Re: Dosyć tego pisku o Jedwabnem!

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Date: Sun, 24 Jul 2016 15:03:02 +0200

Dnia Sun, 24 Jul 2016 10:30:16 +0200, Lord Donald napisał(a):

> http://demotypatriotyczne.pl/1421/Hieronima-Wilczews
ka-Jeden-z-dwoch-wywiadow-z-naocznymi-swiadkami-zbro
dni-niemieckiej-w-Jedwabnem

No dokładnie. Niemieckie naboje pozostały w stodole - niemi świadkowie :-/
Nie ma natomiast "naocznych świadków" zamordowania przez ŻYDOKOMUNĘ
rotmistrza Pileckiego, ani tysięcy innych - bo żydokomuna robiła to w
piwnicach katowni pińczowskiej i setek innych katowni. O TYM MÓWIĘ, O TYM
KRZYCZEĆ TRZEBA!!!
:-O

Ten post i ten wątek dedykuję Mojemu Szanownemu Znajomemu, przyszywanemu
Wujowi - AK-owcowi, Czesławowi Kowalskiemu (oczywiście to dane fikcyjne, pd
którymi po latach ukrywania się zaczął nowe życie w PRLu, nawet ja nie znam
prawdziwych), który w piwnicach katowni pińczowskiej o mały włos byłby
sczezł dosłownie wdeptany w ziemię obcasami podkutych buciorów
żydokomunistów!!! Wraz z ciężarną (8 miesiąc!!!) żoną zresztą, którą
złapano żeby go złamać. Udało się jej jednak uciec z korytarza katowni,
kiedy czekała na śledztwo - dzięki dobrej polskiej duszy, bezimiennemu
strażnikowi, który udał, że traktuje ją jako interesantkę - i kazał
uciekać. W wigilijną noc sama w obcym mieście, znalazła jednak schronienie
u innych dobrych Polaków.
Po krótkim czasie ponownie pojmana i uwięziona, urodziła w więzieniu, w
którym spędziła z dzieckiem!!! ponad rok...
Zobaczyła się z mężem, a dziecko z ojcem, kiedy dziecko miało 4 lata!
Cześć Jego Pamięci!
I pamięci tysięcy, którym nie dane było dożyć komunistycznej hańby i
okupacji Polski!