Dom wariatów

31. Data: 2011-01-31 11:00:48

Temat: Re: Dom wariatów
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4d4690e2$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> O niczem innem nie marzę.
>
> Qra
PS. A czy wspomniałam, że oni tańczyli do muzyki Toma Waitsa?

32. Data: 2011-01-31 11:34:08

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> PS. A czy wspomniałam, że oni tańczyli do muzyki Toma Waitsa?

A czy wspominałam, że mam do stolycy tysiąc pińcet kilometrów?

Qra
PS. I weź mnie Waitsem nie wkurzaj.

33. Data: 2011-01-31 12:45:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> A czy wspominałam, że mam do stolycy tysiąc pińcet kilometrów?
>
> Qra
> PS. I weź mnie Waitsem nie wkurzaj.

A skąd ja mogłam wiedzieć, po ostatniej wymianie... masażystów... miałam
wrażenie, że gdzieś niedaleko.

MK

PS. IP nie chce mi się sprawdzać.
Bo po cholerę w sumie?

34. Data: 2011-01-31 13:24:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 10:59:43 +0100, Vilar napisał(a):

> (...)
> (BTW polecam Wam Teatr Tańca [z Lublina], był wczoraj w Polskim i naprawdę
> wart ruszenia w miasto)

Póki co muszę nasz, kielecki, lepiej poznać i docenić :-)

35. Data: 2011-01-31 13:27:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Póki co muszę nasz, kielecki, lepiej poznać i docenić :-)

Jak masz, to jasne!

MK

36. Data: 2011-01-31 13:40:20

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 30 stycznia 2011 15:00. carbon entity 'Vilar'
<v...@U...TO.op.pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

To jakiś zesłanie Ducha Nieświętego? ;)
Grupa świrkuje...

Ajulella bracia i do tyłu ;)

Pzdr ;)
Jakub

37. Data: 2011-02-24 16:07:57

Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@u...to.op.pl> wrote:
> Nie uważacie aby, że nasza wesoła grupka zaczyna z wolna przypominać dom
> wariatów?

A wiecie co mi to przypomina?

że opłata tylko na widok zbirów.

Artur Górniak

P.S. no za diagnozę... diagnozę... ;-)

Projekt globalnej świadomości - Global Consciousness Project - noosphere.princeton.edu
k o b i e t a czy m ę ż c z y n a ?
Pole morfogenetyczne,czyli globalna świadomość.
ś w i a d o m o ś ć -> stwarza -> ś w i a t
h i s t e r i a mózgu...