Dorwalam zeszyt z kotami !!!!

1. Data: 2001-10-15 06:32:07

Temat: Dorwalam zeszyt z kotami !!!!
Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam Wszystkich,
Udalo mi sie kupic zeszycik z kotami ktorego poszukiwala niedawno Hania D
!!! Kto go chce niech da znaki, wysle mailem zeskanowane lub poczta
kserowane.
Pozdrawiam serdecznie,
Justyna

1. Data: 2001-10-15 07:21:39

Temat: Odp: Dorwalam zeszyt z kotami !!!!
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja! ja chcę, moja przesyłka do Ciebie poszła dzisiaj dopiero,
ale jak to mówią lepiej późno niż bardzo późno.
pozdrawiam
ula.

Użytkownik Justyna Goworek <j...@c...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9qdvth$1art$...@n...ipartners.pl...

1. Data: 2001-10-15 07:59:50

Temat: Re: Dorwalam zeszyt z kotami !!!!
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Goworek napisala:

> Udalo mi sie kupic zeszycik z kotami ktorego poszukiwala niedawno Hania D
> !!! Kto go chce niech da znaki, wysle mailem zeskanowane lub poczta
> kserowane.

To ja bardzo poproszę.

Krycha&Co(ty)

1. Data: 2001-10-15 10:19:10

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja bardzo poproszę.

Nie ma sprawy beda jutro tylko mowcie, jak kto chce dostac - skanowane czy
kserowane. Do ksera potrzebuje adresow pocztowych.
Pozdrawiam,
Justyna

1. Data: 2001-10-15 18:19:19

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Udalo mi sie kupic zeszycik z kotami ktorego poszukiwala niedawno Hania D
> !!! Kto go chce niech da znaki, wysle mailem zeskanowane lub poczta
Ja też bardzo poproszę. Moje Kociątko ma za miesiąc
urodziny, taki obrazek jest jak znalazł

Piernix

1. Data: 2001-10-15 21:33:59

Od: "anda" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To ja bardzo poproszę.
Ja tez, ja tez (skany).
Pozdrawiam
anda

1. Data: 2001-10-16 07:40:54

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Goworek napisała:

> Nie ma sprawy beda jutro tylko mowcie, jak kto chce dostac - skanowane czy
> kserowane. Do ksera potrzebuje adresow pocztowych.

Jak Ci wygodniej. Jeżeli skanowane są dość wyraźne, to pewnie
tak łatwiej, bez latania na pocztę.

Krycha&Co(ty)

brak nici:(
Robótki ręczne?