Dojazd na Wolę Szydłowiecką (Jagodową)

31. Data: 2004-07-14 17:19:16

Temat: Re: Dojazd na Wolę Szydłowiecką (Jagodową)
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl>
> "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm>

> Tradycyjnie jest ta pierwiosnka, w kluczu Szafera tak jest, Rutkowski
> podaje pierwiosnka, z nawiasowanym tym pierwiosnkiem..
> W kazdym razie pierwiosnka brzmi ladniej ;-)

To kiedy się wreszcie wszyscy nazywacze dogadają w sprawie nazewnictwa?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

32. Data: 2004-07-14 18:11:57

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwiosnka malenka to nie jest na pewniaka. Nie te liscie, nie te kwiaty.
> To cos z grupy juliae/pruhoniciana albo co..
> Primula minima masz tu
> http://androsace.com/?f=Primulaceae&g=Primula&s=mini
ma
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Aaa to wyrzucam ze strony :-( Szkoda, bo ładne. A pierwiosnka maleńka jest
faktycznie maleńka...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

33. Data: 2004-07-14 18:40:48

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> Tradycyjnie jest ta pierwiosnka, w kluczu Szafera tak jest, Rutkowski
> podaje pierwiosnka, z nawiasowanym tym pierwiosnkiem..
> W kazdym razie pierwiosnka brzmi ladniej ;-)

A czy roznica miedzy pierwiosnkiem a pierwiosnką jest podobna jak miedzy
pierwiastkiem a pierwiastką? :-)))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

34. Data: 2004-07-14 19:17:33

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Q6fJc.273$X.208@fe1.columbus.rr.com...

> A czy roznica miedzy pierwiosnkiem a pierwiosnką jest podobna jak miedzy
> pierwiastkiem a pierwiastką? :-)))
>
> Pozdrowienia,
> Michal

:)))))))))))
dobrze, że przestała pić przy kompie :))))))))))

pozdr
Ania

35. Data: 2004-07-14 22:52:38

Temat: Odp: Dojazd na Wolę Szydłowiecką (Jagodową)
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Onet <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał:

> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> napisał

> :)))))))))))
> dobrze, że przestała pić przy kompie :))))))))))
pozdr
Ania

Można i tak... Kiedyś się piło przed lustrem (:-)

Pozdrówki - Jagoda :-)

36. Data: 2004-07-14 23:00:01

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla osób jadących po raz pierwszy na Wolę podaję awaryjnie telefon
kontaktowy
kom. 0607 43 63 93 . Będzie dostępny w sobotę , gdyby ktoś zbłądził.

Pozdrawiam - Jagoda

37. Data: 2004-07-15 07:32:15

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:cd4dif$ekp$1@atlantis.news.tpi.pl,
Jagoda napisał(a):
> Dla osób jadących po raz pierwszy na Wolę podaję awaryjnie telefon
> kontaktowy
> kom. 0607 43 63 93 . Będzie dostępny w sobotę , gdyby ktoś zbłądził.
>
> Pozdrawiam - Jagoda

Kiedyś jak zbłądziłem to szedłem do spowiedzi, teraz wystarczy zadzwonić,
ale fajnie. To mi się podoba, hi hi hi. Tylko jakoś coraz mniej okazji i
możliwości do zbłądzenia, niestety

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

38. Data: 2004-07-15 10:34:49

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> ale fajnie. To mi się podoba, hi hi hi. Tylko jakoś coraz mniej okazji i
> możliwości do zbłądzenia, niestety
>
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Spróbuj wybrać się na Wolę. Może przy odrobinie szczęścia uda się nieco
zbłądzić :-)

39. Data: 2004-07-15 23:32:34

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał

> Kiedyś jak zbłądziłem to szedłem do spowiedzi,

Jakaś sekta nakazywała?

Pozdrawiam
p...@r...pl

40. Data: 2004-07-16 10:02:26

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:cd78bu$gmo$3@nemesis.news.tpi.pl,
Piotr Siciarski napisał(a):

> Pozdrawiam
> p...@r...pl

Nie sekta a sumienie, ot co, no ale Babcia przeczytała post Rafała i
powiedziała - żadnego błądzenia beze mnie i jedziemy (chyba) w sobotę razem.
Dla udobruchania Babcia "upiekczy", jak mówiła moja wnuczka, ciasto. Przyda
się też do noszenia baterii i parasola nad moją łysiną jak dopiecze słońce a
ja będę polował kamerą na wspaniałości ogrodowe i nadobne towarzystwo
grupowe.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek