Re: brak nici:(

From: "akozdrew" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: brak nici:(
Date: Tue, 16 Oct 2001 19:45:04 +0200
Sender: a...@p...onet.pl@pa126.krosno.cvx.ppp.tpnet.pl

Słuchaj, ja też miałem kiedyś taką przygodę z nićmi:

Siedzę sobie kulturalnie, legalnie na ławeczce i dziergam robutkę ręczną.
Nagle zza krzaka wyskakuje bandyra łapie mi moją robutkę ręczną. Bez chwili
wachania łapię za patyk leżący koło ławki leję bandytę po głowie. O dziwo
dandyta uciekł i pożucił moją robutkę ręczną na trawniku. Podszedłem do
niej, podniosłem, patrzę a tu ......... tragedia - bandyta urwał mi włuczkę
od mojej robutki ręcznej. Poczułem w sercu wielki żal. Nie miałem już po co
żyć więc poszedłem na most i skoczyłem w dół. W dole siedziałem jakieś 2
godziny po czym zrozumiałem, że nie mogę się poddawać i poszedłem zrobić
nową robutkę ręczną. Taka to była moja historia, prawda, że przerażająca.
Najgorsze jest w niej to, że ten bandyta zbeszcześcił moją robutkę ręczną
rzucając ją na trawnik. Dlatego też organizujemy strajk i będziemy żądać aby
zwiększono kary dla bandytów dopuszczajęcych się najcięższych przestępstw
takich jak: gwałt, molestowaniei morderstwo robutek ręcznych.

I pamiętajcie :
Bez robutki ręcznej ani rusz....

Robutki ręczne są bardzo miłe i fajne i nie wolno ich krzywdzić, prawda ?

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> Przydażyła mi się w piątek wieczorem tragedia. Zabrakło mi nici!!!!!!
Zawsze
> sobie robótkowałam tak dla przyjemności, nie żeby od razu uzależnienie.
> Czasami przez kilka dni nie sięgałam po koszyczek z robótką. W piątek
> wieczorem siadam sobie przed telewizorkiem, herbatka, piernik, siegam po
> koszyczek, zaglądam, a tam brak nici. Zapomniałam dokupić!!!! Czysta
> tragedia, no i jednak się okazało że uzależniona jestem. Całe szczęście że
> koleżanka miala i pożyczyła, a jutro pędze kupić całe pudełko:)))
Pozdrawiam