Monachium!

1. Data: 2016-07-22 19:18:14

Temat: Monachium!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pełnia multikulti. Gdzie następna?
[']

2. Data: 2016-07-22 20:15:47

Temat: Re: Monachium!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pełnia multikulti. Gdzie następna?
> [']

Głupota ludzka nie zna granic.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

3. Data: 2016-07-22 20:56:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Musisz zlikwidowac religie bo to one za tym stoja a nie multikulti, barbarzynskie
totalitaryzmy, gdzie wszyscy zlapani za pysk maja szczekac tak samo, no jak to bydlo
ze wsi, bo to jest w kazdym kraju jest bydlo ze wsi. Zbyt niedojrzali i bez biskupow
zyc nie potrafia, menelnia co innym chca narzuczac prostactwo.

4. Data: 2016-07-22 21:04:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2016 20:15:47 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-07-22 19:18, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>
> Głupota ludzka nie zna granic.

"Keine Grenzen" już się przejadło, głupota została po tamtej stronie :->

5. Data: 2016-07-22 21:13:55

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2016-07-22 19:18, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>
> Głupota ludzka nie zna granic.
Trza było tak pisać Hance, jak dostawała orgazmu pisząc tu o multi- kulti

--

Chiron

6. Data: 2016-07-22 21:48:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2016 21:13:55 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
>>> [']

> Trza było tak pisać Hance, jak dostawała orgazmu pisząc tu o multi- kulti

O to to.

7. Data: 2016-07-22 22:22:02

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski " napisał w wiadomości grup

Qrczak <q...@q...pl> Wrote in message:
> Dnia 2016-07-22 19:18, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
>>> [']

>Głupota już była, to są konsekwencje.

Zgadza sie, konsekwencje świadomego rozpuszczenia kilku armii wraz z
arsenałami w samopas. Zaczynając od Iraku.

8. Data: 2016-07-22 23:28:02

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Musisz zlikwidowac religie bo to one za tym stoja a nie multikulti,

Jedź, likwiduj.

Mogę śmiało postawić gruby pieniądz że nie przeżyjesz
tygodnia z głową na karku.

Aż w 13 krajach - wszystkie są państwami muzułmańskimi - ateizm może być oficjalnie
karany śmiercią.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Ateisci-w-swi
ecie-islamu-przesladowani-za-niewiare,wid,16818170,w
iadomosc.html?ticaid=11769f

I jak bąbelku, źle ci u katolków?

9. Data: 2016-07-23 02:04:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

karany śmiercią.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Ateisci-w-swi
ecie-islamu-przesladowani-za-niewiare,wid,16818170,w

Przecież jesteście takim samym chorym kurestwem jak zapieniony buraczany talib, też
tak atakują różnorodność, bo ma być biskup lub ajatollach. Dlatego trzeba zajebać
religie bo robicie z Polski dzicz, chamstwo i bezchołowie, przesuwacie w strone
Afganistanów i Iranów, z ich poziomem lepianki, wygrażaniem pięścią cywilizacji,
przez burczysko. A w Polace to wy zostaniecie zapierdoleni buraczysko, więc
wazileczka i wypad do taliba w dupsko go chędorzyć, bo tu wam nikt nie daruje
buraczysko pisu i zboka w sutannie i nie ukryjesz się antypolski smrodzie.

10. Data: 2016-07-23 06:53:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

> [...]
>
> Głupota ludzka nie zna granic.
Trza było tak pisać Hance, jak dostawała orgazmu pisząc tu o multi- kulti

Hanka by ci napisała że to fanatyzm religijny strzelał a nie multikulti. Co jest
chora kurwo religijna, to wasz taliban atakuje kulturę różnorodności, tacy jak ty
śmiecie z buraczkowa pełni sraczki religijnej. A może Brewik miał racje, bo ten
prawicowy terrotysta też strzelał do multikulti. No co tak śmieciu go podziwiasz,
żadne multi kultli do nikogo nie strzela, tylko beton prawicowo-religijny, bo
religia jest syfilisem ludzkości, no co syfilisku multi kulti strzela czy syfilis
religijny?

Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Kiedy zło kroczy po Ziemi
O fanatyźmie