś ogrzał pięknie łazienkę i pokoik córeczki (gdzie
jest wycierana po kąpieli i ubierana. Super sprawa, polecam!
Ania

16. Data: 2006-10-09 20:17:07

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 10/9/2006 8:49 PM, a...@g...com wrote:

> ...i kupiłam za 34,99zł jakiś termowentylator 'kieszonkowy' firmy
> 'krzak', dziś ogrzał pięknie łazienkę i pokoik córeczki (gdzie
> jest wycierana po kąpieli i ubierana. Super sprawa, polecam!
Ostrożnie z takimi zabawkami w łazience! Można nagrzać przed kąpielą,
ale nigdy w trakcie, bo przy dużej wilgotności niezwykle łatwo o porażenie!

Michał
--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

17. Data: 2006-10-10 09:31:01

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Michal Sobkowski napisał(a):

> Ostrożnie z takimi zabawkami w łazience! Można nagrzać przed kąpielą,
> ale nigdy w trakcie, bo przy dużej wilgotności niezwykle łatwo o porażenie!

Oczywiście:) dogrzewamy łazienkę (jest mała, więc na czas kąpieli
ciepła starcza), potem mąż kąpie córeczkę, a ja dogrzewam pokoik.
Więc chyba jest ostrożnie?

Ania

18. Data: 2006-10-11 09:09:41

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com napisał(a):
> przy promienniku sami musieliśmy wyskakiwać z ubrań. Nie było to
> rozwiązanie optymalne.
Jak widac calkiem dobre rozwiazanie, skoro kolejnego niemowlaczka sie
spodziewasz:)
A powaznie - faktycznie promiennik sie nijak nie sprawdzi, szukaj raczej
takiego "piecyka" jak pokazal Hucklebery. Sa z wentylatorem i
"konwekcyjne" - ceny na poziomie 80-150zl, szczerze polecam te ktore
maja wentylator (duuuuzo szybciej nagrzewaja pomieszczenie, i bardziej
wymieszaja powietrze dzieki czemu nie bedzie tropikow pod sufitem a
syberia na podlodze) oraz ustawiana temperature a nie tylko moc
grzewcza. Do kompletu "programator-sterownik" taki do kontaktu za 12zl,
dzieki ktoremu grzejnik sam sie wlaczy o ustalonej godzinie. Ustawicie
sobie temperature w lazience na 25stC i taka bedzie jak przyjdzie pora
kapania robaczkow...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

19. Data: 2006-10-11 13:25:21

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

BartekK napisał(a):

> Jak widac calkiem dobre rozwiazanie, skoro kolejnego niemowlaczka sie
> spodziewasz:)

no cóż... Ale powiedzmy, że na dwójce chcemy skoończyć:)

> A powaznie - faktycznie promiennik sie nijak nie sprawdzi, szukaj raczej
> takiego "piecyka" jak pokazal Hucklebery.

Już napisałam wczesniej, że kupiliśmy zwykły termowentylator
'kieszonkowy' firmy 'krzak' za 40zł, mały, lekki, przenośny...
Sprawdza się rewelacyjnie (my jeszcze nie palimy, więc w łazience
chyba z 15 stopni). Zależało nam na czymś tanim, bo i tak po zimie
zamierzamy zmienić lokum, a z kasą jak to z kasą...
Nagrzewamy łazienkę (dosłownie kilka minut), a potem (już w czasie
samej kąpieli, kiedy się pluska woda) sypialnię córeczki. Przyznam
się, że ja też rozgrzewam sobie łazienkę przed kąpielą, i
sypialnę przed spaniem:) Bo ja taka ciepłolubna, a u nas około 17
stopni...
Pozdr
Ania

20. Data: 2006-10-11 16:01:28

Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com napisał(a):
> Już napisałam wczesniej, że kupiliśmy zwykły termowentylator
> 'kieszonkowy' firmy 'krzak' za 40zł, mały, lekki, przenośny...
No to sie ciesze, powodzenia :)
Tylko uwazaj jak go wlaczasz, nie zostawiaj nigdy samego na dluzszy
czas, juz pare widzialem spalonych/stopionych, bo sie silnik od
wentylatora zatarl, a grzalka grzala nadal (co prawda bezpiecznik
termiczny ja wylaczyl, ale dopiero w momencie gdy obudowa przypominala
czekoladowego mikolaja trzymanego nad ogniskiem...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

reklamacja mebli- wypoczynki-pytanie
czy ogrzewacie juz?
Sadze - zapalenie sie.
kupuje mieszanie - proszę o porad
Gdzie jest napisany model lodówki (8 letnia whirlpool)