Doradźcie przy zakupach :-) [długie]

1. Data: 2005-08-17 20:02:46

Temat: Doradźcie przy zakupach :-) [długie]
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo!

chcę zrobić większe zakupy na esentii ale (czując się już poniekad
uzależniona od grupy) pragnę się Was wcześniej zapytać o pozwolenie ;-) Mam
nadzieje, że zechcecie mi doradzić i dzięki Wam nie kupię jakiegoś
parszywego kosmetycznego bubla.
Mam cerę raczej mieszaną (tłustawe i zaskórniakowate czoło, nos i broda),
poliki raczej normalne; lat 23 j(jesu!) ;-) Ostatnio mojej twarzy nie
opuszczają krostki i prawie-pryszcze i wydaje mi się, że poniekad powidem
mogą być zle dobrane kosmetyki pielęgnacyjne. Do tego mam cerę naczynkową. I
tak, potrzebuję:

1) kremu na dzień, który MUSI:
- być dobrym podkładem pod makijaż (podklad nie ma prawa się wałkować!)
- dość dobrze nawilżać
- działać antybakteryjnie
dodatkowym atutem będzie matowienie, "ochrona" naczynek, w miarę wszybkie
wchłanianie się
cena: ok 30zł
Wymyślilam, że dobrą opcją będzie emulsja Iwostin Purritin
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=25391
&session=8e06b734e33a131b
ewentualnie żel z tej samej serii
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=25392
&session=8e06b734e33a131btyle że nie wiem na który się zdecydować :-) O Iwostin
nawilzającym czytałamjuż na grupie dużo dobrego ale że potrzebne jest mi dodatkowo
działanieantybakteryjne chyba lepsza będzie seria purritin.Ew. może któraś z Was ma
jeszcze jakieś inne pomysły?2) kremu na noc (ale tylko na poliki i szyję) Tutaj też
chcę coś na naczynkażeby potem nie bylo niemiłej niespodzianki + standardowo
nawilżania,wygładzanie, ble ble... :-)Moi nominowani w tej kategorii:- krem do cery
naczynkowej Flos Lek (nawilżający, półtłusty, tlusty)- krem kasztanowy półtłusty na
noc Bielenda- kremy Ziaji z serii Herbika PlantI dalej nie wiem - pomóżcie.3) kremu
pod oczy - chyba jeszcze nie musi być przeciwzmarszczkowy alepowinien brać pod uwagę
to, że pod oczami chcą mi pękać naczynka (cena10-20zł)Wymyslilam żel ze świetlikiem
Flos Lek ale to chyba przesada i powinnamwybrać jakiś konkretnie działający krem :-)
Może Soraya KuracjaDotleniająca?http://www.esentia.pl/servlet/SN
FProduct?p_pid=24817&session=8e06b734e33a131b tyle, że nie ma tu mowy o jakimś
działaniu na + dla naczynek a to chybapowinnam przede wszystkim wziąć pod uwagę. Ew.
może jakiś z kremików Ziaji?Pietruszkowy był najlepszy (tzn lepszy od 100%
pielęgnacji i PhytoAktiv)albo Krem pod oczy z olejkiem ze słodkich migdałów Dax
Cosmetics (z seriiSekrety Natury) - tylko nie wiem czy nie będzie zbty cieżeki i
tłusty, bo npmaseczki (o ile pamiętam) takie własnie są z SN.4) coś do mycia twarzy
(anty pryszczowego).Wymyślilam kostkę do mycia Seba Med. Niedawno było na grupie, że
swietnawięc chyba powinno być ok :-)5) maseczkęa) okropnie, bardzo mocno nawilżającą
:-) (jaką polecacie?)b) anty pryszczową, moj typ:- glinka argiletzc) na naczynka,
moje typy:- maseczka relaksująca do cery z problemami naczynkowymi Ziaja z
seriiPythoActivhttp://www.esentia.pl/servlet/SNFProd
uct?p_pid=23300&session=8e06b734e33a131b- krem-maseczka Flos Lek do cery z
problemamihttp://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p
_pid=23339&session=8e06b734e33a131b6) balsam do ciaładalej pozostając w kregu
pękających naczynek:- balsam do cery naczynkowej Flos
Lekhttp://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23
334&session=7f6590fb07673fe7- ziołowy koktajl wzmacniający pękające naczynka Dax
Cosmeticshttp://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_
pid=27005&session=7f6590fb07673fe7Uff, to tyle. Co warto, czego nie? Jeśli pominęłam
jakiś kremowy, maseczkowyczy balsamowy hit - podpowiedzcie.Dzięki za
pomoc!PozdrawiamAnia

1. Data: 2005-08-18 18:34:50

Temat: Re: Doradźcie przy zakupach :-) [długie]
Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wchłanianie się
> cena: ok 30zł
> Wymyślilam, że dobrą opcją będzie emulsja Iwostin Purritin
Nie znam tej firmy,ale zele najlepsze sa jednak dla cery tlustej-mieszana ma
tez partie suche na ktore lepszy bedzie krem...

[...]
Folos Lek calkiem dobry-polecam
krem kasztanowy półtłusty na noc Bielenda
Bielenda rowniez - kremy Ziaji z serii Herbika PlantI
Ziaja Herbika Plant -nie polecam,mialam wysuszona skore i zapach nie ten
dodatkowo mialam reakcje z innymi kosmetykami w wyniku czego wysypke na
policzkach
[...]
Dotleniajacy...chyba nie masz skory w tak zlej kondycji...
[...]
mi nie odpowiadalby zapach-za slodko jak pod oczami...lzawia mi odrazu
[...]
problemami naczynkowymi Ziaja  z seriiPythoActiv krem-maseczka Flos Lek do cery
z problemami balsam do ciaładalej pozostając w kregu pękających naczynek:-
balsam do cery naczynkowej Flos Lek ziołowy koktajl wzmacniający pękające
naczynka Dax Cosmetic , to tyle. Co warto, czego nie? Jeśli pominęłam jakiś
kremowy, maseczkowyczy balsamowy hit - podpowiedzcie.Dzięki za pomoc!
PozdrawiamAnia

Ziaji z serii Herbika Plant w ogole nie poleca (ale jak kto woli)...
Fols Lek fajna firma tak samo jak Dax Cosmetis-znam, uzywalam,ale na tyle moja
pomoc...:) Ja uzywam na dzien kremów z Avonu,ale moja skora nie jest
problematyczna, wiec nie potrzebuje dokonywac takich wyborow...jeszcze (tez mam
23 lata:))
Pozdrawiam
Ada

1. Data: 2005-08-19 05:53:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/17/2005 10:02 PM,Użytkownik Ania usiadł wygodnie i napisał:

> lat 23 j(jesu!) ;-)

Stwierdzasz to z przerażeniem, czy cieszysz się, że jesteś jeszcze taka
młoda? :)

O kremach sie nie wypowiem, bo nie znam tych, o których piszesz,
natomiast mogę polecić kilka maseczek.
1) Eveline z koenzymem Q10 - świetnie nawilża
2) Dax Perfecta z (holender, z czym ona jest?) miodem i czymś tam
jeszcze (mam poranną sklerozę), taka złoto-granatowa - jami-jami, super
nawilża i odżywia skórę.
3) Miraculum z ekstraktem z wiśni - tak samo, delikatna, dobrze odżywia
i nawilża, ślicznie pachnie.
Wszystkie wymienione maseczki występują w saszetkach, co, jak uważam,
jest ich ogromną zaletą. Cenowo - tak do 3 zł mniej więcej.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-19 12:43:25

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
tez mam 23 lata i cere podobna do Twojej.
Znaczy mieszana, ale raczej bez pryszczy i jakiejs duzej ilosci zaskornikow.
I rzeczy ktorych uzywam i uwazam ze sie sprawdzaja:

tonik: clearasil
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=24577
&session=792a95ee7bc97082
jak dla mnie rewelacja, jest mocny, ma w skladzie alkohol, ale naprawde
oczyszcza pory i uzywajac go w ogole nie mam czarnch kropek na nosie.

krem: na dzien: jest ich kilka
clearasil z serii total control
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=25342
&session=792a95ee7bc97082
soraya kuracja matujaca
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=25510
&session=792a95ee7bc97082
ziaja
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=20366
&session=792a95ee7bc97082
i kilka z wyzszej polki

na noc
soraya
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=25511
&session=792a95ee7bc97082
ale ostatnio lysanel activ

zel do mycia twarzy:
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=26568
&session=792a95ee7bc97082
lub
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=25512
&session=792a95ee7bc97082
lub
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23654
&session=792a95ee7bc97082

co kilka dni peeling
uzywam:
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23874
&session=792a95ee7bc97082

maseczka
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=792
a95ee7bc97082&p_pid=25514
albo taka fajna z juveny

pod oczy:
zauwazylam torche zmarszczek i zaczelam uzywac kuracje przeciwstarzeniowa
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=26721
&session=792a95ee7bc97082 i
natychmiast skora zaczela byc dobrze nawilzona, zrobila sie elastyczna i z
mniejsza iloscia zmarszczek. Ale mysle ze po tej tubce kupie cos lzejszego
np z eris
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=1&cmd=details&itemid=403,
lub
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/censura.php?tsid=1
&csid=1&cmd=details&itemid=6734

Pozdrawiam
KK

ps widzialam w roosmanie nowa serie AA do cery z wypryskami, pewnie
wyprobuje przy okazji. Akuratnie peeling mi sie konczy.

1. Data: 2005-08-20 11:17:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 19 sierpnia 2005 14:43 użytkownik
KaRoLa, sącząc kawkę, wyklepał:

> widzialam w roosmanie nowa serie AA do cery z wypryskami, pewnie
> wyprobuje przy okazji. Akuratnie peeling mi sie konczy.

Ooo, jaką, jaką?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-08-20 19:08:09

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.oceanic.pl/cosmetic/?14113161243111101212
pl13111151108d9f5006e36f8cb1e8d446ec40e46b6913451486
a47abe480e2541f9334dff6f

mam nadzieje, ze si enie zlamie
pozdr

1. Data: 2005-08-21 06:52:33

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> napisał w wiadomości
> mam nadzieje, ze si enie zlamie
> pozdr

Ja na pewno nie.
Nie jestem "odlotowa" i potwornie mnie rażą takie perełki.
Dzięki Bogu nie napisali że coolowo wysusza ziomalskie pryszcze;) Bo nie
przeżyłabym.

Kaśka

1. Data: 2005-08-21 06:56:19

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dzięki Bogu nie napisali że coolowo wysusza ziomalskie pryszcze;) Bo nie
> przeżyłabym.

Pogrzebałam na stronie i znalazłam "totalny zabieg przeciwzmarszczkowy z
kompleksem Botox-like".
Fuj!

Kaśka

1. Data: 2005-08-21 18:05:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 20 sierpnia 2005 21:08 użytkownik
KaRoLa, sącząc kawkę, wyklepał:

> mam nadzieje, ze si enie zlamie

Nie złamał się. Ach, to to, myślałam, że to jeszcze jakaś nowsza seria. Tę
widziałam w sklepach :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Proszę o poradę- pozbycie sie brzuszka, cellulitu
Mach3 a Mach3 Turbo - kompatybilne ?
Zapach męski - pytanie do Pań :)
mydlo w kulce
podkrazone oczy- nowy krem