Trawa pod żywopłotem

1. Data: 2004-07-07 06:58:14

Temat: Trawa pod żywopłotem
Od: "AB" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam posadzony żywopłot z Irgi Błyszczącej. Sadzonki są niewysokie jeszcze
i ciągle zarastają mi trawą, którą dosyć ciężko się kosi gdyż trzeba cały
czas
uważać na sadzonki. Chciałbym coś zrobić by wokół sadzonek trawa
niewyrastała.
Podsypanie korą chyba nie wchodzi w grę bo z tego co czytałem Irga lubi
glebę
raczej zasadową. Jakieś inne rady?

Andrzej Błoch

2. Data: 2004-07-07 11:48:10

Temat: Re: Trawa pod żywopłotem
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccg6vt$iqd$2@nemesis.news.tpi.pl AB
<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> niewyrastała.
> Podsypanie korą chyba nie wchodzi w grę bo z tego co czytałem Irga

Hejka. Można posypać wapnem i wyściółkować korą, bez przesady z tym
zakwaszaniem gleby. Ponadto możesz teraz prysnąć trawę herbicydem
Fusilade, Nabu lub Targa lub gdy żywopłot będzie miał conajmniej 3 lata
zastosować późną jesienią Kerb.
Pozdrawiam różnie Ja...cki

3. Data: 2004-07-07 13:20:21

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)

> ........ możesz teraz prysnąć trawę herbicydem
> Fusilade, Nabu lub Targa lub gdy żywopłot będzie miał conajmniej 3 lata
> zastosować późną jesienią Kerb.
> Pozdrawiam różnie Ja...cki

Wujek dobra rada... NO!
Przestań już z tymi prochami Dirko.
W piekle sie bedziesz smażył.... zobaczysz :-)
amen
marszałek ogrodowy amw

4. Data: 2004-07-07 13:57:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:40EBF895.7568A7CF@senmayi.pl AnnaMaja Walczakiewicz
<a...@s...pl> napisał(a):

> Przestań już z tymi prochami Dirko.
> W piekle sie bedziesz smażył.... zobaczysz :-)
> amen

Hejka. No to się tam spotkamy. :-)
Pozdrawiam płynnie Ja...cki

5. Data: 2004-07-07 15:12:44

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (ciach)
> Podsypanie korą chyba nie wchodzi w grę bo z tego co czytałem Irga lubi
> glebę
> raczej zasadową. Jakieś inne rady?

Wyściólkuj czym kolwiek. Słoma, trawa itd.
Tylko bardzo grubo.
Ja miałam akurat posadzoną na nawóz zielony- saradele.
Tak wiec, te co nie lubia kwasu-maja saradelowy kolnierz.
I jest gites.
Dirka nie sluchaj i prochów nie syp.....jest mase innych sposobów.
A ktoś tu kiedyś pisal o innym (moze troche niewyjsciowym rozwiazaniu)
ale jednak.
Obłożył rośliny czarną geowłoknina i ponoć bylo dobrze.
pozdarawiam
amw

6. Data: 2004-07-07 15:15:15

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. No to się tam spotkamy. :-)
> Pozdrawiam płynnie Ja...cki

Latwo Cie poznam...... bo świecił będziesz ;-)

pozdr. marszałek

7. Data: 2004-07-07 17:46:06

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AB" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niewyrastała.
> Podsypanie korą chyba nie wchodzi w grę bo z tego co czytałem Irga lubi

Witam 1 Mogę poradzić to co sama robię ,podsypuję skoszoną trawą robi się
mierzwa i zielsko nie ma przebicia i co jakiś czas przesypuje to popiołem z
grila .

Pozdrawiam, Teresa

8. Data: 2004-07-07 20:00:36

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:40EC1383.A8AEC736@senmayi.pl AnnaMaja Walczakiewicz
<a...@s...pl> napisał(a):

> Latwo Cie poznam...... bo świecił będziesz ;-)

Hejka. Nie dość, że ekolożka to jeszcze naturystka? ;-)
Pozdrawiam piekielnie Ja...cki
P.S. Es lebe FKK! :-)

9. Data: 2004-07-07 20:03:08

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Nie dość, że ekolożka to jeszcze naturystka? ;-)

???

Naturystow poznaje sie raczej po tym, ze chodza golo, a nie
po tym, ze widza jesli ktos swieci. Chyba, ze chodzi o swiecenie
pewna nieopalona czescia ciala, ale czy planujesz sie na spotkaniu
rozbierac?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2004-07-07 20:53:33

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Nie dość, że ekolożka to jeszcze naturystka? ;-)
> Pozdrawiam piekielnie Ja...cki
> P.S. Es lebe FKK! :-)

Grzęźniesz wujek, grzęźniesz..... nie mialam na myśli "klejnotów".
Ale jak chcesz możemy o tym porozmawiać :-)..... tylko czy Ty napewno
chcesz? :-)

pozdr. marszałek

Osty
Ogród boletusa
Gdzie w Krakowie można kupić dęby?
Samozapłon ściółki
kosiarka traktorek - silnik - pomocy (kupie)