Doroslosc

61. Data: 2006-10-19 19:10:16

Temat: Re: Doroslosc
Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Oct 2006 00:57:31 +0200, MasterMind napisał(a):

> Jeżeli niewiadomo o co chodzi, to zazwyczaj chodzi o pieniądze...

Nie cpaj.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: SKYPE: analfabeta_tomasz

62. Data: 2006-10-19 19:11:06

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Oct 2006 00:57:30 +0200, MasterMind napisał(a):

> To agrecha ryje sie na Ciebie...

Czyli niedlugo osiagniesz apogeum i wypierdolisz w kosmos?

63. Data: 2006-10-19 19:11:46

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Oct 2006 15:11:49 +0200, Justyna N napisał(a):

> Naprawdę jestem biologiem, matematykiem, fizykiem, chemikiem-to wyboru do
> koloru...

No łzesz jak pies....

64. Data: 2006-10-19 19:14:46

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny wrote:

> Nie cpaj.

dlaczego?
--
Come In Number 51, Your Time Is Up

65. Data: 2006-10-19 19:25:00

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Oct 2006 21:14:46 +0200, gazebo napisał(a):

> dlaczego?

Jemu to szkodzi. Ej, gazebo, pogadamy na privie? :> Daj numer gg.

66. Data: 2006-10-19 19:46:03

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny wrote:

> Jemu to szkodzi.
> Ej, gazebo, pogadamy na privie? :> Daj numer gg.

:]

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

67. Data: 2006-10-19 23:07:47

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę jestem biologiem, matematykiem, fizykiem,
> chemikiem-to wyboru do koloru...

Jestem daltonistą, więc.. nie rozumiem.

> Nie wiem. Nie znam Cie.

Na Twoim miejscu zrobiłbym wszystko, aby naprawić ten błąd...

> Stąd "normalność", a nie normalność.

Napisałem "normalność" jako podkreślenie pojęcia, a nie chodzilo mi o
"normalny inaczej". (Pozdr. Tomasz!)

> Pewne normy (zachowanie, wygląd, poglądy itd.)
> ustala większość, jeżeli się do nich nie dostosujesz to
> jesteś "nienormalny".

Było mnóstwo przykładów w historii, kiedy większość się myliła, a jedna
osoba miała rację... tyle, że osobiście żadnego nie znam.

> Tak naprawdę w ten sposób nie ma ludzi
> "normalnych".

A jakie znasz inne sposoby?

> Jakby to powiedział żółwik: Strasznie, k*** śmieszne..

Od dawna rozmawiasz z żółwikami...?

> Ano chodzę. Nie mówię, że bez cienia tylko, że ten
> cień nie zakłóca mi na dłużej humoru.

Już się plączesz w tym co piszesz, podobno nie traktujesz (i tu cytat)
"niczego poważnie", więc jak to jest naprawdę? A może oszukujesz sama
siebie, a może tylko byś chciała być dziecinna, ale nie możesz, albo nie
potrafisz? (swoją drogą, tutaj też zbyt dziecinna nie jesteś...)

> Nie wiem. Nie widzę siebie kiedy śpię...

Wystarczy zapytać, służe pomocą...

> Kiedy trafiam na problem to go rozwiązuję, jeśli nie
> ma w danej chwili rozwiązania to go zostawiam.

Kiedy trafia Ci się jakikolwiek problem, nawet najmniejszy, zawsze taka
sytuacja powoduje chociaż w małym stopniu stres. A jeżeli zdecydujesz się
uciekać, to będziesz uciekała do końca życia (co także jest strasznie
stresujące), a problemy i tak będę o krok za Tobą.

> Roztrząsanie czy zamartwianie się w niczym mi nie
> pomoże.

To fakt... naprawdę potrafisz utrzymać zimną krew, kiedy pojawia się
jakakolwiek komplikacja, albo problem?

> Problem sam się rozwiąże prędzej czy później. Po co
> się stresować?

Problem nigdy się sam z siebie nie rozwiąże, możesz próbować go ignorować,
ale on zawsze będzie. A takie rozwiązanie jest bardziej stresujące, niż
rozmyślanie jak się tego problemu pozbyć, ponieważ o tym nie można zapomnieć
i cały czas on nad nami "wisi" i zaprząta nam głowę.

> Wystarczająco dużo stresu już przeżyłam-starczy na
> resztę życia.

A w jakim wieku jesteś?

> Szkoły/pracy nie da się uniknąć (chyba, że ktoś chce z
> głodu umrzeć).

Podobno wszystko jest możliwe, więc nie był bym tego taki pewien...

> Dorosłość da się ominąć-zamierzam to udowodnić.

Masz już konkretny plan jak to udowodnić?

> Przez chwilę pewnie tak-dłużej nie. Jeszcze się nie
> zdarzyło.

"Chwila" to też jakiś określony czas, więc jednak nie potrafisz w pełni stać
się dziedzinna...

> Tak naprawdę to zmusza nas do tego wiara w to, że
> zmusza nas życie.

Wiara, to inaczej - ślepe, nieuargumentowane przekonanie w coś/kogoś. Ja w
to nie wierzę, ja to wiem.

68. Data: 2006-10-19 23:07:48

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> No łzesz jak pies....

A Ty lżysz jak suka...

69. Data: 2006-10-19 23:07:49

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> Nie cpaj.

ciiiiiiii... to miała być nasza tajemnica, ale skoro już wszyscy wiedzą...
kopsnij działke, bo mi się skończył zapas.

70. Data: 2006-10-19 23:07:49

Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> Jemu to szkodzi. (...)

Wręcz przeciwnie...