Dostałem cynk

1. Data: 2003-07-27 14:55:02

Temat: Dostałem cynk
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadziu koniecznie wybuduj na swej panderozie
szalecik.Wszystko inne już jest.
Dziś w nocy dotarł do mnie "głos" ducha znad
Serducha,który rzekł:"Kolejne spotkanie grupy
ogrodowej chcę oglądać u siebie".
Czyli u Ciebie.Zapewne wiesz,że duchom się
nie odmawia ze względu na konsekwencje:(
Tak więc szykuj zaproszenia,wieprzka na rożno,
grzyby w śmietanie,pomidorki Cu nadziewane ,
cysternę przedniego trunku,po którym nikt
nie krzyknie:-ratunku!!!,kontenery z sadzonkami,
tudzież krasnalami(dla miłośników),grajków
bukowych,bambusowe witki w sam raz na kobitki:)
Ja dostarczę filmowca,ewentualnie(w klatce)
he,he,he pseudonaukowca:)))

Pozdrawia pospiesznie boletus

2. Data: 2003-07-27 14:59:51

Temat: Re: Dostałem cynk
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tudzież krasnalami(dla miłośników),grajków
> bukowych,bambusowe witki w sam raz na kobitki:)
> Ja dostarczę filmowca,ewentualnie(w klatce)

Jestem ZA.

Pozdrawiam
PP.

3. Data: 2003-07-27 17:03:36

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1stgreen napisał(a):

> Jestem ZA.
>
> Pozdrawiam
> PP.

Dam się zawieźć, a co mi tam.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

4. Data: 2003-07-27 17:06:48

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bg17m9.3vvhpnj.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Dam się zawieźć, a co mi tam.

Hejka. Ja sie obawiam o "to rożno" niestety. Co i rusz ktoś się na
"rożno" nadziewa. ;-)
Pozdrawiam ostrożno Ja...cki

5. Data: 2003-07-27 17:28:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Ja sie obawiam o "to rożno" niestety. Co i rusz ktoś się na
> "rożno" nadziewa. ;-)
> Pozdrawiam ostrożno Ja...cki

Pasowało do rymu:)

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-07-27 17:50:21

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Pasowało do rymu:)
>
> Pozdrawia boletus

A gdzież tu rym?

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

7. Data: 2003-07-27 18:15:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzież tu rym?
>
> --
>
> Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Jak to gdzie?
Ja napisałem: rożno,a Dirko: ostrożno:)

Jest rym? Rym jest i to fest:))

Pozdrawia fajnie boletus

8. Data: 2003-07-27 18:20:31

Temat: Odp: Dostałem cynk
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bg14uh$pd1$...@n...news.tpi.pl...

> Jak to gdzie?
> Ja napisałem: rożno,a Dirko: ostrożno:)
>
> Jest rym? Rym jest i to fest:))

rożno - ostrożno! rany boskie!
toż to rymy częstochowskie...
pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2003-07-27 20:39:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Tadziu koniecznie wybuduj na swej panderozie
> szalecik.Wszystko inne już jest.
hehe
faktycznie jeszcze nie mam u siebie slawojki

> [...]
> tudzież krasnalami(dla miłośników),grajków
> bukowych,bambusowe witki w sam raz na kobitki:)
> Ja dostarczę filmowca,ewentualnie(w klatce)
:)
na spotkanie u mnie przyjdzie jeszcze czas
to dopiero drugi sezon ogrodowy
i jeszcze wiele pracy przede mna
zanim bede gotow zorganizowac u siebie oficjalnie spotkanie pl_rec_ogrody
:)
poki co moze zrobisz je boletusku u siebie
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2003-07-27 20:39:11

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Jestem ZA.
>
> Pozdrawiam
> PP.

:)
ja zawsze jestem za
gdy tylko ktos bedzie w mojej okolicy
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

kasa za free
pytania bardzo początkującej
Benjamin zolknace liscie i jakies malutkie robaczki
Dalej mszyce - do Dirka .
robaki