Re: Dostałem cynk

From: s...@s...pl (Tadeusz Smal)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Dostałem cynk
Date: 27 Jul 2003 22:39:11 +0200

> Tadziu koniecznie wybuduj na swej panderozie
> szalecik.Wszystko inne już jest.
hehe
faktycznie jeszcze nie mam u siebie slawojki

> Dziś w nocy dotarł do mnie "głos" ducha znad
> Serducha,który rzekł:"Kolejne spotkanie grupy
> ogrodowej chcę oglądać u siebie".
> Czyli u Ciebie.Zapewne wiesz,że duchom się
> nie odmawia ze względu na konsekwencje:(
> Tak więc szykuj zaproszenia,wieprzka na rożno,
> grzyby w śmietanie,pomidorki Cu nadziewane ,
> cysternę przedniego trunku,po którym nikt
> nie krzyknie:-ratunku!!!,kontenery z sadzonkami,
> tudzież krasnalami(dla miłośników),grajków
> bukowych,bambusowe witki w sam raz na kobitki:)
> Ja dostarczę filmowca,ewentualnie(w klatce)
> he,he,he pseudonaukowca:)))
:)
na spotkanie u mnie przyjdzie jeszcze czas
to dopiero drugi sezon ogrodowy
i jeszcze wiele pracy przede mna
zanim bede gotow zorganizowac u siebie oficjalnie spotkanie pl_rec_ogrody
:)
poki co moze zrobisz je boletusku u siebie
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe