Etyka lekarska ? (po raz drugi)

111. Data: 2000-02-01 19:05:25

Temat: Re: Domniemana zgoda na pobranie narzadow juz nie obowiazuje. Wymagana jest kazdorazowa zgoda rodziny . ZMIENILO SIE. WYMAGANA JEST ZAWSZE ZGODA. KROPKA. KONIEC DYSKUSJI.
Od: "Mark Barnes" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodzina zmarlego dowiaduje sie wszystkiego ( jezeli tylko tego zapragnie)
oprocz jednej rzeczy gdzie i kiedy i komu beda przeszczepione organy. Poza
tym trzeba byc zboczencem a nie lekarzem zeby od zywego czlowieka pobierac.
Marek Szopa

112. Data: 2000-02-01 22:37:26

Od: "Ewka" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak naprawdę trzeba pracować na SIT, aby wiedzieć co się tam wyprawia.

--
Ewka.
Użytkownik Mark Barnes <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup

113. Data: 2000-02-01 22:41:15

Od: "Ewka" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

tak naprawdę trzeba pracować na SIT, aby wiedzieć co się tam wyprawia.
Koleżanka straciła męża, gdy wyszła do kiosu po gazetę.
Gdy przyszła to niestety mąż był już na sali operacyjnej jako dawca. To
było 3 lata temu, może teraz się coś zmieniło.

114. Data: 2000-02-02 06:58:12

Temat: Re: Etyka lekarska ? (po raz drugi)
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trusk@w <b...@p...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...com...
TRABUL wrote:

> To jest akurat gówno prawda.

W PRAWDE to sie w zaden sposob nie wdaje, a juz szczegolnie w gowniana.

> Gdyby pan palil staff to by pan wiedzial

Pale R1...........................a staff - nie wiem co to jest?

TRABUL

115. Data: 2000-02-02 07:24:49

Od: ab <a...@a...ZOO> szukaj wiadomości tego autora

Trusk@w wrote:

> ab napisa?(a):

> Moze one nie sa takie matolkowate jak pan mysli. Zakladam ze nie mial pan wiele do
> czynienia z narkotykami. Wiec po co sie na ten temat wypowiadac?

Panie, ja nie takie eksperymenty
robilem na innych jak Pan na sobie
z paleniem "staff'u"....

AB

116. Data: 2000-02-02 07:50:54

Od: r...@r...hspartner.com.pl (Roman Kubik) szukaj wiadomości tego autora

: Bedzie rynek na narzady, beda naduzycia.
: Prawo popytu i podazy zadziala.

wlasnie, wlasnie, gdyby tak nie bylo zadnego "rynku", tylko po prostu
lekarze mieliby prawo (i obowiazek) przy pomocy trupow ratowac zycie
zywym, nie byloby naduzyc.
Gdyby kazdy trup byl do wziecia, nie byloby __potrzeby__ kombinowac
czy ten ledwie zywy juz jest umarly czy nie, bo Ci calkiem umarli
byliby w duzej ilosci i znalazlo by sie paru z watraba dobrej jakosci ;>.
I znalazlaby sie, bez zadnego ryzyka zlego podjecia decyzji ze strony
zle oplacanych komisji, watroba tak dla znajomego czy bogatego pacjeta
jak i dla biednego i nie majacego znajomosci.
no i oczywiscie lezenie w szpitalu nie trwaloby latami.
czyli lekarzom by sie urwaly docody pod stolem, ale za to Kasy Chorych
mialyby w koncu troche kasy ;-) na wyplaty dla nich.
chociaz u nas pewnie byloby tak, ze lekarze nie dostawaliby juz tyle
od pacjentow, kasy nie wydawalyby tyle na leczenie/szpitale, a lekarze
dostaliby obietnice ze juz za kilkanascie lat moze jesli rzad sie nie zmieni :-)
to dostana znaczaca podwyzke.

romek

117. Data: 2000-02-04 20:21:49

Od: "Trusk@w" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Panie, ja nie takie eksperymenty
> robilem na innych jak Pan na sobie
> z paleniem "staff'u"....
>
> AB

Oooo, niech Pan napisze cos wiecej....;-)
Experymenty to ja bardzo lubie...

Trusk@w

Endokrynologia
Bürger i chlopak 32 lata (dlugie)