Re: Dom 2

Data: 2003-08-29 21:43:45
Temat: Re: Dom 2
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik "Ana" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bio2g5$oib$1@inews.gazeta.pl...

> Sądzę, że nie tyle rzecz się rozbija o niską samoocenę, co o brak
głębokiej
> wiary, że ett jej nie odeśle do DD. Pamiętam, że miewał różne dziwne ,
> pedagogiczne pomysły. W zapędach hamowały go kobiety. Małej to na pewno
stoi
> przed oczami, dlatego się boi. Może dochodzą jeszcze jakieś inne strachy?
> Rzeczywiście,niektórym los przydzielił obronę i uciekanie.

To już wolę pogląd Ajtne :-))

Fakt - cosik nie gra, chyba jest za strachliwa,
a przecież powinna mieć zaprawę.

Od jutra zaczynamy - sztuki walki :-)))
Przy okazji ...podbiję jej oko :-)))
żartuję, nie krzyczeć!

Zaczniemy od kontemplacji.
I solidna dawka motywacji.

Z tego wygrzebiemy te strachy.
I zadamy im śmiertelny cios. :-)

To świetna zabawa, jeśli mi się uda,
ją, do niej, zachęcić.

ett

Z tym hamowaniem przez kobiety,
to też nie do końca. Stale stawiam na swoim,
ale często jestem miękki, więc i wykorzystany.
Jednak nie tam, gdzie by mi to sprawiało,
wielki kłopot ;-)))

> Co obleśne? Dlaczego?

No te, Wasze, stałe babskie podchody :-)))
A dlaczego? Bo jest to dalekie,
od męskiej prostolijności. :-)))

> Widac nikt nigdzie nie wymyślił jeszcze nic innego.

Coś tam wymyślił :-)) Ale to zbyt trudne do opisu :-))

ett