Monachium!

11. Data: 2016-07-23 07:02:40

Temat: Monachium!
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Pełnia multikulti. Gdzie następna?
[']

Jak to jest możliwe katotaliby że islam i jego jedyna prawda atakuje różnorodn
oIkselka
Pełnia multikulti. Gdzie następna?
[']
[']
[']

Jak to jest możliwe katotaliby że islam i jego jedyna prawda atakuje różnorodność, a
wy powtarzacie mantry takie same jak zapienione taliby i jeszcze obwinicie to co chcą
zniszczyć a nie religie, co jest z wami katotaliby, no przecież właśnie atakują
multikulti tacy jak wy, kto jest zagrożeniem, jak powtarzacie mantry talibów , bo
kurwy ze wsi ucywilizować nie dało, piedolony szalony buraczków?

12. Data: 2016-07-23 07:16:57

Temat: Re: Monachium!
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-22 o 23:28, b...@g...com pisze:

> Jedź, likwiduj.
>
> Mogę śmiało postawić gruby pieniądz że nie przeżyjesz
> tygodnia z głową na karku.

Mało jest u nas do zrobienia? Zanim zaczniesz sprzątać u kogoś, to
posprzątaj u siebie.

> Aż w 13 krajach - wszystkie są państwami muzułmańskimi - ateizm może być oficjalnie
karany śmiercią.
> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Ateisci-w-swi
ecie-islamu-przesladowani-za-niewiare,wid,16818170,w
iadomosc.html?ticaid=11769f

Czyli nic nie robić i patrzeć jak i u nas zaczną karać?

> I jak bąbelku, źle ci u katolków?

Nie każdy lubi być okłamywany i okradany.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2016-07-23 12:36:20

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Mało jest u nas do zrobienia? Zanim zaczniesz sprzątać u kogoś, to
> posprzątaj u siebie.

Oj tam, ciebie wiecznie ktoś gnębi, a to zakonnice,
a to muzułmanie, innym razem znów kaczory.

> Czyli nic nie robić i patrzeć jak i u nas zaczną karać?

Już zaczęło się, kurwa chyba przegapiłem. Są jakieś ofiary?
Czy może coś uległo się w twoim łbie?

14. Data: 2016-07-23 13:46:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 03:36:20 -0700 (PDT), b...@g...com
napisał(a):

> Oj tam, ciebie wiecznie ktoś gnębi, a to zakonnice,
> a to muzułmanie, innym razem znów kaczory.

> Już zaczęło się, kurwa chyba przegapiłem. Są jakieś ofiary?
> Czy może coś uległo się w twoim łbie?

Wszy. Tylko i wyłącznie...

15. Data: 2016-07-23 15:00:04

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 12:36, b...@g...com pisze:

> Oj tam, ciebie wiecznie ktoś gnębi, a to zakonnice,
> a to muzułmanie, innym razem znów kaczory.

Przez takich wyznawców jak ty.
Półgłówków palących książki i czarownice na stosach nigdy nie brakowało.

> Już zaczęło się, kurwa chyba przegapiłem.

Nie przegapiłeś. Po prostu jesteś zbyt tępy żeby to dostrzec. Tacy jak
ty mogą się przyglądać skurwysyństwu przez wiele lat i nadal będą
twierdzić, że nie rozumieją o co chodzi.

> Są jakieś ofiary?

Są. Zapytaj tzw. doktora Chazana, wskaże ci przykład palcem.

> Czy może coś uległo się w twoim łbie?

W moim mózg. W twoim jedna komórka odpowiedzialna za oddychanie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2016-07-23 15:01:00

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-23 o 13:46, Ikselka pisze:

> Wszy. Tylko i wyłącznie...

Twoje chore zboczenia mnie nie interesują.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2016-07-23 16:05:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
W dniu 2016-07-23 o 13:46, Ikselka pisze:

> Wszy. Tylko i wyłącznie...

Twoje chore zboczenia mnie nie interesują.
- pokaż cytowany tekst -

Przecież już w tym wątku udowodnili że są taliby, bo talibą przeszkadza właśnie
różnorodność, gdyż wszystko musi być pod ich prawdę i wszyscy. No przecież piszą to
samo co zapieniony talib. E na oczka padło, od dłuższego czasu zachowują się
identycznie, bo to jest takie samo dzikie kurestwo. A młot na czarownice, czyli
pseudoustawa aborcyjna to w IRANIE bardziej jest liberalna, bo jest nakaz ratowania
kobiety a tu ma umrzeć. Kler ogłosił że pragnie mordu masowo kobiet, więc w krajach
islamskich mniej są poniżane kobiety, bo tą ustawą przebili islam.

18. Data: 2016-07-23 23:36:51

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Irańczyk.
> Najpierw - że niby atak szału. Że niby w ataku szału niósł do galerii
> karabin przez całe miasto, żeby wreszcie se postrzelać. LOL
> Potem - że niby bez związku z ISIS czy uchodźcami.
> No ale za to wychowany w Niemczech.
> Jak pisałam - multikulti. Pełn(i)ą gębą!
To obca bandera. Teraz publikują nawet zdjęcia tego, który zdarzenie
nakrecił. Ot- trzeba trafu- wcześniej też nakrecił atak terrorystyczny w
zupełnie innym mieście. Wcześniej pisałem też, że to raczej niemożliwe, żeby
to był pojedyńczy zamachowiec- na dodatek szita, i jeszcze żeby strzelił
sobie w łeb.

--
Chiron

Tu ciekawy wierszyk opowiada Donald Trump:

https://www.facebook.com/PatriotaPolskaHusaria/video
s/vb.775795039233119/927446104068011/?type=2&theater

19. Data: 2016-07-24 00:34:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2016-07-24 14:49:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 23:36:51 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>>> [']

> To obca bandera.

Tzn?

> Teraz publikują nawet zdjęcia tego, który zdarzenie
> nakrecił. Ot- trzeba trafu- wcześniej też nakrecił atak terrorystyczny w
> zupełnie innym mieście.

Traf? - ktoś w to wierzy? :-(

> Wcześniej pisałem też, że to raczej niemożliwe, żeby
> to był pojedyńczy zamachowiec- na dodatek szita, i jeszcze żeby strzelił
> sobie w łeb.

Konsekwentnie ukręcają sprawie ten... łeb, podają sprzeczne i fałszywe
wiadomości, wręcz zaprzeczając, jakoby to miało związek z PRZYchodźcami, a
przecież to ma ŚCISŁY związek z nimi - bo przyjmowanie ich prowadzi właśnie
do eskalacji w przyszłości takich właśnie ataków, kiedy to ich przyszłe
dzieci, urodzone i wychowane w Europie, będą nas wyrzynać!!!
To, co się stało, to jest własnie początek!!!
Ale ludziom się siano z mózgu robi w mediach, żeby panika albo rozruchy
antymerkelne się na dobre nie zaczęły.
Bo w wielu miastach Europy były i cały czas TRWAJĄ ekscesy ze strony
PRZYchodźców - np ludzie w Calais są w traumie, bo PRZYchodźcy napastują
koboety i wchodzą do prywatnych domów kiedy chcą i PO CO chcą, w mediach
zamazuje się te fakty, a osoby poszkodowane, które zgłaszają i nagłasniają
sprawę, są wręcz szykanowane przez władzę.
O C O T U B I E G A ??????????
:-(

Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Kiedy zło kroczy po Ziemi