Dogrzewanie lazienki zima

21. Data: 2006-10-12 09:51:55

Temat: Re: Dogrzewanie lazienki zima
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

BartekK napisał(a):
> No to sie ciesze, powodzenia :)
> Tylko uwazaj jak go wlaczasz, nie zostawiaj nigdy samego na dluzszy
> czas, juz pare widzialem spalonych/stopionych, bo sie silnik od
> wentylatora zatarl, a grzalka grzala nadal (co prawda bezpiecznik
> termiczny ja wylaczyl, ale dopiero w momencie gdy obudowa przypominala
> czekoladowego mikolaja trzymanego nad ogniskiem...

Ok, dzięki za przestrogę. My jednak używamy go w domu, a nie w
państwowym biurze, więc raczej używany jest w krótkich seriach.
Gwarancja jest na dwa lata, więc mam nadzieję, że na
rok nam starczy:)
Pozdrawiam!
Ania

22. Data: 2006-10-13 20:51:17

Od: Jacek <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 1 Oct 2006 16:28:03 -0700, a...@g...com napisał(a):

> Mieszkam w domku, zima w lazience jest dosc zimno, wiec z mezem
> zastanawiamy sie nad dodatkowym ogrzewaniem (szczególnie z mysla o
> 1,5 roczniaku i majacym sie narodzic niemowlaczku). Widzialam w
> Irlandii takie "farelki" do ogrzewania lazienki. Glosne, ale bardzo
> skuteczne do szybkiego nagrzania pomieszczenia przed kapiela. Czy w
> Polsce sa dostepne jakies szczególne modele "farelek" do lazienek
> (odporne na wilgoc, wlacznik 'na sznureczek', mozliwosc
> powieszenia na scianie)?
> Potrzebujemy cos na jeden sezon, wiec nie chcemy zalatwic sprawe
> [...]

My dla Dzidziusia kupilismy farelke Clatronic 2KW mocy (może wisiec, ale
nie ma sznureczka). To chyba najszybszy sposób dogrzania łazienki. Ale nie
polecam "zamiast" CO tylko jako dodatkową "błyskawiczną nagrzewnicę".
Myślę, ze wycieczka do sklepu "Nie dla Idiotów" w tym wypadku pomoże, a
potem po wyborze spróbować kupić gdzie indziej (w Media ceny akurat sa
jedne z wyższych)
Jacek
Odpowiadając na priv usuń NOSPAM z adresu
"Dyplomata to człowiek, który dwa razy pomyśli zanim nic nie powie."

reklamacja mebli- wypoczynki-pytanie
czy ogrzewacie juz?
Sadze - zapalenie sie.
kupuje mieszanie - proszę o porad
Gdzie jest napisany model lodówki (8 letnia whirlpool)