Dojazd na Wolę Szydłowiecką (Jagodową)

11. Data: 2004-07-07 21:44:42

Temat: Re: Dojazd na Wolę Szydłowiecką (Jagodową)
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najnowsze wieści od Jagody.
Zbiórka na Woli 17 lipca 2004 około g.13. Można spać ale trzeba mieć
karimaty i śpiwory. W domu są łóżka, ale na przykład bez materaca, więc
karimaty są konieczne. Miejsc na łóżkach jest osiem. Okien nie ma, zatem
warto się jakoś ubezpieczyć i ciepłe rzeczy zabrać. Jedzenie ustalać należy
z Jagodą. Generalnie impreza ma charakter składkowy.

Ja przywiozę skrzydełka i kiełbaski na rożen. Jagoda gotuje grochówkę.

Ja przywiozę wrzosy do rozdania a bardzo chętnie przyjmę jakieś kwiatki,
trawki, byliny i paprocie :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

12. Data: 2004-07-07 21:53:27

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> wrote in message

> Ech Michale, bo tak czytasz to bez hierarchii i zachowania watków to i takie
> kwiatki wychodzą...

Istotnie, czytam w kolejnosci pojawienia sie na grupie, a nie posortowane
wedlug watkow.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2004-07-07 22:13:51

Temat: Odp: Dojazd na Wolę Szydłowiecką (Jagodową)
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

> Rafale, mam do ciebie prosbe odwrotna do zwyklych Dirkowych.
> Zachowuj te czesc postu, na ktora odpowiadasz. Co drugiego
> Twojego postu nie da sie w ogole zrozumiec. "Tego jeszcze
> nie wiem." Czego jeszcze nie wiesz?
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Teraz już wie .
O 13-tej (:-) ...

Pozdrówki - Jagoda (sprawdzam czy działa ten dureń blaszany)

14. Data: 2004-07-07 22:20:53

Temat: Łał ...
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpukać ... Mam chyba połączenie z Wami (:-) Ciekawe na jak długo ???

Pozdrawiam zatem wszystkich serdecznie Jagoda
PS. A żeby było bardziej ogrodowo to zapytam . Jakie warunki lubi Vitex (nie
wiem czy tak się pisze) , bo mojego przez dwa lata bardziej ubyło niż
przybyło.

15. Data: 2004-07-08 06:40:22

Temat: Re: Łał ...
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

(nie
| wiem czy tak się pisze) , bo mojego przez dwa lata bardziej ubyło niż

Teoretycznie podobnie jak budleja (słońce, przepuszczalne i neutralne do
lekko zasadowego podłoże), okrywanie na zimę identycznie, ale muszę
przyznać, że moja sadzonka pierwszej zimy nie przetrzymała:-(

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2004-07-08 09:11:04

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> lekko zasadowego podłoże), okrywanie na zimę identycznie, ale muszę
> przyznać, że moja sadzonka pierwszej zimy nie przetrzymała:-(

Moja niestety też :((

Pozdrawiam
Kaśka

17. Data: 2004-07-09 10:46:01

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cchsds$obk$1@nemesis.news.tpi.pl Jagoda
<b...@g...pl> napisał(a):

> Teraz już wie .
> O 13-tej (:-) ...

Hejka. W pobliżu znajdują się obiekty warte zwiedzenia przy okazji
spotkania u Jagody: barokowy pałac (proj.Tylman z Gemeren) i park
(proj. Bogumił Zug) w Nieborowie oraz Arkadia (proj. Zug i inni) -
ogród angielski przekształcany od 1800 r. na modłę romantyczną. :-)
http://www.nieborow.art.pl/informacje.shtml
Pozdrawiam pene trująco Ja...cki
P.S. Przy okazji można też zaliczyć arboretum w Rogowie. :-)

18. Data: 2004-07-09 10:47:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:

> Ja przywiozę wrzosy do rozdania a bardzo chętnie przyjmę jakieś kwiatki,
> trawki, byliny i paprocie :-)

Te paprocie to konkretne, czy zwykly pióropusznik też? Teraz nie
będe robić im krzywdy, ale we wrzesniu możesz dostać.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

19. Data: 2004-07-09 15:49:12

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te paprocie to konkretne, czy zwykly pióropusznik też? Teraz nie
> będe robić im krzywdy, ale we wrzesniu możesz dostać.
>
> --
> Krycha&Co(ty)

Wszystko jest mile widziane :-) Bogusław ostatnio zapracowany i nie mam komu
roślin z ogrodu wyciągać :-)

20. Data: 2004-07-09 15:51:26

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.nieborow.art.pl/informacje.shtml
> Pozdrawiam pene trująco Ja...cki
> P.S. Przy okazji można też zaliczyć arboretum w Rogowie. :-)

Też trzy lata temu, zanim wylądowaliśmy na Woli tam się zebraliśmy:

http://ogrody.agrosan.pl/arkadia/arkadia.html

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami