Dosyć tego pisku o Jedwabnem!

1. Data: 2016-07-22 01:05:46

Temat: Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego nie mówi się o tysiącach Polaków-patriotów, wdeptanych w ziemię w
katowniach żydokomuny????!!!!

2. Data: 2016-07-22 06:34:00

Temat: Re: Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://pl.wikipedia.org/wiki/Hermann_Schaper

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

3. Data: 2016-07-22 08:05:57

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

>Dlaczego nie mówi się o tysiącach Polaków-patriotów

Zmien media, bo w moich mowi sie calkiem sporo.

4. Data: 2016-07-22 11:22:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.07.2016 o 06:34, u2 pisze:
> [...]

Do telewizji PiSz.
Nie zauważyłam, żeby TUTAJ ktoś PiSzczał o Jedwabnem.

Ewa

5. Data: 2016-07-22 12:00:45

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Dlaczego nie mówi się o tysiącach Polaków-patriotów, wdeptanych w
> ziemię w katowniach żydokomuny????!!!!

Gdzie sie nie mowi?

6. Data: 2016-07-22 12:01:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2016 11:22:15 +0200, FEniks napisał(a):

> Do telewizji PiSz.

Telewizja TUTAJ mnie czyta.

> Nie zauważyłam, żeby TUTAJ ktoś PiSzczał o Jedwabnem.

I dobrze.

7. Data: 2016-07-22 12:56:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2016 06:34:00 +0200, u2 napisał(a):

> https://pl.wikipedia.org/wiki/Hermann_Schaper

Nie, nie o tym piszę.
https://www.google.pl/search?q=katownie+komunistyczn
e+w+polsce&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd
=cr&ei=SO-RV9SsBKyh8wec4JLYDA

8. Data: 2016-07-22 12:56:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2016 10:00:45 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Gdzie sie nie mowi?

Tu.

9. Data: 2016-07-22 15:17:17

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Fri, 22 Jul 2016 10:00:45 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

>Tu.

Mówimy o tym co politycy próbują zakłamać.

10. Data: 2016-07-22 15:22:49

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .07.2016 o 15:17 Ghost <n...@d...pl> pisze:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Mówimy o tym co politycy próbują zakłamać.

Ikselka spuszcza Ghosta na drzewo (nomen omen), a Ghost śpi...
Smacznych snów!

--
Trefniś

Kiedy zło kroczy po Ziemi