Domycie okien PCV

1. Data: 2009-04-30 17:28:03

Temat: Domycie okien PCV
Od: belgrano <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dostałem w spadku na mieszkaniu zabrudzone- przez lata słabo myte okna
PCV i zastanawiam czym je wyszorować aby dawna bier wróciła. Są jakieś
mocniejsze środki?

2. Data: 2009-05-06 13:09:44

Temat: Re: Domycie okien PCV
Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

belgrano pisze:
> Witam.
> Dostałem w spadku na mieszkaniu zabrudzone- przez lata słabo myte okna
> PCV i zastanawiam czym je wyszorować aby dawna bier wróciła. Są jakieś
> mocniejsze środki?

Tak, dość ciężko je kupić w sklepie, ale są. Głównie trzeba szukać w
sklepach internetowych. Są trzy rodzaje z różnymi oznaczeniami,
najmocniejszy nr 5 w nazwie, rozpuszcza plastik, więc trzeba uważać.
Stosowane są przez monterów do usuwania rys z powierzchni okien. Płyn
nazywa się Cosmofen.
Osobiście nie stosowałem, więc nie wiem na ile jest faktycznie
przydatny, ale skoro stosują to firmy to myślę, że się przydaje.
Pozdrawiam,
Grzegorz

3. Data: 2009-05-12 06:55:15

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

belgrano <a...@g...net.pl> napisał:
> Dostałem w spadku na mieszkaniu zabrudzone- przez lata słabo myte okna
> PCV i zastanawiam czym je wyszorować aby dawna bier wróciła. Są jakieś
> mocniejsze środki?

Mydlo malarskie - za grosze w hipermarketach
i nie szoruj, tylko delikatnie na szmatce.

Pozdrowienia,
Lila
PS. Nie wiem co to mydlo w sobie ma, ale zmywa wszystko.

4. Data: 2009-05-12 07:15:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lila" <H...@H...Com> napisał w wiadomości

> Mydlo malarskie - za grosze w hipermarketach
> i nie szoruj, tylko delikatnie na szmatce.
>
> Pozdrowienia,
> Lila
> PS. Nie wiem co to mydlo w sobie ma, ale zmywa wszystko.

L.O.C. lub ZOOM firmy Amway.

Nowe "halogenki" LED - coś się zmieniło?
Podział gruntu w spółdzielni mieszkaniowej
Odwrócona osmoza - jakie macie wartości TDS?
Garnek do gotowania ryzu (elektryczny)
Budynek gospodarczy - komplecik