brak nici:(

1. Data: 2001-10-14 10:28:59

Temat: brak nici:(
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Przydażyła mi się w piątek wieczorem tragedia. Zabrakło mi nici!!!!!! Zawsze
sobie robótkowałam tak dla przyjemności, nie żeby od razu uzależnienie.
Czasami przez kilka dni nie sięgałam po koszyczek z robótką. W piątek
wieczorem siadam sobie przed telewizorkiem, herbatka, piernik, siegam po
koszyczek, zaglądam, a tam brak nici. Zapomniałam dokupić!!!! Czysta
tragedia, no i jednak się okazało że uzależniona jestem. Całe szczęście że
koleżanka miala i pożyczyła, a jutro pędze kupić całe pudełko:))) Pozdrawiam
Kinga

1. Data: 2001-10-14 16:44:36

Temat: Re: brak nici:(
Od: "MKP" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> tragedia, no i jednak się okazało że uzależniona jestem. Całe szczęście że
> koleżanka miala i pożyczyła, a jutro pędze kupić całe pudełko:)))

nie jest z toba tak zle. znalam taka co jak nie miala nici myslala co tu
spruc, by uzyskac nici :))))))

--
nieustannie pozdrawiam - Malgorzata

"i smiech niekiedy moze byc nauka,
kiedy sie z przywar nie z ludzi natrzasa..."
J.I.Krasicki

1. Data: 2001-10-15 16:27:51

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> J.I.Krasicki
> A wiesz ze to jest pomysł:)))) Że też ja o tym nie pomyślałam:)))))
Kinga

1. Data: 2001-10-16 17:45:04

Od: "akozdrew" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchaj, ja też miałem kiedyś taką przygodę z nićmi:

Siedzę sobie kulturalnie, legalnie na ławeczce i dziergam robutkę ręczną.
Nagle zza krzaka wyskakuje bandyra łapie mi moją robutkę ręczną. Bez chwili
wachania łapię za patyk leżący koło ławki leję bandytę po głowie. O dziwo
dandyta uciekł i pożucił moją robutkę ręczną na trawniku. Podszedłem do
niej, podniosłem, patrzę a tu ......... tragedia - bandyta urwał mi włuczkę
od mojej robutki ręcznej. Poczułem w sercu wielki żal. Nie miałem już po co
żyć więc poszedłem na most i skoczyłem w dół. W dole siedziałem jakieś 2
godziny po czym zrozumiałem, że nie mogę się poddawać i poszedłem zrobić
nową robutkę ręczną. Taka to była moja historia, prawda, że przerażająca.
Najgorsze jest w niej to, że ten bandyta zbeszcześcił moją robutkę ręczną
rzucając ją na trawnik. Dlatego też organizujemy strajk i będziemy żądać aby
zwiększono kary dla bandytów dopuszczajęcych się najcięższych przestępstw
takich jak: gwałt, molestowaniei morderstwo robutek ręcznych.

I pamiętajcie :
Bez robutki ręcznej ani rusz....

Robutki ręczne są bardzo miłe i fajne i nie wolno ich krzywdzić, prawda ?

1. Data: 2001-10-18 17:17:36

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

No cóż. Niezmiernie mi przykro że spotkało Cię takie nieszczęscie. Mam
nadziej że złapali tego bandziora. Ponadto jak widze ten tragiczny w
skutkach wypadek odbił się negatywnie na Twojej psychice. Proponuję grupę
wsparcia. Wiesz, jest taka nazywa się Grupa Wsparcia Dla Tych Co Stracili
Tragicznie Robótke i Nie Mogą Sie Psychicznie Pozbierac. Grupa rozmawia o
problemie, a lekarz jednoczenie aplikuje prozac:))) Zdrowia życze
Kinga

1. Data: 2001-10-19 21:23:21

Od: "akozdrew" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za radę na pewno skożystam, tylko podaj mi dokładną nazwę grupy.

Robótki ręczne?
Maszyna do szycia...
Re: Nowa - witam serdecznie
haft gobelinowy