Dojrzałe związki

141. Data: 2005-01-14 11:26:28

Temat: Re: Dojrza3e zwi?zki
Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisal w wiadomosci
news:cs8a04$t49$1@inews.gazeta.pl...
> Za pozno na asekuracje.

To zadna asekuracja. To napisane wczesniej slowa. Tylko trzeba je zrozumiec.
Iwonka

142. Data: 2005-01-14 11:26:59

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <s...@h...com> napisał w wiadomości

> To juz chyba ich problem?

Z pewnoscia.
Iwonka

143. Data: 2005-01-14 11:29:43

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zarzekala sie zaba blota ;-)

Jestem Marchewka, a nie zaba. ;-)
Iwonka

144. Data: 2005-01-14 11:36:13

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> Jestem Marchewka, a nie zaba. ;-)

Zarzekala sie Marchewka natki. ;-)

--
sveana

145. Data: 2005-01-14 12:09:16

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zarzekala sie Marchewka natki. ;-)

Wymyslaj dalej, skoro nie chcesz zrozumiec, o co mi chodzi. Mimo, iz
wyjasnilam kilka postów wyzej...
Iwonka

146. Data: 2005-01-14 12:18:13

Od: Maciej Czerwiński <mkc@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 05-01-14 12:25:30, Marchewka wrote:

> Widzę, że temat narkotyków jest Ci jakoś bliski. Nie znam się na tym temacie
> zupełnie.

Skoro się nie znasz zupełnie, to jak możesz twierdzić, że porównanie było
chybione? A temat zarówno uzależnień, jak i innych zaburzeń psychicznych
jest mi bliski z powodów zawodowych.

> ROTFL
> Napisz coś więcej o tym, to się bardziej pośmieję.

Nie twierdzę, że traktujesz H., o przepraszam, Berta jak guru, natomiast to
jak się zachowujesz w tej dyskusji pasuje do pewnego schematu. I tyle.

> Nie mam takiej powinności.

Owszem nie masz, jeśli porozumiewasz się po marchewkowemu. Pisząc po polsku
warto używać słów zgodnie z ich znaczeniem.

> ???

A to nie Ty byłaś autorką wątku na pręgierzu dotyczącego psów na Polu
Mokotowskim? Jeśli nie to przepraszam

> A na żartach się nasz choć troszkę?

Tylko na tych śmiesznych.

Maciek

147. Data: 2005-01-14 12:24:58

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Zgodzę się jednak z tym, że sam w tej dyskusji również byłem bufonem
> osądzając kategorycznie jej kategoryczny osąd.

ROTFL
Ja tego nie napisalam ;)
pozdrawiam cieplo
agi

148. Data: 2005-01-14 12:46:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:
>Mam wrażenie, że o nic innego nie chodzi H., jednak biorąc pod
> wzgląd siłę relacji i ich wagę dla członków rodziny, nie wystarcza samo
> pozbycie się egocentryzmu a potrzebna jest pomoc doświadczonego,
> pracującego z wykorzystaniem intuicji, terapeuty.

Potrzeba by było też sporo empatii, a tej, jak wiadomo, H. nie
wykorzystuje w wymyślonej przez siebie swoistej "psychoterapii", więc
raczej go tu nie zapraszajmy, bo nie wyjdzie to nam na dobre. Co słabsze
jednostki mogłyby zostać jeszcze wyeliminowane z życia, a tego ta
dyskusja nie jest warta.

Pozdrawiam
Ewa

149. Data: 2005-01-14 12:46:58

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty agi ( fghfgh ) mnie
niestety powstrzymują:

> ROTFL

Czasem, aż oczy bolą patrzeć jak się przemęcza, dla naszej grupy, puchaty.
Ciągle pisuje! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, mówiąc że się nie
zna na kobietach, wtykają mu szpilki. To nie ludzie - to wilki!

puchaty

150. Data: 2005-01-14 12:47:56

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Czerwiński" <mkc@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Owszem nie masz, jeśli porozumiewasz się po marchewkowemu. Pisząc po
polsku
> warto używać słów zgodnie z ich znaczeniem.

Mam mieć jakąś wydumaną powinność z racji definicji słowa. Smieszne.
Zabrakło argumentów, tak? :-/

> A to nie Ty byłaś autorką wątku na pręgierzu dotyczącego psów na Polu
> Mokotowskim? Jeśli nie to przepraszam

Tak, ja. Pisałam o zachowaniu właścicieli.

> Tylko na tych śmiesznych.

Z racji definicji też nie?
Iwonka

Re: Tradycyjny model rodziny