Myślę że wróci pała na buraczysko

1. Data: 2016-07-23 02:34:39

Temat: Myślę że wróci pała na buraczysko
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja oddawna o tym piszę, ale ku memu zaskoczeniu, na fejsie ludzie już w bardzo
dużej ilości, pojmują jaki jest podział kraju, a raczej że mamy zdziczałe
buraczysko w tym kraju, zupełnie na etapie zapienionego taliba, z lepianki
wygrażającemu cywilizacji, z jego potrzebą religii i dyktatur, czyli etap
przedcywilizacyjny, plemienny. Religie są barbarzyństwem, czyli kultem siły, babę
lać, dzieci tresować, zwierzęta i przyrodę, ma służyć potrzebą egocentrycznym
człowieka . Cywilizacja broni mniejszości, słabszych, bo kultura broni słabszych,
bo siła to brak myśli, czyli kobiety antyprzemocowe, dzieci antyklapsowe, opieka
nad zwierzętami i szanowanie przyrody. Religia jak widzicie jest odwrotnością
cywilizowanego zachowania, dlatego przyciąga plebs buraczany, bo akceptuje
patologię i ta patologia atakuje cywilizowany świat.
Polskę nagle widzimy spychaną z cywilizacji, z Europy w jakieś Putiny i Irany,
gdzie niedorozwinięta kobieta ma być i trzeba jej nakazywać jak ma żyć, dzieci
przemocować, puszczę wycinać, dyktora mieć i prostaki będą zamordyzm siać, nasze
białe tamtych czarne.
Mnóstwo ludzie już wie kto tak niszczy kraj, kto chce zabrać cywilizacje, że jest
to buraczysko, wsióry które u Gombrowicza szczekały z lęku przed uczłowieczaniem i
myślę że wrócą czasy lania buractwa po parchatym ryju.

2. Data: 2016-07-23 12:40:31

Temat: Re: Myślę że wróci pała na buraczysko
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> bo siła to brak myśli

Gumijagód żeś się najadł czy co?

Robotę już ty znalazł? Nie?

To zapierdalaj do pośredniaka, lato jest, kartofle możesz zbierać
albo co innego.

3. Data: 2016-07-23 13:47:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2016 03:40:31 -0700 (PDT), b...@g...com
napisał(a):

> Gumijagód żeś się najadł czy co?
>
> Robotę już ty znalazł? Nie?
>
> To zapierdalaj do pośredniaka, lato jest, kartofle możesz zbierać
> albo co innego.

Mam duży teren do skoszenia i uporządkowania 3-)

4. Data: 2016-07-23 16:12:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> bo siła to brak myśli

Gumijagód żeś się najadł czy co?

Robotę już ty znalazł? Nie?

To zapierdalaj do pośredniaka, lato jest, kartofle możesz zbierać
albo co innego.

13:47Ikselka
Dnia Sat, 23 Jul 2016 03:40:31 -0700 (PDT), b...@g...com
napisał(a):
- pokaż cytowany tekst -
Mam duży teren do skoszenia i uporządkowania 3-)

Jest coraz większy podział społeczny i jak widzę ludziom oczy z orbit wychodzą,
jakie straszne chamstwo wybiło gdy wasza menalnia doszła do władzy i tym bardziej
trudno już spotkać osoby, która by nie dostrzegła, że to chamstwo z tych wsi
zdziczałe nam Polskę podpaliło, więc przecież nikt normalny nagle nie cofnie się i
nie zaburzy jak burak, tym samym coś ze szkodliwym burakiem trzeba zrobić, aby
uspokoić szał nienawiści do cywilizacji i kultury, szał niszczenia, pała wróci na
ryje bo zasłużyliście.

Monachium!
Dosyć tego pisku o Jedwabnem!
Kiedy zło kroczy po Ziemi