Dojrzałe związki

11. Data: 2005-01-10 20:32:16

Temat: Re: Dojrzałe związki
Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:crtuif$qo4$1@phone.provider.pl...

> ogóle. Słyszałam kiedyś taką opinię, że z miłością i związkami jest jak
> z grą w squasha: im mocniej uderzysz, tym mocniej dostaniesz (a mówił to
> cyniczny prawie-czterdziestolatek po przejściach).

Skoro cyniczny i po przejsciach, to pewnie chodzilo mu o zranienia, ale
jakby dodac do tego rowniez (lub zastapic) uczucia, zainteresowanie,
akceptacje, to moze brzmialoby to mniej przygnebiajaco, a wrecz calkiem
optymistycznie?

Aga

12. Data: 2005-01-10 21:14:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Baranska wrote:

> [...]
> jakby dodac do tego rowniez (lub zastapic) uczucia, zainteresowanie,
> akceptacje, to moze brzmialoby to mniej przygnebiajaco, a wrecz calkiem

Szklanka zawsze może być do połowy pełna ;-). Ale niestety życie często
pokazuje odwrotną wersję :-(.

Pozdrawiam
Ewa

13. Data: 2005-01-11 00:47:35

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> chyba podstawowymi
> powodami jest nieumiejętność wypowiadania do partnera trzech podstawowych
> słów: "tak" - mówię Tobie tak, dokładnie takim, jakim jesteś, "dziękuję" -
> stajemy się otwarci, "proszę" - stajemy się pokorni.

Ale ładne. :-) Zaimponowałeś po raz kolejny.
Iwonka

14. Data: 2005-01-11 08:42:55

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:
> Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ale ładne. :-) Zaimponowałeś po raz kolejny.
> Iwonka

A mnie to jakoś nie przekonuje. Znalazłabym jeszcze sporo słów, których
niewypowiadanie stwarza problemy w związku np. nie, przepraszam, kocham itd.
Jak dla mnie za mało argumentów za tym, dlaczego akurat te słowa puchaty
wybrał. A to, że ładnie napisane i ładnie brzmi to inna sprawa ;-).

Pozdrawiam
Ewa

15. Data: 2005-01-11 09:05:44

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słów: "tak" - mówię Tobie tak, dokładnie takim, jakim jesteś, "dziękuję" -
> stajemy się otwarci, "proszę" - stajemy się pokorni.

Czyżbyś był po lekturze Hellingera? ;)

--
pozdrawiam, misiczka

Bądź światłem sam dla siebie. (Budda)
http://misiczka.com

16. Data: 2005-01-11 09:13:17

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty misiczka mnie niestety
powstrzymują:

> Czyżbyś był po lekturze Hellingera? ;)

A za parę dni słowo stanie się ciałem :-)

puchaty

17. Data: 2005-01-11 09:38:09

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...

> A za parę dni słowo stanie się ciałem :-)

U Wilkirskiego? Czy u samego Mistrza?

--
pozdrawiam, misiczka

"Kobiety rzadko wybaczają temu, kto forsuje okazję,
ale nigdy temu, kto pomija sposobność" Molier
http://misiczka.com

18. Data: 2005-01-11 11:32:12

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie to jakoś nie przekonuje. Znalazłabym jeszcze sporo słów, których
> niewypowiadanie stwarza problemy w związku np. nie, przepraszam, kocham
itd.

Znalazłoby się ich pewnie cały worek.

> Jak dla mnie za mało argumentów za tym, dlaczego akurat te słowa puchaty
> wybrał.

Ja tam się tego nie czepiam, bo...

> A to, że ładnie napisane i ładnie brzmi to inna sprawa ;-).

... tylko o to mi chodziło. :-)
Iwonka

19. Data: 2005-01-11 11:34:50

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...

> A za parę dni słowo stanie się ciałem :-)

Jeśli to prawda, to powalasz po raz kolejny! :-)
Napisz więcej, plizzz. A już na pewno po wydarzeniu. O ile nie zmyślasz.
;-))
Miałam iść na zajęcia z samym Bertem, ale w ciąży bylam akurat i pomyślałam
sobie, że lepiej oszczędzić sobie i dziecku takich emocji...
Iwonka

20. Data: 2005-01-11 12:06:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:
> Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty misiczka mnie niestety
> powstrzymują:

> A za parę dni słowo stanie się ciałem :-)

Czyli, tak jak przypuszczałam, nie z własnych przemyśleń (bo bez
argumentów ;-)).

A któż to taki ten Hellinger?

Pozdrawiam
Ewa