Re: Dość długie, bóle w klatce piersiowej

From: "levin_a" <l...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dość długie, bóle w klatce piersiowej
Date: 6 Oct 2005 07:56:44 +0200

Witam!

> Mi to wyglada na nerwice wegetatywna.

Zakładam, że to może być również przyczyna, i pewnie jeżeli wykluczy się
podłoże organiczne moich dolegliwości będę starał pójść w tym kierunku.
Zastanawiam się tylko nad jedną rzeczą. Jak pisałem dolegliwości pojawiły się
jakieś 4 miesiące temu, i badania kardiologiczne były wykonywane jakieś 3
miesiące temu, wyniki krwi też w tych okolicach. Pytanie czy jest sens je
powtarzać. Niby próba wysiłkowa nic nie wykazała, a tu okazuje się, że jak się
mocno zmęczę to mam takie jazdy (jeszcze jakiś czas temu wydawało mi się, że
wysiłek nie ma tu nic do rzeczy). Wczoraj myślałem, że mnie szlag trafi (przep.
za słownictwo) a dziś jest (przynajmniej do godz. 8) jest w miarę ok.

pzdr. levin_a